IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest - 30 april, 1mei 2010 @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 29-03-2010 23:58 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 29 March 2010 15:29 schreef Jouke het volgende:
Rotting Christ en Bolt Thrower tegelijk
Geen moeilijke keuze natuurlijk, maar wel jammer.
+1

mokka
Usericon van mokka
Posted 30-03-2010 23:46 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 29 March 2010 22:47 schreef jeroen83 het volgende:
Illdisposed speelt 30 april als afterparty in de Little Devil.

ze spelen die dag in Berlijn hoor?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-04-2010 15:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Er zijn nog:

1-day tickets 30 April: 18 stuks
1-day tickets 1 Mei: 61 stuks
2-day Combi tickets: paar honderd stuks nog

Er worden in de afgelopen week gemiddeld zo'n 30-40 kaarten per dag verkocht, dus als dit zich doorzet dan is het snel uitverkocht. Het gaat op voorhand uitverkopen mensen, dus wacht echt niet te lang met het kopen van kaarten.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 08-04-2010 19:35 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, 30 april is al uitverkocht zie ik. Twijfel toch nog even een combiticket of dan alleen de zaterdag... Deze week maar eens de knoop doorhakken!
Is er ergens een chop-smilie?

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-04-2010 20:05 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Oja, kut, ik moet nog 2 combi's hebben

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2010 20:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Vanochtend om 8 uur waren er voor de zaterdag nog maar 16 kaarten. Dus de dagkaarten voor zaterdag zullen net voor het weekend ook uitverkopen.

Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 08-04-2010 22:34 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Wordt druk dus.
Mijn ervaring is met al die drukte (voorgaande jaren), is dat ik heel moeilijk die kleine zaaltjes inkom (of helemaal niet) waar dan echt supervette bands spelen.
Ik heb het ook een paar keer niet geproebeerd (wetende dat het toch niet ging lukken).
Dat vind ik wel een beetje het nadeel, maar ff lekker uitpuffen met een pils aan de bar is dan ook niet verkeerd.

Ik ga beide dagen. Heb er zin in

euu?

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 09-04-2010 14:29 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Ik heb 1 combiticket over voor een aantrekkelijk prijsje (prijs aantrekkelijk, want nog niet uitverkocht).

Reageer maar even bij interesse, dan lees ik het hier wel, mail volgt daarna dan wel.

Drummer nodig?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-04-2010 18:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 April 2010 22:34 schreef Vlekkie het volgende:
Wordt druk dus.
Mijn ervaring is met al die drukte (voorgaande jaren), is dat ik heel moeilijk die kleine zaaltjes inkom (of helemaal niet) waar dan echt supervette bands spelen.
Ik heb het ook een paar keer niet geproebeerd (wetende dat het toch niet ging lukken).
Dat vind ik wel een beetje het nadeel, maar ff lekker uitpuffen met een pils aan de bar is dan ook niet verkeerd.

Tja, dan moet je eigenlijk wat eerder naar naar de kleine zaal gaan, als de band nog niet begonnen is zegmaar. Kun je een mooi plekje uitkiezen

Btw, de dagkaarten zijn inmiddels uitverkocht! Combi-tickets zijn er nog wel.

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 12-04-2010 12:09 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Als er nog iemand kaarten kwijt moet voor de vrijdag, dan houd ik me aanbevolen (net als vele anderen hier denkt ik)

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 12-04-2010 12:47 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Ik zoek nog een dagticket voor de zaterdag voor iemand die toch nog een dagje mee wil, iemand over toevallig?

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 12-04-2010 18:31 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Ik denk nog even na om me zaterdag-ticket weg te doen en een combi-kaart te kopen....fff kijken hoeveel ik overhoud volgende week.

=)

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 12-04-2010 19:10 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Heb je wel het risico dat die ook weg zijn, hè NYB !

master-rens
Usericon van master-rens
Posted 12-04-2010 19:16 by master-rens Wijzig reactieProfiel van master-rensQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/rensiemetal

quote:
Op 12 april 2010 18:31 schreef NotYourBitch het volgende:
Ik denk nog even na om me zaterdag-ticket weg te doen en een combi-kaart te kopen....fff kijken hoeveel ik overhoud volgende week.

Misschien wil ik die zaterdag ticket wel van je overnemen!

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 12-04-2010 19:27 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2010 19:10 schreef yowannuzz het volgende:
Heb je wel het risico dat die ook weg zijn, hè NYB !

Dat zien we dan wel.Van de dagkaarten waren vorige week nog een 10-tal over,nu idd ausverkauft,maar van de combi's waren er nog een paar 100 dus....

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 12-04-2010 19:28]

=)

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 12-04-2010 21:47 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2010 19:16 schreef master-rens het volgende:
Misschien wil ik die zaterdag ticket wel van je overnemen!

Hé, ik was eerst.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-04-2010 13:29 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

aanwezig! waarvoor big thanks @ JPT

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 13-04-2010 13:46 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 13 april 2010 13:29 schreef FRNK het volgende:
aanwezig! waarvoor big thanks @ JPT

Gezellig

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-04-2010 13:53 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ah,ie bint dr ook! Yeah gezellig!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2010 13:53]

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 13-04-2010 14:03 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 13 april 2010 13:53 schreef FRNK het volgende:
Ah,ie bint dr ook! Yeah gezellig!

Klompie en de Klerk ook haha, zin an, maar eerst Roadburn nog

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-04-2010 14:05 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Cool!
haha kunt beter in 013 gaan wonen man

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 13-04-2010 16:45 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2010 22:34 schreef Vlekkie het volgende:
Wordt druk dus.

Twee jaar geleden lukte het mij ook om na Behemoth nog de kleine zaal in te komen bij Origin, dat toen net begon met hun set.
Niet zo benauwd voor dus.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-04-2010 19:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Lijstjestijd!

Vrijdag:

Zaterdag:

Vrijdag & Zaterdag:
- MetalJan

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 13-04-2010 19:06 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Lijstjestijd!

Vrijdag:

Zaterdag:

Vrijdag & Zaterdag:
- MetalJan
- Yowannuzz

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 13-04-2010 19:09 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

carcass, bolt thrower, napalm death, pestilence, benediction en immolation samen op 1 show. in 1991 had ik hier echt een harde plasser van gekregen..

Evil Dick

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com