|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien zijn de associaties niet terecht maar dat neemt nog niet weg dat een naam dom kan klinken en dat een meerderheid (van bijvoorbeeld de mensen hier) daar zo over denkt. Zo vind ik Damian, Ricardo, Kelly, Tiffany e.d ontzettende kampernamen en da's bepaald geen positieve associatie. Of dat terecht of onterecht is maakt wat mij betreft niets uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kan. Maakt niet uit verder. quote: Als we het dan toch over het raakvlak van associatie en betekenis hebben: ik wist niet dat het woord 'vide' überhaupt als naam gebruikt werd, ik associeer het met onderstaande betekenis: "Een vide (Frans: leegte) in een gebouw is een open ruimte die over twee of meer verdiepingen doorgaat. Een vide ontstaat als een deel van een verdiepingsvloer wordt weggelaten waardoor uitzicht op een lagere verdieping ontstaat. Andere voorbeelden zijn grote hallen in bijvoorbeeld openbare gebouwen waar gaanderijen van verdiepingen aan deze open ruimte grenzen." |
|
Ik vind ook dat er teveel gezeurd wordt over namen, maar bij 'Vide' snap ik wel dat Ralph erover valt I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het is Ralf toch? |
|
quote: Kijk! Dit is pas een goede naam. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Oh, dat wist ik niet. Mijn fout, dan begrijp ik het inderdaad. Sorry, ik zit weer eens te veel te zeuren en moeilijk te doen. Zal nu weer lief doen. |
|
Marjet. Zo leuk.. Retteketet naar bed Marjet. |
|
Bij Vide denk ik aan het nummer The Acclamation of Bonds van Emperor. edit: De tekst is als volgt Vide Ravens caw in reverence Anthems to the Welkin at dusk Vide betekent in dit geval 'Zie' of 'Kijk' (Latijns) Hafgufa |
|
quote: Cyclopenten Methyla Thujol Artemiseola Carenol Octane ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ook in de pocket inmiddels... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: vide? da's dat koekje dat bij volauvent komt, koninginnehapje signature |
|
Tja, Vidé in die context...als je je kind wil zien als een koekje dat je vol met vlees kan stoppen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Thio en Ester, voor een jongen en een meisje. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 17-10-2013 9:48] |
|
Zolang het maar niet Jejoen is...die mens moet strontzat zijn geweest toen ie z'n kleine ging aangeven op het gemeentehuis... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Mijn onwettelijk kind gaat Shadynasty heten. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: En dan met de klemtoon op de tweede lettergreep, mag ik hopen. |
|
quote: Als je dat doet trakteer ik je. Edit: op een pintje bedoelde ik, nog niet te enthousiast worden. [Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 22-10-2013 15:44] Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Zeg wat denk jij wel niet? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: nog steeds ik vind Akira voor een meisje wel mooi signature |
|
|
|
quote: Als je een meisje wilt dat a. psychische krachten heeft en b. Tokio in de as legt wel ja. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
signature |
|
Het kind zal er aan de verkeerde kant zijn uitgekomen met de bevalling, vandaar. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
ook een manier om vreemdgaan met een neger te bedekken. signature |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |