IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waar Flebbie je graag zou verraden bij ome KLPD( assiociaalrijtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2009 13:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 10:02 schreef bastianus het volgende:Eén gozer die mijn dochter bijna aanreed heb ik van zijn scooter afgeduwd.

Dan moet je hem ook niet van z'n scooter afduwen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2009 13:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 13:49 schreef ZelThoR het volgende:
Dan moet je hem ook niet van z'n scooter afduwen!


Dat deed ik in een reflex toen hij op het punt stond haar te raken. Is waarschijnlijk gunstig geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2009 13:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 10:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zondagmorgen en tijd nog wat achterstallige post open te maken en tering wat noemen ze dat toch mooi tegenwoordig:

'Kennisgeving Naheffingsaanslag Parkeerbelastingen'



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-11-2009 11:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2009 13:55 schreef bastianus het volgende:
Dat deed ik in een reflex toen hij op het punt stond haar te raken. Is waarschijnlijk gunstig geweest.

Het voordeel is wel dat je hem nu niet in de achteruit van zijn scooter hoeft te rijden om het handtasje van je dochter terug te krijgen.

Vooruitziende blik.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-12-2009 23:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Flebbie, zeg er wat van!

quote:
Boete voor hardrijdende flitsteams

Vijf agenten die door misdaadverslaggever Peter R. de Vries enkele maanden geleden werden betrapt op te hard rijden, hebben daarvoor een boete gekregen. Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie maakte dit zojuist in de Tweede Kamer bekend.

De agenten werden gefilmd met verborgen camera's nadat zij als medewerker van mobiele snelheidscontroles zelf hardrijders hadden geflitst. Een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) kondigde daarna een intern onderzoek aan.

Schuldig

Hij zei toen dat de overtredingen "echt niet kunnen". De Vries registreerde ook hoe de agenten doorgetrokken strepen negeerden en zich schuldig maakten aan bumperkleven. Hirsch Ballin verzekerde dat de agenten de boete ook echt zelf betalen en niet kunnen doorsturen naar hun werkgever. "Ze zullen zelf de sanctie moeten verduren", aldus de bewindsman.




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2009 8:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Godverdegodver...

60km/h over een weg waar je 80km/h mag en ook makkelijk kan.
En dat alles omdat er twee vlokjes sneeuw vallen.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-12-2009 9:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 8:12 schreef Forever After het volgende:
Godverdegodver...

60km/h over een weg waar je 80km/h mag en ook makkelijk kan.
En dat alles omdat er twee vlokjes sneeuw vallen.
Je hebt in Nederland gereden met Nederlanders om je heen begrijp ik?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 17-12-2009 9:12 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

Nou, als ik dit allemaal zou opnoemen, voor de dingen die ik vergeten kan Hub de Gallier mij aanvullen hehe..

-wekelijks door net rood rijden
-een scooter de bocht afsnijden waardoor deze tegen mij aanreed (geen gewonden)
-60 rijden (alleen net voor de flitser heel even 50, vaak zat boetes van 25 euro gehad voor 7 of 8 kmh te hard -_-)
- Met de gitarist van Mayhem en Hub de Gallier achter in mn bus een eenrichtings straat half inrijden, daarna achteruit weer uitrijden (Ja, in Tilburg)

er zal wel nog een hele hoop missen hehe..

[Dit bericht is gewijzigd door Chef op 17-12-2009 10:02]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2009 9:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2009 9:12 schreef Chef het volgende:
Nou, als ik dit allemaal zou opnoemen, voor de dingen die ik vergeten kan Hub de Gallier mij aanvullen hehe..

-wekelijks door rood rijden


Dat is niet aso, dat is gewoon dom.
quote:

-een scooter de bocht afsnijden waardoor deze tegen mij aanreed (geen gewonden)

In welke situatie was dat?

Ik heb soms mensen bij mij in de auto die het vreemd vinden dat als ik een bocht naar rechts maak ik dus helemaal rechts rij (langs de stoep) zodat er geen fietsers / bromfietsers aan mijn rechterkant voorbij kunnen. Ik vind dat veel veiliger, als de fietsers haast hebben mogen ze van mij gerust links inhalen, maar ik heb zo de kans dat ik in een gevaarlijke situatie kom goed afgedekt.

quote:

-veeeeel te hard rijden (alleen net voor de flitser heel even 50)

Aso én dom om in de bebouwde kom veeeeeeel te hard te rijden.
quote:

- Met de gitarist van Mayhem en Hub de Gallier achter in mn bus een eenrichtings straat half inrijden, daarna achteruit weer uitrijden (Ja, in Tilburg)

er zal wel nog een hele hoop missen hehe..


Sja, achteruit terugrijden met alarmlichten aan is vaak wel de beste oplossing.


Boeiender


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 17-12-2009 9:47 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 17 december 2009 9:37 schreef MR. N het volgende:
Ik heb soms mensen bij mij in de auto die het vreemd vinden dat als ik een bocht naar rechts maak ik dus helemaal rechts rij (langs de stoep) zodat er geen fietsers / bromfietsers aan mijn rechterkant voorbij kunnen. Ik vind dat veel veiliger, als de fietsers haast hebben mogen ze van mij gerust links inhalen, maar ik heb zo de kans dat ik in een gevaarlijke situatie kom goed afgedekt.
Tijdens mijn rijlessen heb ik dat ook zo geleerd.


Chef
UGH!!
Usericon van Chef
Posted 17-12-2009 9:52 by Chef Wijzig reactieProfiel van ChefQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 9:37 schreef MR. N het volgende:
Dat is niet aso, dat is gewoon dom.

In welke situatie was dat?

Ik heb soms mensen bij mij in de auto die het vreemd vinden dat als ik een bocht naar rechts maak ik dus helemaal rechts rij (langs de stoep) zodat er geen fietsers / bromfietsers aan mijn rechterkant voorbij kunnen. Ik vind dat veel veiliger, als de fietsers haast hebben mogen ze van mij gerust links inhalen, maar ik heb zo de kans dat ik in een gevaarlijke situatie kom goed afgedekt.


Aso én dom om in de bebouwde kom veeeeeeel te hard te rijden.


Sja, achteruit terugrijden met alarmlichten aan is vaak wel de beste oplossing.



Rechts voor scooters staan is heel verstandig zelfs, en niet aso vind ik. En dat door rood rijden is trouwens NET door rood hehe weet je wel dat net oranje voorbij is.. met name bij mij in de buurt zijn de stoplichten zo slecht afgesteld, dat je rood hebt, je trekt op en je haalt de volgende groen net niet
Ik deed ook de waarschuwings lichten aan en achteruit Heb even het te hard rijden aangepast anders ontstaat er dadelijk nog een heel verkeerd beeld van mij hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Chef op 17-12-2009 9:57]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-12-2009 11:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 december 2009 9:47 schreef Hades het volgende:
Tijdens mijn rijlessen heb ik dat ook zo geleerd.


+1, fietsers kruipen in alle gaten.


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2009 11:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Grappig, zo heb ik op de motor-rijles weer geleerd juist niet rechts te gaan staan en je breed te maken zodat er geen lastige autobestuurders naast je kunnen gaan staan die je kunnen afsnijden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2009 11:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 9:37 schreef MR. N het volgende:
Ik heb soms mensen bij mij in de auto die het vreemd vinden dat als ik een bocht naar rechts maak ik dus helemaal rechts rij (langs de stoep) zodat er geen fietsers / bromfietsers aan mijn rechterkant voorbij kunnen. Ik vind dat veel veiliger, als de fietsers haast hebben mogen ze van mij gerust links inhalen, maar ik heb zo de kans dat ik in een gevaarlijke situatie kom goed afgedekt.

Zolang het niet neer komt op domweg fietsers afsnijden is dat wel prima natuurlijk.

Ik heb weleens dat een auto een dikke dot gas geeft om nog net voor me langs te kunnen zodat ik plots moet remmen omdat ik anders in z'n zijkant hang. Niet relaxed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2009 12:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Daarom dus mijn bovenstaande opmerking. Heb ik op de motor ook meegemaakt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2009 15:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2009 11:50 schreef XXL het volgende:
Grappig, zo heb ik op de motor-rijles weer geleerd juist niet rechts te gaan staan en je breed te maken zodat er geen lastige autobestuurders naast je kunnen gaan staan die je kunnen afsnijden.



Dat is dan toch niet grappig maar logisch? Is hetzelfde principe lijkt me.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2009 18:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 9:12 schreef Greycloak het volgende:
Je hebt in Nederland gereden met Nederlanders om je heen begrijp ik?

Het eerste weet ik zeker en het tweede ga ik wel van uit ja.

Als je dan niet durft te rijden doe het dan ook niet.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-12-2009 18:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:13 schreef Forever After het volgende:
Het eerste weet ik zeker en het tweede ga ik wel van uit ja.

Als je dan niet durft te rijden doe het dan ook niet.
Dat soort bestuurders... Ik heb er geen goed woord voor over.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2009 18:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 december 2009 18:13 schreef Forever After het volgende:


Als je dan niet durft te rijden doe het dan ook niet.


Inderdaad, maar dan kan je denk ik 25% van alle rijbewijsbezitters het rijbewijs weer afnemen.

Er is trouwens een groot verschil in weekendrijders en doordeweekrijders, ik merk elke keer weer dat de eerste catagorie er weinig van snapt op de snelweg.

Oh, en mogen de zogenaamde "taxibus" wegterroristen ook ritueel geslacht worden? Wat een kutmutsen en kloteklappers in die busjes met kinderen erin, volstrekt onverantwoord meestal.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2009 18:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:19 schreef Greycloak het volgende:
Dat soort bestuurders... Ik heb er geen goed woord voor over.


Wat voor bestuurders? Die way to overdreven voorzichtig rijders?

Zo ja, dan ben ik het met je eens.
Als de weg nog niet eens wit ziet van de sneeuw op een recht stuk weg waar al zichtbaar gestrooid is 60 rijden is achterlijk. Dat je eerder remt en voorzichtiger doet in bochten lijkt me vanzelfsprekend.



 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2009 18:31 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:23 schreef MR. N het volgende:
Inderdaad, maar dan kan je denk ik 25% van alle rijbewijsbezitters het rijbewijs weer afnemen.

Minstens, maar

quote:

Er is trouwens een groot verschil in weekendrijders en doordeweekrijders, ik merk elke keer weer dat de eerste catagorie er weinig van snapt op de snelweg.

Oh, de categorie "File? Ik zie geen file."
Nee mongool, die veroorzaak je zelf...

quote:

Oh, en mogen de zogenaamde "taxibus" wegterroristen ook ritueel geslacht worden? Wat een kutmutsen en kloteklappers in die busjes met kinderen erin, volstrekt onverantwoord meestal.

Ja die kijken inderdaad nergens naar...
Aan de andere kant, als je ziet wat er vaak bij zo'n busje achter het stuur zit kan het ook niet anders.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-12-2009 18:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:25 schreef Forever After het volgende:
Wat voor bestuurders? Die way to overdreven voorzichtig rijders?

Zo ja, dan ben ik het met je eens.
Als de weg nog niet eens wit ziet van de sneeuw op een recht stuk weg waar al zichtbaar gestrooid is 60 rijden is achterlijk. Dat je eerder remt en voorzichtiger doet in bochten lijkt me vanzelfsprekend.


Ja, die sukkels die op kaarsrechte stukken net zo sloom zijn als in de bochten.


Da-omn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-12-2009 18:49 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Even iets tussendoor, Grey, is dit topic niet meer ontopic?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2679019/1?hl=verkeerstopic


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-12-2009 19:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 18:49 schreef MR. N het volgende:
... is dit topic niet meer ontopic?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2679019/1?hl=verkeerstopic


Ja, maar dat komt omdat oom agent alleen maar een te hoge snelheid fobie heeft en te langzaam rijden mag. Het overige verkeer hinderen is tegenwoordig blijkbaar dus toegestaan en dus geen Flebbie moment meer.


 


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen