|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: de mooiste idd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
https://www.linkedin.com/in/wietgenie/ ik kwam niet meer bij fijne man wel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-09-2017 15:58] signature |
|
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/01/29/julia-en-lucas-waren-de-populairste-namen-in-2018-zoek-hier-uw-eigen-naam-op-a3652110 wim De naam 'wim' komt niet of minder dan 25 keer voor. En zelf geen kinderen, dus geen wim jr. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ken je dit nummer? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ook geen Wimpie? |
|
quote: Van jouw favoriete act Wimpie en de Domino's? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je zou het eens aan je partner kunen vragen. |
|
Die heeft ook geen idee, de snackbars in deze regio hebben deze saus niet in hun assortiment en zelf nog nooit een fles gekocht. Of... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ook geen shaker? |
|
Bij Snackpoint (keten snackbars hier) hebben ze wel de friet shaker. Met kruiden is dat, niets vloeibaars. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik moest even googlen, maar volgens mij past die act beter in jouw straatje met je Ben en Ruurd fetish toch? |
|
X Æ A-12, uitgeproken als Ex Ash A Twelve Door die mafklapper met z'n duracelauto's. https://www.nu.nl/achterklap/6053585/elon-musk-en-grimes-passen-naam-van-baby-aan-x-a-12-wordt-x-a-xii.html Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik denk dat vooral Claire daar achter zit. Slechte zaak wel, want ze maakt volgens mij geen muziek meer. |
|
signature |
|
ik denk dat er op ZM een aantal "Labo" zouden noemen. signature |
|
Mikkel Mats Beiden :') :') :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een tikkel voor Mikkel en een pats voor Mats. O o o... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: De jaren vliegen voorbij, ondertussen nu een maandje echt opa van kleinzoon Quinn (van Nikki ) Bazzio Attacks!!! |
|
In school waar mijn schoonmoeder les gaf zit een Shagrath. Ik snap dat je Dimmu Borgir leuk kunt vinden, maar om nu je kind zo'n naam te geven. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Silenoz, zijt stil. ware beter geweest signature |
|
Lieuwe :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ellemeet :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind IJsbrand nog wel cool. Mijn huisgenoten lachen me ermee uit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wendelmoet Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |