|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor je hem opeet. |
|
Ik ben vandaag met iemand meegereden die Arie Jaap heette ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar je kan toch ook een schep slootwater nemen en daar alle kroostblaadjes een voor een benoemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ooit neem ik een hond die Stuka gaat heten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik had het over koters, niet over kroost. Faal! Verrassend triviaal |
|
Weet ik maar dan kun je dat, toch nog steeds doen. Tegen andere mensen kun je zeggen dat je aardig wat kroost thuis hebt zitten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IJsbrand (alt. spelling: Ysbrand) is a Dutch male given name of Germanic origins. The first syllable is derived from Dutch `ijzer', meaning iron or sword, the second meaning fire, combined translating into 'burning sword'. The name is at least as old as the 12th century, where it was a distinguishing name for lords of Haarlem, but it is today in common use in the Netherlands. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Eh, nee. Het meervoud van kroos is niet kroost. Helaas. Nah, ik houd het momenteel bij Lenin en Loekasjenko en later dan dus maar een Lammert en Oetse. Ik ben echt heel slecht met kinderen. Verrassend triviaal |
|
ah ik zeg altijd al kroost tegen die groene drap in de sloot... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is onjuist. Leerzaam, zo 'n avondje ZM, nietwaar? Och, wat voel ik mij toch weer geestelijk verrijkt. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 22-05-2010 22:46] Verrassend triviaal |
|
quote:En ik een die Kliko heet. |
|
Mijn toekomstige (aidsloze) kat gaat hektor heten. |
|
quote: Viespeuk Boeiender |
|
quote: Een meisje bij mij op het werk noemde haar Renault Clio zo. Die zag er van binnen ook echt uit als een kliko met al die lege waterflesjes, snoepzakjes en mcdonalds bakjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
my name is stuka, i live on the second floor |
|
Schop voor Vargen666. |
|
Nee, voor Silence en MH. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-07-2010 23:23] |
|
quote: Hehe dat nummer heb ik eigenlijk nooit begrepen, hmm eens de lyrics zoeken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Ik wil geen kind dat bijna even oud is als m'n broertje. |
|
Pardon? |
|
quote:Zal sowieso iets meer als 9 mnd verschil in zitten, er vanuit gaande dat je nu niet zwanger bent.. |
|
Daarom zeg ik bijna. |
|
Je bent bijna zwanger? |
|
|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |