|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
ben zeker weer aanwezig! shit weer 2 dagen lang bier zuipen |
|
Dat is wel heel veel hoor, pas je wel een beetje op? Wil je muilperen? |
|
quote:Kan thuis toch ook??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Dat zal hij niet mogen van zijn ouders |
|
Six Feet Under zal ook spelen. |
|
quote: |
|
Hmja, er zijn betere bands. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
+1 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het wordt steeds leuker: quote:Goed bezig daar |
|
Hmmmm Bolt Thrower... Dat word wel heel verleidelijk zo! |
|
netjes |
|
Gaaf Zeker aanwezig dan. |
|
Word gaaf! |
|
Oeeeh steeds mooier ja! |
|
BT donders vet! |
|
Weer 3 vette namen! Met name Bolt Thrower natuurlijk. Mag nog wel wat vette grind bijkomen van mij! |
|
ja nu nog ff Death Breath boeken en Ghoul Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
helemaal over het hoofd gezien Revocation |
|
LOCK UP, BEHEADED, ENEMY REIGN confirmed The grindcore supergroup LOCK UP featuring At The Gates frontman Tomas Lindberg, Anton Reisenegger of Pentagram and Criminal on guitar, Napalm Death bassist Shane Embury and ex-Dimmu Borgir and Testament drummer Nick Barker have been confirmed for Neurotic Deathfest 2010. This will be the first LOCK UP show on Dutch soil in almost ten years. Furthermore BEHEADED from Malta has been confirmed, as well as the new kick ass band of ex-Skinless vocalist Sherwood Webber called ENEMY REIGN. The latter will perform their very first European show ever on Neurotic Deathfest 2010. |
|
yes, lock up! |
|
|
|
quote: ...lama lezen [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 30-10-2009 18:37] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Inmiddels een nieuwe prijsvraag op de website: 3x clear vinyl versie van het Dying Fetus album "Descend Into Depravity" is te winnen op www.neuroticdeathfest.com |
|
30 april... erg kleine kans dat ik dan ga. hopelijk dat er toch een goed aantal goede bands op 1 mei spelen zodat het de moeite loont om er dan even heen te gaan |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |