|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Heidevolk word per show slechter. Mij niet gezien |
|
"wordt". Dan nog, gaaf feestje daar man. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De enige goede ervaring die ik met slovenie heb is de Burgerland |
|
Confirmed - Immortal - Behemoth - Ensiferum - Kalmah - Sabaton - Dornenreich - Metsatöll - Leaves Eyes - Equilibrium - The Exploited - The Devils Blood - Heidevolk Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Als je meewilt, rijden we erlangs, goed? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bedankt voor het aanbod maar ik beslis ergens volgend jaar wel een keer. |
|
quote: Hmmm, dan heb je niet je best gedaan. Boeiender |
|
Zo, de festivals komen steeds vroeger met de eerste namen lijkt wel Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: ik heb amper ervaring met slovenie, ben er een dag geweest ofzo |
|
quote: Hierdoor wordt het wel twijfelachtig of ik heenga, de tering.... Ah, Nargaroth was me al voor, hehe. *lineup* Nog niet veel soeps. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-09-2009 23:16] Boeiender |
|
quote: Hehe, psies, niet goed je best gedaan! Boeiender |
|
Jawel, maar ik had geen keuze. |
|
quote: Ah, sja, dat kan ik jou niet aanrekenen natuurlijk. Maar ook zonder Metalcamp is het een erg mooi vakantieland, wel de moeite waard. Boeiender |
|
quote: Immortal en Behemoth wil ik wel even zien daar. En daarbij wordt het toch wel gezellig daar Waarschijnlijk aanwezig |
|
De tering wat een boutlineup op TDB na zeg... Dat wordt lang in de beachbar hangen dan.. |
|
Crap, vergat er net bij te zetten dat als de line-up zo doorgaat ik maar eens moet kijken of ik een vriend van ons zo ver kan krijgen dat hij wil rijden. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Oh, als alles meezit denk ik dat ik er ook wel weer rondzwalk, hehe. Zal me benieuwen of het ook een nieuwe locatie krijgt, kunnen we elke dag paintballen! Boeiender |
|
Oehh, dat zou wel gaaf zijn. Ik denk alleen dat ik de locatie in Tolmin toch wel gaver vind. Alleen al door die punt waar de beachbar staat. En ons restaurantje op de berg |
|
quote: Hehe, als het wel naar Bovec gaat moeten we zeker een keer naar Tolmin om te eten. Boeiender |
|
Lekker heen en weer rijden elke avond. Hoewel er in Bovec ook geen slechte restaurantjes waren. keuzes keuzes... |
|
Ik vind het na afgelopen drie jaar een beetje vergane glorie,en weer zo vroeg in juli. Ik ga op zoek naar een nieuwe vakantie. Elk jaar hetzelfde is achteruitgang. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Heb je wel een beetje een punt, maar zit jij dan niet in de VS? Boeiender |
|
quote: Ik kwam vandaag tot de conclusie dat ik Heidevolk echt té vaak gezien heb. maar Metalcamp stond sowieso wel weer op de planning als het haalbaar is volgend jaar |
|
quote:Nu pas |
|
Wat weet jij daar nou weer van |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |