![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:3VO. Maar het heet, al dan niet alweer, VVN. Maar goed, het heeft met "verkeer" te maken dus ik reken het je niet aan. ![]() quote: Hoppa, opzouten hypocriete tyfuslul. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-11-2009 18:05] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dat heeft die De Vries weer goed gedaan. Gelukkig was dit bewijs meer waterdicht dan de bewijsvoering tegen een zeker jongentje waarover geruchten gaan dat hij op Aruba een meisje onlief zou hebben behandeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Die Joop Goos wil zich natuurlijk (ook) niet aan de snelheid houden en zo kan het gas er weer op zonder verwijten mbt een voorbeeldfunctie... ![]() |
|
quote:Terecht. Waarom denk je dat mijn dakbord demontabel is..? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehe dat is wel waar, maar elke fobie natuurlijk. Dat heb je toch uit dat boek Risk? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja! Gelezen? (of toevallig het boekentopic waar ik al eerder dit voorbeeld aanhaalde uit het boek) ![]() |
|
quote: Daar kan een oud collega van me helaas over meepraten. Die heeft een paar jaar terug een fietser die uit een oprijlaan vanachter een dikke boom kwam doodgereden terwijl hij aan zijn radio zat te morrelen. Getraumatiseerd voor de rest van zijn leven. [Ik weet, ik weet a-knop is kepoetig] [Illusione: No worries, de rol van taalnazi neem ik graag op mij.] [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 09-11-2009 21:59] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Vandaag niet verder dan 160 gekomen en een Suzuki Alto bijna van de weg gedrukt. De typhus, sue me. Omdat het kan. Maar wel braaf de juiste snelheid rijden bij werkzaamheden ^_^ Je moeder. ![]() |
|
quote: Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof? Je kan gemulderd worden voor het 'onnodig geluid veroorzaken'. Is gewoon een RVV-artikeltje. En als je maar genoeg rook ontwikkelt solliciteer je openlijk naar artikeltje 5; "de veiligheid op de weg zodanig in gevaar brengen dat met onmiddellijke ingang de rijbevoegdheid dient te worden ontnomen" quote: Ook hier blijkt maar weer eens dat je niet de slimste bent. Het opdoeken van het sociale zekerheidsstelsel leidt tot veel grotere verschillen tussen arm en rijk, ghettovorming, meer overlast van zwervers, meer criminaliteit, etc. Genoeg landen die dit reeds hebben aangetoond. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Dit is gewoon Roel zijn privé zeik topik. Niet echt levensvatbaar. ![]() ![]() |
|
Meer mensen reageren hier.. quote: tuurlijk weet ik wat wel en niet mag Flebber. Geef me maar aan jij superheld!!!! alleen over de uitkeringen blijf ik wel bij mijn mening. In Nederland is het veel te easy om een uitkering te krijgen. ze moeten hem iig drastisch naar beneden halen, zodat het verleiderlijker is te gaan werken dan op hun luie reet te zitten. Alsof die grens nu al niet zichbaar is. En Tom... hou je muil ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-11-2009 5:59] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Doen we. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 10-11-2009 6:11] ![]() |
|
quote: We zouden nog steeds eens gaan poolen in Rotterdam Tom.. geef em dan maar ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Weet dan op zn minst waar je het over hebt: Artikel 5: Het is eenieder verboden zich zodanig op de weg te gedragen dat gevaar wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd. Toch, Grey? ![]() |
|
Hoe lang zou dit overbodige topic hebben bestaan als het niet door een mod was gestart? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Is een kapstok regel, erg breed en vaag, kunnen ze dus nagenoeg alles wat maar irritant is op de weg onder hangen. Zoals burnouts, strepen trekken doe je maar in je onderbroek. ![]() |
|
quote: Weet ik, maar het ging me meer om de uitleg van Flebbie ![]() |
|
quote: Is ook wel een heel gedoe als fietser, nog zo'n hele radio meeslepen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ja waarom niet gewoon een mp3 speler om de nek hangen, veel gemakkelijker. ![]() |
|
Had die 80-shizzle ook niet iets te maken met geluidsoverlast trouwens? Waar ik me overigens enorm aan erger: de A4 tussen Delft en Burgerveen: je mag er 100, maar het zijn fucking 3 banen. In de spits staat het daar vast, maar daarbuiten kun je mákkelijk 120 rijden. Voor geluidsoverlast hoef je het niet te laten, want er staat langs het hele stuk niet één huis. ![]() |
|
quote:Dat is m letterlijk ja. ![]() Maar dan kan zo'n agent ook zeggen dat je je radio uit moet doen, je raampjes omhoog, weet ik het. Voor niet-weggebruikers geldt deze regel trouwens ook; als de buurman zijn berg natte bladeren in de hens steekt naast de weg en het gaat flink roken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zo staat ie letterlijk in de wet ja. Komt op hetzelfde neer als wat ik schreef dacht ik zo. Zoals reeds aangegeven is het een kapstokartikel (ze gaan niet voor elke verkeershufterige gedraging een apart artikel maken) en het leidt altijd tot onmiddelijke in beslag name van het rijbewijs. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 10-11-2009 13:32] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Een burnout is hufterig? Ok. *weer aan het werk gaat en weer iets geleerd heeft* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Goedzo. En wel een beetje doorwerken he anders meld ik je even aan op www.doetheleanderedingentijdenswerktijd.nl Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |