|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Genoeg hotels in de buurt |
|
Daar staan nu al aardig wat leuke namen tussen |
|
Hotel al geregeld; Waldrock '10 is wat mij betreft nu al meer dan vervangen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kickback is ook toegevoegd aan de line up! |
|
quote: Vage, maar gave toevoeging! |
|
in de batcave zouden ze dan helemaal te gek zijn |
|
Ik ben siked als de eerste keer toen ik naar de macdonalds ging als 5 jarig jochie. |
|
quote:Dat was voor mij destijds een gigantische teleurstelling |
|
1 mei??? dan moet ik gaan betogen signature |
|
Insision en Origin er ook bij |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ohooo... WAT GAAF! Hopelijk nu in een wat groter zaaltje hehe. |
|
Ja, ze staan op de mainstage |
|
quote: Stukken beter, twee jaar terug was het echt te vol in het zaaltje. |
|
Origin. *BOINK* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Roep al 3 jaar dat ik er heen ga, wieweet maak ik dit jaar een uitstapje die kant op. Toch lekker dichtbij vanaf Eindhoven |
|
quote: Nein!! Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind in de kleine zaal zulk soort bands 10x beter en heftiger overkomen. (Origin >> SPLUT..) Hate Eternal had in 2008 ook geen headliner mogen zijn, die band hoort in een kleiner zaaltje. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja maar ja maar ja maar toen was het veeeeeeeeul te vol, veeeeeeeeeul te warm. En ja Hate Eternal had daar inderdaad niet hoeven staan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-10-2009 0:12] |
|
Chris, check je gayspace |
|
Hmm, mag Benighted ook een keer terug komen? En op zich is Unanimated ook wel leuk |
|
quote:Goed idee hehe. |
|
quote: Daar ben ik ook wel voor, en dan liefst niet gelijk met Suffocation. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Juist! Wat een nare keuze was dat. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |