|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
signature |
|
quote:Nee, Syra is fijn. Alsof je zonder kunstgebit de naam van een Italiaanse trein die verdomt te rijden uitspreekt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Toch vind ik Syra en Tygo enigszins in hetzelfde straatje liggen. Vind ze zelf beiden mooi. Zo'n hippe y en twee lettergrepen, hou ik wel van. |
|
Oh jee... Tygo. Wij wonen in een wijk vol me van die 'goed-voor-mekaar-mid-veertigers' met vrouwen met kleurige rokken en jassen, dure laarzen en mannen met leren laarzen en een dikke wolle 'goed-voor-mekaar'-trui. EN dan natuurlijk wat langig, nonchalant haar. Je kent ze. Da soort types grossiert ook in kindernamen als 'Tygo' en (ach jee, wat als je 40 bent) 'Puk'. Ja hoor... |
|
quote:Je omschrijft die mensen op een negatieve manier. Waarom? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Oh ja. Shit. Sorry. Ja hoor... |
|
ik ken een manager die Tymen heet, past echt niet bij hem. Een krachtige man met zo een fragiele naam als Tymen... signature |
|
quote: Misschien zou je de naam wat minder qua waan-van-de-dag moeten interpreteren. Bas. Right. Dus. Boeiender |
|
Ik heb besloten niet meer te zeuren oer namen. Zie bovenstaand relaas. Is gewoon niet nodig. Dat omdat ik binnenkort zelf een kind werp*, en twee namen klaar heb staan** die ook niet zo heel erg standaard zijn. Stel je toch voor dat ik hier over 6,5 weken een naam post en ik krijg mijn eigen poep over me heen***. * mijn vrouw ** want weten niet of het een jongen/ meisje wordt *** ik ga behoorlijk wat poep over mij heen krijgen, ik weet Ja hoor... |
|
Steef en Lisa? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Roger is een vette naam, op zijn Frans dan of Juul signature |
|
Roger als 'rooger' uitgesproken heeft ook wel iets...Rooger Moore... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Roeger ipv Rotsjer? quote:Die is unisex ook. |
|
Jut en Juul als het een tweeling word [Dit bericht is gewijzigd door nark op 02-05-2013 16:43] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Isis voor een girly. En dat heeft eigenlijk weinig met de egyptische shit te maken. Klinkt gewoon als een lekker wijf. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:We komen tegenwoordig redelijk in de buurt van dit profiel. Dus ik denk dat je goed zit. Alleen nog even doorzoeken naar die twee-onder-een-kapper naar onze wens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Gaaf dat jullie het geslacht nog niet weten. Hoor je weinig meer. Of, onlangs nog, kennissen die een mongooltje weg hebben laten halen. Serieus, wetenschappelijk gezien kunnen we meer dan verstandig is, in onze maakbare maatschappij.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nog steeds geen schot in? Das balen. Boeiender |
|
quote:We willen een oud huis, en beslist niet naar de vinex. Even wachten nog tot de huizenprijzen nog zo'n 20000 zakken, dan komt het goed qua opknapkosten enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, wachten is een optie, en een vinexwijk, nee, daar zou ik ook niet heen willen, wat een gruwel. Boeiender |
|
quote:Zat ik toch aan een gecombineerde dames- en herenkapper te denken, zo moeilijk kan dat toch niet zijn. |
|
:') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
We wonen nu in het centrum, met een tuin van een vijfde bunder, voor nog geen 500. Dus iets vinden waarmee we erop vooruit gaan is best lastig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |