IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-05-2007 8:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

neger? BAN!


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-05-2007 9:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 1:05 schreef Grindrapekill het volgende:
ulver-svidd neger, topplaat, de rest ken ik niet zo goed
Probeer dan Bergtatt. Beetje in dezelfde stijl


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ArieDeBeuker
Usericon van ArieDeBeuker
Posted 04-05-2007 17:01 by ArieDeBeuker Wijzig reactieProfiel van ArieDeBeukerQuote dit bericht

Svidd Neger en Lyckantropen Themes vind ik wel aardig aan te horen, daarna wordt het in mijn ogen een ziekelijk chaotische jazz-achtige brij, echt walgelijk.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 04-05-2007 21:03 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Wat kun je anders verwachten van iemand met zo'n nick...


ArieDeBeuker
Usericon van ArieDeBeuker
Posted 04-05-2007 22:28 by ArieDeBeuker Wijzig reactieProfiel van ArieDeBeukerQuote dit bericht

Jahahaha lache man`


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-05-2007 22:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Vooroordelen vooroordelen is gay.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2007 19:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh best grappig, dat Shadows of the Sun .. niete cht wat ik ervan verwacht had ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2007 19:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hmmm ik vond het moeilijk om mijn aandacht bij die laatste te houden. "Blood Inside" vond ik nog wel vettig, maar deze schiet echt niet op.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2007 19:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik kan hem ook nog niet aan trekken. Laatst weer eens wat oude nummertjes van Ulver opgezet. Wat heerscht dat toch.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2007 19:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind "Perdition City" het prettigst denk ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-10-2007 19:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind bertatt en kveldssanger echt zulke gave platen! jammer dat we ze alleen in picture lp hebben en niet op cd dus worden ze hier eigenlijk nooit gedraaid.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2007 19:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2007 19:04 schreef M. het volgende:
Hmmm ik vond het moeilijk om mijn aandacht bij die laatste te houden. "Blood Inside" vond ik nog wel vettig, maar deze schiet echt niet op.
Ik ken verder niks van ze ..

Moet zeggen dat de zang vooral bij het "uithalen" wel erg cheesy wordt.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-10-2007 9:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2007 19:05 schreef Cadaveria het volgende:
ik kan hem ook nog niet aan trekken. Laatst weer eens wat oude nummertjes van Ulver opgezet. Wat heerscht dat toch.
Same here hehehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2007 17:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zo! Die laatste heb ik gister gehoord. Vet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-10-2007 17:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

het nummert Vigil. hulde voor Fennesz


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-10-2007 18:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Damn, wat is die nieuwe plaat geniaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-11-2007 17:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 januari 2004 17:21 schreef DaVinz het volgende:
ik wil svidd neger... dat is een heerschende soundtrack ... moet nog ergens de film vandaan halen


Ik heb laatst ook de film gedownload, eigenlijk alleen maar omdat ik de soundtrack zo ontzettend mooi vind.
Maar de film is zeker niet minder, behoorlijk over the top, heel vergezocht, absurdistisch en heel grappig. En een einde waar je (ik toch iig) heel erg vrolijk van wordt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 30-11-2007 17:18 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Now playing



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-03-2008 20:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kristoffer/Garm/Trickster G. gaat dan toch live...ook in Nederland te zien


Hello everyone,

Are you informed about the Æthenor? Just in case no one told you, Ulver’s Mr. Rygg has recently contributed to this monster and will be helping to take their show out on the road in April. Furthermore, their new album, "Betimes Black Cloudmasses", will be out via VHF that very same month.



I recently spoke with our man Kris about the upcoming Æthenor gigs. Below I have included the most interesting of points.



The skinny:

"Yeah, I am going on the road with the Æ-street band in April, for five gigs, but please tell people not to heckle me, cause then I’ll never play live again, haha.

"

The experience:

"It’s more interesting to play live in this context rather than assimilating studio music, which I never got. But of course the set-up is a lot more volatile and fate and chance and that, so we’ll see. I’m in the backseat and will be working with my voice and a laptop, processing and triggering sounds real-time etc.

"

"It’s kind of abstract, chromatic jazz meets ambient. Not that high-pass filtered synth-arpeggiator shite though ... more acoustic and/or ’real’. Our ’presence’ is as important to the sound as the stuff emanating from Daniel’s Rhodes piano, Steve’s guitar pickups and my mic. It’s hard to describe really, but I feel that there’s a certain telepathic element at play. We recently had a couple wonderful rehearsals in London. The drummer we’ve got with us, Steve Noble, is beyond good man. He used to play with Derek Bailey and those boys so ... and David Tibet is joining on the final gig as well, so it should be quite good.

"

If you have not yet experienced Æthenor, you’re really in for a treat. An accurate and just description of their wonderful music is not something I can easily come up with. Such a message is better communicated when hearing it for yourself. They have samples new and old available for your ears on their profile. I urge each and every one of you to tune in and enjoy immensely.
the URL is http://www. myspace. com/aethenor

Last, but not least, here’s the road schedule. I hope most of you can make it.



Date : Wed 16th April ’08
Country/City/Venue : Switzerland / Geneva @ Theatre de l’Usine
Other acts: tba

Date : Thu 17th April ’08
Country/City/Venue : Switzerland / Martigny @ Les Caves Du Manoir
Other acts: Marc Ribot + Lucien Dubuis Trio

Date : Fri 18th April ’08
Country/City/Venue : France / Paris-Montreuil @ Instants Chavires
Other acts: Antoine Chessex

Date : Sat 19th April ’08
Country/City/Venue : Belgium / Hasselt @ Kunstencentrum Belgie
Other acts: Witch + Grails + Graveyard

Date : Sun 20th April ’08
Country/City/Venue : Netherlands / Tilburg @ Roadburn Festival
Other acts: Current 93 + Baby Dee etc



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2008 9:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2007 19:00 schreef Jenje het volgende:
Goh best grappig, dat Shadows of the Sun .. niete cht wat ik ervan verwacht had ...
Positief of negatief? Ik ben wel te spreken over die plaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MorticiaFrump
Usericon van MorticiaFrump
Posted 28-03-2008 22:58 by MorticiaFrump Wijzig reactieProfiel van MorticiaFrumpQuote dit berichthttp://gothicabelgium.forum2go.nl/

Die cd'tjes heb ik ook allemaal(denk ik toch, dat ze het allemaal zijn...) in mijn bezit.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2008 21:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 17:01 schreef ArieDeBeuker het volgende:
ziekelijk chaotische jazz-achtige brij,
Welk album bedoel je hiermee?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sater
Usericon van Sater
Posted 09-04-2008 21:17 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Blood Inside..en nu weet ik meteen wat ik nu ga luisteren!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2008 21:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dan weet ik welke ik eens moet bestellen.:p


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2008 17:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://panacea.msk.su/ulver/

iemand al gehoord?

best mooi


signature


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen