|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
Tot nu toe: - Diverse parkeerbonnen per jaar - Soms net door rood - Diverse snelheidsboetes (de hoogste 119 km/h waar 80 mag) - Niet handsfree bellen - Overgevoelige adem-analyse apparaten resulterend in 2 boetes en een E.M.A. cursus Edit: Nooit gordels om. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-11-2009 19:52] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ow shit ja.. die was ik nog vergeten. Niet handsfree bellen. grappige eigenlijk. Scheren mag, masturberen mag, sjekkie draaien mag ipod bedienen mag, navigatie bedienen mag. Maar een telefoon is uit den boze. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
In mijn hele carriere als automobilist de volgende boetes: 1x gordel niet om 1x fout parkeren 3x te hoge snelheid 1x negeren aangegeven rijrichting. |
|
quote: Dat heb ik me wel eens afgevraagd, ja. Mag dat echt allemaal? Ook navigatie bedienen bijvoorbeeld? Het gaat echt alleen om het bellen (Bedienen van je mobiele telefoon eigenlijk) of om het mogelijke gevaar dat bezig zijn met andere zaken met zich mee zou kunnen brengen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik snap eigenlijk ook niet dat al die dvd shit voorin de auto gewoon mag. O en ontopic, Fleppie: ik rij 130, sue me! Je moeder. |
|
quote: Ze zijn nu bezig om daar een wet voor te maken.. dus het mag nog steeds ja. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Het staat niet beschreven geloof ik, mocht je echt vreemde capriolen uithalen maken ze er een artikeltje 5 van. Ik rij over het algemeen vrij netjes vermoed ik. Ik rij goed door (mee rijden met het verkeer is imho beter dan krampachtig aan de max houden) en ik hou van ruimte om me heen. Bumperklevers probeer ik altijd zo lang mogelijk te treiteren, als ze achterlangs willen gaan ze maar naar de gaybar. |
|
Pfff... *Zonder rijbewijs rijden. *Met drank op rijden. *Hard rijden. *Door rood rijden. *Het meest spectaculaire: Met drank op de politie eruit rijden bij een achtervolging. Ben toen met de Focus van mijn pa over een wegversperring waar de klinkers eruit waren gebroken gesprongen. Kostte me toen een schokbreker, maar gelukkig niet mijn rijbewijs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
k ga altijd steeds zachter rijden als ik een bumperklever achter me heb zitten. Volgens mij worden ze daar gillend gek van, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-11-2009 21:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha @ bastianus. :') Verder overtreed ik op verantwoorde manier zo nu en dan een verkeersregel. Niks spectaculairs eigenlijk. Kwam laatst wel het meest vreemde stoplicht ooit tegen. Reed net buiten het centrum in Utrecht (30-zone), stond er ineens een stoplicht. Er was geen stoep of fietspad en geen kruisend stoplicht (of hoe dat ook heet - geen zebrapad dus ofzo). Het was gewoon een 30-weg waar je nog met 2 vrachtwagens naast elkaar kon rijden. Stoplicht was rood, maar ik zag werkelijk geen enkele reden om te stoppen. |
|
quote:En dan af en toe kijken naar die gezichten in de binnenspiegel, machtig is dat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik heb een superbeschermengel gelukkig, blij dat er nooit iets gebeurd is. Is wel lang geleden allemaal. In het begin reed ik ook echt rampzalig, veel te voorzichtig en daardoor juist gevaarlijk. Ook één keer echt een stom ongeluk gemaakt, achteruit tegen een boom gereden omdat ik op het gas i.p.v. de rem trapte. (Was de eerste dag nadat ik jaren een Blazer-automaat had gereden dat ik met een auto met versnelling reed). Tegenwoordig rijd ik vrij goed, een stuk zekerder vooral. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-11-2009 21:46] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik vraag me dan wel af welke snelheid jij had toen ze begonnen met kleven. |
|
Trouwens Wim, zoveel trajectcontroles zijn er neit: http://www.onzinboetes.nl/snelheidscontroles/trajectcontroles/ |
|
quote: Maar jij reed vast sneller dan die 30km/h. Het gebeurt wel vaker dat men een verkeerslicht als verkeersremmer gebruikt als men te hard rijdt. |
|
quote: Oh, nog nooit gehoord. Reed overigens wel de normale snelheid denk ik. 30 of woonwijk rij ik nooit te hard. |
|
quote: Het enige wat ik er zeldzaam aan vind is dat het er zomaar stond en ook niet als verkeerslicht wordt gebruikt zoals men dat gewend is. |
|
quote: Die lijst met trajectcontroles is niet kompleet, volgens mij. |
|
|
|
zonder gordel rijden vind ik echt onnozel, en niet een beetje ook. |
|
quote: Gewoon, altijd net iets te hard, zo'n 5 km p/uur. Dan komen ze als een debiel aangestormd en dan 10 cm achter je blijven hangen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, want de N381 stond niet op de eerste lijst. De trajectcontrole bij Veenhuizen was het eerste halfjaar ongeldig. Foutje bij de overheid. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-11-2009 22:12] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |