|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Als gemeente zou ik zulke namen aan het loket gewoon weigeren. Wat is er mis met Dolf, Eva of Kurt? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dat soort namen kan je gewoon niet weigeren, iets als Kat of Vlinder. Volgens mij mag je alleen moeilijk doen als het kind Poep moet heten ofzo. |
|
Als het nodig is noem ik ze 1.0 en 1.1 denk ik. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Niet Ozepam, Diazepam oid? |
|
Deezil, Moon Unit... Dat soort namen. Of dan Ashanti, Shaniqua, en dat soort shit. Ja hoor... |
|
Fatma, Zohra, Khalid, Nourdin.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: signature |
|
Opzich wel siked om mn kind Unit te noemen. |
|
wat inspiratie signature |
|
Sinutab. Goed idee om je kleine 'Phil tegen sinusitis' te noemen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dakota is een jongensnaam? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Afgelopen week hoorde ik een aanstaande vader op de radfio die net had gehoord dat hij een zoon zou krijgen. Hoe de spruit ging heten wist hij ook al: Giovansh (ik heb werkelijk geen idee hoe je zoiets schrijft.) Gatver!! En dan wéét je al dat wat voor mensen dat zijn he!! Ik vind Bloem overigens best leuk. Mijn koters krijgen waarschijnlijk ook van die hippiefiele namen als River Love Rainbow. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-04-2012 18:53] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: beide http://babynamesworld.parentsconnect.com/meaning_of_Dakota.html signature |
|
Bloem is best leuk. Vlinder trouwens ook. Beter dan Patricia, Samantha, Bianca, Jennifer, Naomi, Kimberly, Melanie, Shirley en meer van dat soort snollennamen. Of erger nog: Fleur. *jeuk* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: jamaar Fleur spreken jullie verkeerd uit het is niet zoals "in de fleur van je leven" maar op zijn Frans, met de eu die je bvb ook zegt bij Turn around (Teurn) blijft wel kut maar minder signature |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Piemel |
|
Voor een meisje of jongen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Net als bij Dakota. |
|
Piemel is unisex? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In de teokmost wol yeah. |
|
Vreemd dat negers hun kind zulke lelijke/kitscherige namen geven. Maar aan de andere kant kan iets als ´Jan´ of ´Griet´ ook weer niet. Ik zie het fenomeen namelijk ook in Nederland. |
|
Nee met Zoep trek je volle zalen... |
|
quote: Ik tikte maar iets in! Als ik iets bedenk dat niet volstrekt willekeurig is kom ik met de idiootste dingen af. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |