![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Koop een volvo. ![]() |
|
Bron: Jelle Hoeksma, civiel technicus die bij de Bouwdienst van Rijkswaterstaat de veiligheid in tunnels heeft onderzocht. http://www.rws.nl/rws/bwd/home/pdf/tunnel/pao/VOV_06_Hoeksma.pdf Het hangt af van de situatie ja. Maar dat soort gevaren zijn er zeker wel, is geen sensatie, lees het rapport er maar eens op na. Mensen die menen dat ze op basis van hun aantal gereden km's de beste chauffeurs zijn en daarom hun eigen regels mogen bedenken zijn juist het allergevaarlijkst. Afgelopen jaar zo'n 30.000 km voor mijn werk + 10.000 prive ofzo. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Meestal snachts als ik bij meetingen vandaan kom Gerald. Het galmt lekker na in de Beneluxtunnel. Ik wordt vaak uitgenodigt voor shows en dan rubber ik heel zo`n dorpsstraat vol waar ome agent vrolijk naast staat te lachen zonder prenten uit te delen. mwoah... compensatiedrank?? Ik heb er gewoon het geld voor. Ik gooi het dan maar ook onder de noemer Jalousie. Maar waarom zou ik die landverrader uitleggen waar en wanneer ik het doe.. aan dat verraad gedrag heb ik een broertje dood. Ik zou een uitkeringstrekker die zwartwerk ook niet verraden. Flappie zal wel een 30k rijder zijn die +/- 3 jaar z`n rijbewijs heeft en nog met een ideaalbeeld rondrijdt dat hij de beste is en alles weet. Ik heb nu 19 jaar m`n rijbewijs en ik denk dat ik, gezien ik m`n daden wel overweeg en goed uitkijk, wel kan inschatten wat een waar ik iets doe. Ja ik verzamel prenten, maar met 120000km per jaar loop je wel eens wat op. boeiend. Mijn gevaarlijkste actie was dat ik lam achter het stuur was.. Ja ik was 20 jaar en net zo`n wijsneus als die Koos spee wannabee. 30 km per uur rijden met de airco volluit en de ramen open.Midden in de nacht. Na 5 km auto stilgezet en lekker gaan slapen in de berm..was toch prachtig weer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hahahahahahaha. heb je deze raportage/spreadsheet wel goed gelezen? Dit gaat over een risicoanalyse. er zijn wat voorbeelden en aannames gedaan. Net zo usefull als een botstest in een auto fabriek. De wat kan er eventueel gebeuren. echte raportages worden gemaakt naar aanleiding van. wel grappig eens een raport te zien die ik gezien heb op een seminar. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hehe, heb je wel eens echte rapportages gezien? ![]() En Rijkswaterstaat, hebben die niet een paar geweldig functionerende tunneltjes bij Roermond aangelegd? Oh, en over die kilometrage, eigen regels verzinnen is er niet bij, beter kunnen inschatten wat de overige weggebruikers doen / gaan doen gaat het om. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-11-2009 8:43] Boeiender ![]() |
|
quote:Baas van de weg jij! ![]() |
|
quote: :' ( Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Als je dat maar weet!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat zal vast beter worden, maar het blijft een inschatting ![]() ![]() quote: Leg eens uit waarom de risicoanalyse die in die presentatie uit de doeken wordt gedaan niet klopt. Of in ieder geval, waarom je hier niets mee zou kunnen. Net als een botstest in een fabriek zegt het in ieder geval íets over wat er gebeurt in het echt. Ik ben oprecht benieuwd! Het zegt in ieder geval niets over het verschil van tunnels en daarbuiten, dus ik begrijp niet zo goed waarom flebbie dit aanhaalt. Op dat gedeelte hoef je dus niet in te gaan ![]() En gebruik geen Engelse woorden als je de spelling niet weet (useful) ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Tsja.. uiteraard zullen er altijd mensen zijn die juist door overschatting van hun ervaring een ongeluk veroorzaken, maar ik ben het met Mr. N. eens dat onervaren rijders volgens mij de gevaarlijkste groep mensen zijn. Ik ben geen kilometervreter zoals sommigen hier, maar rij toch zo'n 20.000 km per jaar. Tot nu toe nog geen paaltje geraakt, maar als ik terugkijk naar 'bijna ongelukken' en echt gevaarlijke situaties die ik heb meegemaakt dan was toch in 90% van de gevallen de oorzaak iemand die naar mijn idee uit onervarenheid handelde en zelden een 'aso-rijder'. Mensen die rechts inhalen, bumperkleven, met 160 over linkerbaan schieten en sijnen dat ze erlangs willen, boeit me niet zoveel. Heb er weinig echt last van immers. Ik ga overigens ook altijd naar rechts als iemand met grote vaart er graag langs wil, simpelweg omdat ik het ook fijn vind als mensen dat bij mij doen. Mensen die niet opletten en niet kijken als ze van baan verwisselen geven me ter plekke soms bijna een hartaanval. Ik heb het idee dat de gemiddelde aso-rijder (om het maar even zo te blijven noemen) in ieder geval weet waar 'ie mee bezig is, anders lag 'ie al in puin ![]() ![]() |
|
quote: Daar ben ik het mee eens, maar het is geen kwestie van onervaren rijders vs. aso-rijders. Het feit dat onervaren rijders gevaarlijker zijn dan ervaren rijders neemt niet weg dat aso-rijders een groter gevaar op de weg zijn dan dan fatsoenlijke automobilisten (met dezelfde rij-ervaring). ![]() |
|
Vikingblood stelt zich wel wat kinderachtig op. ![]() |
|
quote: Lambal.. Ik zal je nog eens een pakkie shag geven. Naar mijn inzien lijkt een auto ongeluk in geen enkele manier op een gesimuleerde ongeluk.. Beton veert niet mee en ze rammen je nooit op exact 50% van je voertuig. Ik snap iig dat ze bij die simulaties nog van aannames uitgaan. Van Tunnels is in de loop der jaren wel zoiets als statistieken opgebouwd. Dus waarom een risico analyse van iets waar je de uitkomst al uit statistieken kan halen. Vandaar mij reactie. Vandaag 300 meter achteruit op een snelweg gereden en 20 km zonder gordel.. Maar ja heb daar ook een ontheffing voor vanwege mijn werk ( voordat ik weer aso en kinderachtig genoemd wordt!!!) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Het is eerder stoer hoor dat je 300 meter achteruit op een snelweg en 20 km zonder gordel hebt gereden. ![]() |
|
Voor diegenen die moeite hebben met begrijpend lezen, dan maar een bron waarin het letterlijk wordt voorgekauwd: http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article797513.ece/Bij_de_auto_blijven_en_dan_verbranden Voor de rest ben ik er wel een beetje klaar mee. Vikingblood is blijkbaar nogal geschrokken toen ik die meldasorijgedragsite noemde. Daar zal die dan wel zijn redenen voor hebben. Ook grappig dat iedereen dan meteen aanneemt dat ik zelf nooit iets fout doe. Onzin natuurlijk. Ik heb inmiddels 15 jaar mijn rijbewijs en heb zeker in het begin regelmatig de grenzen opgezocht. Ik vind het alleen erg zielig als je dit goed gaat praten. Je kunt je voertuig nog zo goed beheersen en de situatie nog zo goed inschatten, er zijn altijd mensen die in een schrikreactie niet goed aniticiperen op jouw jostigedrag. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Wat? quote: Dat is een erg goed punt. In het beste geval wat nu in me opkomt ( ![]() 1. Statistieken tunnelongelukken worden verkregen. 2. Model wordt zo aangepast dat het bij de statistieken aansluit (hindcasting) 3a. Tunnels waar al dan niet statistieken van zijn worden in het model gestopt en zo aangepast dat ze veiliger worden en worden hopelijk in het echt ook aangepast. 3b. Nieuwe ontwerpen worden in het model gestopt om hun veiligheid te evalueren en eventueel te verbeteren. Nu vermoed ik dat dat ook wel de bedoeling is van dit model, maar dat wordt in de presentatie niet helemaal duidelijk. Als mijn vermoeden klopt zou het model dus wel degelijk nuttig kunnen zijn (punt 3). En als blijkt dat dat model tegen echte data gehouden is en valide uitkomsten geeft (punt 1 en 2) is het ook nog bruikbaar ![]() Jij hebt mij in ieder geval nog niet getoond dat dat model verkeerde resultaten geeft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat was ik. ![]() ![]() |
|
hehe alzheimerrrrrrrrrrr.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Check de aannames dan eens!! Er zijn geen verkeerde resultaten totdat er werkelijk in de desbetreffende tunnel een calamiteit voordoet. Theoretisch zou er dus een tunnel onder water kunnen komen en er door aannames toch mensen kunnen overleven. En aangezien ik bij de seminar ben geweest weet ik uit eerste hand dat deze analyse geheel door aannames is verkregen. Dat krijg je ervan als er 2 taalnazis rondwandelen hier Whiterider en Zelthor..Haal je ze wel eens door elkaar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 11-11-2009 15:52] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Wat ben je toch een grote jongen. Moet ik je nog even op je rug kloppen zodat je een boertje kunt laten? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Graag... *Burp*. Maar quote ook dan alles he.. ( Na vandaag is mijn narperiode wel afgelopen. ) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
wat voor werk hebben jullie beiden eigenlijk? Kan er alleen maar naar raden. ![]() ![]() |
|
Vikingblood doet iig iets met asfalt/wegenbouw begeleiding meen ik, toch wel iets waarvoor je toch wel enig verstand moet hebben. ![]() |
|
Ik ben Asfalttechnoloog/medewerker civiele techniek. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |