|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
haha, Yonidrink! bah zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Is een punani geen source of origin dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ze heeft ook wel gelijk dat het in de Kamasutra het woord zo gebruikt wordt En dat het in andere teksten als 'source of origin' op meer metafysisch vlak gebruikt wordt. Maar het is wel degelijk allemaal Sanskriet Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zo wilde mijn ouders mij noemen als ik een meisje was geworden. Mijn zus heeft heeft haar dochter Jasmine Aurélie genoemd Ik heb zelf een aantal voorkeuren: Jongens - Conner - William - Eoin (Ierse spelling van Owen) Meisjes - Gabrièlle - Lucille (Lucy) - Sterre |
|
Mijn vriendin is nu al ruim 4 maanden zwanger, en we hebben al nagedacht hoe onze kroost gaat heten. Als het een meisje word: Senna Johanna. Als het een jochie word: Ayrton Gilles. Idd de eerste namen zijn een tribuut aan Ayrton Senna. En de tweede namen zijn die van mijn ouders. Dat is de wens van ons beiden aangezien haar ouders het opa en oma zijn al fijn zat vinden en niet echt nagenoemd willen worden. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: ken wel een Lucy (milf)... Sterre? Ben je net zoals Kwajong bi ofzo? |
|
quote: Even normaal doen tegen Yoni. |
|
waarom? |
|
Omdat ze het waard is. |
|
hoezo? |
|
quote: Waarom? Omdat God mensen waardevol vindt. Als Hij ze van zoveel waarde vindt dat Hij zijn Zoon ervoor liet kruisigen, dan mogen wij Hem daarin volgen. Dan is het geven van respect en waardering wel een van de minste dingen die je kunt doen. |
|
aha! Jesus died for hisn own sins, not mine! |
|
Dan staat je nog heel wat te wachten, sterkte alvast. |
|
fijn dat je zo met me begaan bent! |
|
Omdat ik je respecteer en waardeer toch, dat is wel het minste wat ik kan doen. |
|
ie weet tog!!! "wat is deesuuhh?" |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Joran of Sietske. edit yuuuuu: of Bram. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 12-08-2010 4:48] |
|
quote: Neem aan dat die arme kindjes hun naam wel mogen veranderen als ze ouder zijn...wel idiote ouders trouwens.. Hier besloten om de kleine straks met de 2de naam te vernoemen naar mijn schoonvader die pas overleden is. Vind tweede namen sowieso wel mooi vaak, ik heb zelf ook 2 voornamen. |
|
Mijn zoon heet Lars, uiteraard vernoemd naar enkele bekende metalheads (en nee, geen Ulrich). En m'n dochter heeft de naam Aeoni meegekregen. Zelf bedacht en afgeleid van het woord aeon. |
|
Hoe spreek je dat uit? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ZOiets als Eejonie |
|
signature |
|
quote: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |