|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ze spelen die dag in Berlijn hoor? |
|
quote: |
|
Hmmm, 30 april is al uitverkocht zie ik. Twijfel toch nog even een combiticket of dan alleen de zaterdag... Deze week maar eens de knoop doorhakken! Is er ergens een chop-smilie? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Oja, kut, ik moet nog 2 combi's hebben ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
Wordt druk dus. Mijn ervaring is met al die drukte (voorgaande jaren), is dat ik heel moeilijk die kleine zaaltjes inkom (of helemaal niet) waar dan echt supervette bands spelen. Ik heb het ook een paar keer niet geproebeerd (wetende dat het toch niet ging lukken). Dat vind ik wel een beetje het nadeel, maar ff lekker uitpuffen met een pils aan de bar is dan ook niet verkeerd. Ik ga beide dagen. Heb er zin in euu? |
|
Ik heb 1 combiticket over voor een aantrekkelijk prijsje (prijs aantrekkelijk, want nog niet uitverkocht). Reageer maar even bij interesse, dan lees ik het hier wel, mail volgt daarna dan wel. Drummer nodig? |
|
quote: Tja, dan moet je eigenlijk wat eerder naar naar de kleine zaal gaan, als de band nog niet begonnen is zegmaar. Kun je een mooi plekje uitkiezen Btw, de dagkaarten zijn inmiddels uitverkocht! Combi-tickets zijn er nog wel. |
|
Als er nog iemand kaarten kwijt moet voor de vrijdag, dan houd ik me aanbevolen (net als vele anderen hier denkt ik) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik zoek nog een dagticket voor de zaterdag voor iemand die toch nog een dagje mee wil, iemand over toevallig? |
|
Ik denk nog even na om me zaterdag-ticket weg te doen en een combi-kaart te kopen....fff kijken hoeveel ik overhoud volgende week. =) |
|
Heb je wel het risico dat die ook weg zijn, hè NYB ! |
|
quote: Misschien wil ik die zaterdag ticket wel van je overnemen! |
|
quote: Dat zien we dan wel.Van de dagkaarten waren vorige week nog een 10-tal over,nu idd ausverkauft,maar van de combi's waren er nog een paar 100 dus.... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 12-04-2010 19:28] =) |
|
quote: Hé, ik was eerst. |
|
aanwezig! waarvoor big thanks @ JPT |
|
quote: Gezellig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ah,ie bint dr ook! Yeah gezellig! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2010 13:53] |
|
quote: Klompie en de Klerk ook haha, zin an, maar eerst Roadburn nog www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Cool! haha kunt beter in 013 gaan wonen man |
|
quote: Twee jaar geleden lukte het mij ook om na Behemoth nog de kleine zaal in te komen bij Origin, dat toen net begon met hun set. Niet zo benauwd voor dus. |
|
Lijstjestijd! Vrijdag: Zaterdag: Vrijdag & Zaterdag: - MetalJan |
|
Lijstjestijd! Vrijdag: Zaterdag: Vrijdag & Zaterdag: - MetalJan - Yowannuzz |
|
carcass, bolt thrower, napalm death, pestilence, benediction en immolation samen op 1 show. in 1991 had ik hier echt een harde plasser van gekregen.. Evil Dick |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |