|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter, we spelen op de 1e dag |
|
Misschien de vrijdag wel aanwezig |
|
Ik ga voor beide dagen |
|
Ik alleen als ik er geld voor heb. Eerste dag vind ik persoonlijk interessanter. Hé gaaf, ik zie nu dat Burning Skies ook speelt |
|
Eens kijken of we de vrijdag die kant op kunnen/mogen. |
|
Rotten Sound erbij dus? Nice! |
|
Vette line-up zeg! |
|
Plus de rest van de package: Aborted en The Red Chord neem aan ook op de vrijdag! |
|
quote: Van de partij ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
wederom van de partij, party |
|
quote: Nice! Ik hoop weer 2 dagen aanwezig te zijn. |
|
aanwezig Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ook van den partij: Cerebral Bore Dew-Scented Gorod |
|
Oe, als Gorod nou op vrijdag trapt.. |
|
Ziet er goed uit deze editie! |
|
Beter had Immolation ook even op zaterdag gestaan. Naja iig zaterdag feest! =) |
|
Morgen worden de laatste 3 bands bekendgemaakt! |
|
vet, ben erg benieuwd! |
|
+ Putrid Pile Those Who Lie Beneath & Rotting Christ En er komen NOG 2 bands! |
|
Oeh gezellig. Maar even weer heen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Had wat grotere bands verwacht, maar Rotting Christ is ook niet verkeerd natuurlijk. Ben nu wel heel benieuwd naar de laatste 2 bands, dat schijnen wel 'grote' bands te zijn. |
|
Grotere bands??? Bolt Thrower, Carcass, Napalm Death, Immolation....niet groot genoeg? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee hij bedoelt de laatste 3 namen die grote acts zouden zijn. Maar Rotting Christ is wel een grote naam en er komen dus nog 2 dikke namen! Ben benieuwd, ik hoop op Decapitated. Die touren weer rond die tijd. Zag ook al een gig in maart in duitsland van ze staan! |
|
Ik hoop op Necrophagist en Suffocation! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |