|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe. -----> . Boeiender |
|
quote: Precies! . |
|
quote: kaatje? kanarie? karel? katinka? karnemelk? kandijkoek? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-09-2009 22:23] |
|
Vide Dat vind ik een mooie naam voor een kind |
|
En wat dan als die volwassen is? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Onze jongens hebben gewoon de toffe namen(beide door mij aangedragen, mijn vrouw was verantwoordelijk voor de meiden namen... ik won) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Rikkert Tsjibbe Pier Gurk Melle Wil je muilperen? |
|
Geen Ellie of Au? Boeiender |
|
quote: Hahaha, ik noem de oudste heel vaak Tjibbe... gaat mijn vrouw altijd heerlijk van over de zeik. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Niks tegen friesse(?) namen hoor |
|
quote: Gelukkkig maar, die van ons hebben juist Friesche namen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Melle heerschnaam "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik vind een naam niet snel gek, er zijn tegenwoordig zoveel aparte namen. Als die later volwassen zijn, is het vast niet gek meer. Een beetje fantasie is toch leuk? En anders geef je er toch een andere draai aan als het je niet bevalt als volwassene. |
|
Meisje: Zorah Sheeva Pandora Jongen: Josh (nee, niet vanwege die gast) Sebastiaan Manny Maar ik hoef geen kinderen meer, dus dit gaat niet voor mij op. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 30-03-2010 2:16] |
|
Er stond vandaag een Bootje in de krant. Wel RIP overigens. |
|
que |
|
Bootje is een meisjesnaam. |
|
Ahaaa |
|
quote: ik hoop niet dat je dat uitspreekt als Viedee, want dat is belgisch voor zo'n ragoutgeval. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Bijna min naam, dus ik ben het helemaal met je eens |
|
haha, Nee gewoon Vide. Vide is een prima naam voor als het kind ouder is hoor. |
|
Vide? Wat is er gebeurd met normale namens als Henk en Mien? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tegenwoordig zit er wat meer filosofische ideeën achter. En die namen zijn natuurlijk allang niet meer origineel. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |