|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In dat geval |
|
quote: Kweenie. Ik ken iemand die nog leeft doordat ze bij een auto-ongeluk geen gordel omhad. Dat doet ze nu dus nooit meer, de gordel om. Anders zou ze onthoofd zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: , als we zo gaan beginnen |
|
Reed laatst 190, achter me een kettingbotsing. Had ik middenin gezeten als ik 120 had gereden. Rij nu alleen nog maar 190, gaat stukken beter. |
|
|
|
Johan Cruijf had ook een keer zo'n mooie qua drukte op de snelwegen. Gewoon 140 rijden, dan ben je weer sneller van de snelweg af. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat verhaal is echt niet uniek hoor. Maar ik vertrouw toch liever op de gordel. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-11-2009 22:30] |
|
quote: mjah, er zijn wel veiligheidseisen die tot discussies kunnen leiden, airbags bijv. Je krijgt er stampende koppijn van. |
|
quote: Wat een prutser. Dus omdat ze één keer tegen alle statistieken in een keer mazzel gehad heeft dat ze juist door het niet dragen van een gordel nog leeft draagt ze nu nooit meer een gordel? Zo iemand hoort echt heel snel uit de genen-pool verwijdert te worden... |
|
quote: Zal wel lukken zo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Er zitten ook nadelen aan gordels hoor... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: er zitten gewoon nadelen aan auto's en er zitten vast ook wel wat nadelen aan jou. |
|
nadelen, voordelen, onderdelen, bedelen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En als je een ongeluk krijgt zonder gordel om, moet diegene 25% van de claim zelf betalen, dacht ik. Dus hopen dat je zonder gordel helemaal geen letsel oploopt dan. Ah, bijna goed: http://www.letsel-schade-letselschade.nl/page/letsel-letselschade-en-niet-dragen-autogordel.htm quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-11-2009 23:55] Je moeder. |
|
quote: |
|
bij 190 gaan die omatjes zo hard je motorkap in dan je elke keer je luchtfilter moet schoonmaken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
:') Zo hard gaat die van mij niet eens. Je moeder. |
|
1 parkeerbon in 10 jaar tijd. Ik beschouw mezelf als een keurige bestuurder. Wel in de eerste weken dat ik mijn rijbewijs had even geen idee gehad hoe hard de wagen van pa en ma nu eigenlijk ging omdat hij boven de 100 sowieso een flink kabaal maakte. Mijn toenmalige vriendinnetje wees me er toen op dat ik zonder er zelf erg in had al aan de 150 zat waar ik 120 mocht Tegenwoordig rij ik wat er op de borden staat. |
|
Hehe dat haalt die van mij ook niet. Edit: Maar ik vind van mezelf dat ik eigenlijk niet direct asociaal rij. Er zijn wel plaatsen waar ik de snelheid overschrijd(dit is meestal ook niet harder dan 20km/u), maar dat doe ik dan ook als de situatie het toelaat. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 09-11-2009 0:05] |
|
1 keer 180 waar je 80 mocht, maar dat was ook maar heel kort op een stukje bekende weg. Voor de rest rij ik behoorlijk rustig en als ik te hard rij is dat meestal niet meer als 20+ en meestal alleen op bekende wegen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik jas em altijd knoeihard door tunnels heen. Vooral m`n Firebird.. Geeft zo`n mooi geluid in tunnels. kom er altijd met minimaal 180 doorheen en dat is dan ook tevens z`n max..lol [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 09-11-2009 7:10] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ben het iig na het lezen van het topik met Flebbie eens, hoewel hij niet eens gepost heeft geloof ik. |
|
Foei Robin.. net je rijbewijs en nu al asociaal rijden. Heb jij wel een rijbewijs Tom..? en dan bedoel ik geen Neukvaardigheidsbewijs.. Tuurlijk breng ik geen andere mensen in gevaar, maar om dan de audi rijdende landverrader uit te hangen.. hehehe Duitsche vehicle en landverader klopt dan weer wel. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |