|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg nooit nooit, maar ik denk/hoop het voorlopig niet. |
|
Eerst nog wat leuke levens-dingen doen. |
|
|
|
Niet persé hoor. |
|
quote: Nee, ik weet er alles van, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
yay! We hebben namen! Een Nederlandse jongensnaam en een Finse meisjesnaam.. Over een week of 6 weten we wat het wordt! Misschien dan nog meer gericht namen kiezen en twijfelen. Wel moeilijk hoor, een naam kiezen die iemand de rest van z'n leven bij zich draagt.. |
|
Mijn dochtertje heet Iris. Ze heeft ook nog een tweede naam Alexa, vernoemd naar haar opa Alex, omdat hij het zo leuk vond dat hij een kleindochter kreeg. Vind Alexa ook wel een leuke naam. Eerst was er nog wel de twijfel tussen Iris en Isis. american psycho |
|
oh Isis is ook gaaf! |
|
quote: Daar hadden mijn vrouw en ik het gister toevallig over, dat de namen die we gegeven hebben zo enorm bij de jongens passen. Maar het blijft moeilijk, zolang je maar niet van die vage namen etc gebruikt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wij hebben onze zoon als roepnaam Alwin gegeven en als officiele voornamen Albert Willem. Wij zijn blijkbaar ouderwets omdat wij hem vernoemd hebben naar zijn opa's. Wij zijn allebei zelf ook vernoemd en vonden het erg leuk om onze zoon ook te vernoemen. see you at occultfest! |
|
quote: Zeker vooral Oceanic en Celestial ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Panopticon "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hmm eigenlijk ken ik die ook niet zo goed, nog even luisteren dan. Al zou ik mn kinderen niet zo noemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mirthe is ook wel een mooie naam BOE |
|
quote: Ik ben ook vernoemd naar m'n beide opa's. Bareuh... |
|
De ene heet Ulk, en de andere Mania? |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Precies, we hebben best "gewone" namen, zonder exotische spelling en dat soort onzin. Ook namen die je maar op 1 manier uit kan spreken. Anders moet dat kind de rest van z'n leven z'n naam uitleggen.. Maar het is altijd afwachten of imands naam bij hem/haar past! |
|
zn hele leven uitleggen? je gaat er al vanuit dat het een downtje is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op mijn naam heb ik ondertussen ook alle mogelijke variaties gehad, van mensen die me Umul, Emal, Omol noemde, tot voornamelijk veel Amol. Wat dat betreft had ik liever een streepje gehad: Amèl had een hoop verkeerde uitspraken tegen gehouden. Recordhouder was wel mijn lerares Duits. Ze had élke les een nieuwe variant, en dat 2 jaar lang. |
|
Diederik en Mercedes. |
|
@Amel Adolf? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-07-2010 9:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, nog nét niet. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |