|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat deed ik in een reflex toen hij op het punt stond haar te raken. Is waarschijnlijk gunstig geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zondagmorgen en tijd nog wat achterstallige post open te maken en tering wat noemen ze dat toch mooi tegenwoordig: 'Kennisgeving Naheffingsaanslag Parkeerbelastingen' Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het voordeel is wel dat je hem nu niet in de achteruit van zijn scooter hoeft te rijden om het handtasje van je dochter terug te krijgen. Vooruitziende blik. |
|
Flebbie, zeg er wat van! quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godverdegodver... 60km/h over een weg waar je 80km/h mag en ook makkelijk kan. En dat alles omdat er twee vlokjes sneeuw vallen. |
|
quote:Je hebt in Nederland gereden met Nederlanders om je heen begrijp ik? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, als ik dit allemaal zou opnoemen, voor de dingen die ik vergeten kan Hub de Gallier mij aanvullen hehe.. -wekelijks door net rood rijden -een scooter de bocht afsnijden waardoor deze tegen mij aanreed (geen gewonden) -60 rijden (alleen net voor de flitser heel even 50, vaak zat boetes van 25 euro gehad voor 7 of 8 kmh te hard -_-) - Met de gitarist van Mayhem en Hub de Gallier achter in mn bus een eenrichtings straat half inrijden, daarna achteruit weer uitrijden (Ja, in Tilburg) er zal wel nog een hele hoop missen hehe.. [Dit bericht is gewijzigd door Chef op 17-12-2009 10:02] |
|
quote: Dat is niet aso, dat is gewoon dom. quote: In welke situatie was dat? Ik heb soms mensen bij mij in de auto die het vreemd vinden dat als ik een bocht naar rechts maak ik dus helemaal rechts rij (langs de stoep) zodat er geen fietsers / bromfietsers aan mijn rechterkant voorbij kunnen. Ik vind dat veel veiliger, als de fietsers haast hebben mogen ze van mij gerust links inhalen, maar ik heb zo de kans dat ik in een gevaarlijke situatie kom goed afgedekt. quote: Aso én dom om in de bebouwde kom veeeeeeel te hard te rijden. quote: Sja, achteruit terugrijden met alarmlichten aan is vaak wel de beste oplossing. Boeiender |
|
quote:Tijdens mijn rijlessen heb ik dat ook zo geleerd. |
|
quote: Rechts voor scooters staan is heel verstandig zelfs, en niet aso vind ik. En dat door rood rijden is trouwens NET door rood hehe weet je wel dat net oranje voorbij is.. met name bij mij in de buurt zijn de stoplichten zo slecht afgesteld, dat je rood hebt, je trekt op en je haalt de volgende groen net niet Ik deed ook de waarschuwings lichten aan en achteruit Heb even het te hard rijden aangepast anders ontstaat er dadelijk nog een heel verkeerd beeld van mij hehe [Dit bericht is gewijzigd door Chef op 17-12-2009 9:57] |
|
quote: +1, fietsers kruipen in alle gaten. Je moeder. |
|
Grappig, zo heb ik op de motor-rijles weer geleerd juist niet rechts te gaan staan en je breed te maken zodat er geen lastige autobestuurders naast je kunnen gaan staan die je kunnen afsnijden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zolang het niet neer komt op domweg fietsers afsnijden is dat wel prima natuurlijk. Ik heb weleens dat een auto een dikke dot gas geeft om nog net voor me langs te kunnen zodat ik plots moet remmen omdat ik anders in z'n zijkant hang. Niet relaxed. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daarom dus mijn bovenstaande opmerking. Heb ik op de motor ook meegemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat is dan toch niet grappig maar logisch? Is hetzelfde principe lijkt me. Boeiender |
|
quote: Het eerste weet ik zeker en het tweede ga ik wel van uit ja. Als je dan niet durft te rijden doe het dan ook niet. |
|
quote:Dat soort bestuurders... Ik heb er geen goed woord voor over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Inderdaad, maar dan kan je denk ik 25% van alle rijbewijsbezitters het rijbewijs weer afnemen. Er is trouwens een groot verschil in weekendrijders en doordeweekrijders, ik merk elke keer weer dat de eerste catagorie er weinig van snapt op de snelweg. Oh, en mogen de zogenaamde "taxibus" wegterroristen ook ritueel geslacht worden? Wat een kutmutsen en kloteklappers in die busjes met kinderen erin, volstrekt onverantwoord meestal. Boeiender |
|
quote: Wat voor bestuurders? Die way to overdreven voorzichtig rijders? Zo ja, dan ben ik het met je eens. Als de weg nog niet eens wit ziet van de sneeuw op een recht stuk weg waar al zichtbaar gestrooid is 60 rijden is achterlijk. Dat je eerder remt en voorzichtiger doet in bochten lijkt me vanzelfsprekend. |
|
quote: Minstens, maar quote: Oh, de categorie "File? Ik zie geen file." Nee mongool, die veroorzaak je zelf... quote: Ja die kijken inderdaad nergens naar... Aan de andere kant, als je ziet wat er vaak bij zo'n busje achter het stuur zit kan het ook niet anders. |
|
quote:Ja, die sukkels die op kaarsrechte stukken net zo sloom zijn als in de bochten. Da-omn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Even iets tussendoor, Grey, is dit topic niet meer ontopic? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2679019/1?hl=verkeerstopic Boeiender |
|
quote: Ja, maar dat komt omdat oom agent alleen maar een te hoge snelheid fobie heeft en te langzaam rijden mag. Het overige verkeer hinderen is tegenwoordig blijkbaar dus toegestaan en dus geen Flebbie moment meer. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |