|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer witte shirts:Deranged,Old Funeral,Autopsy,Massacra enz. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb hier nog een wit bootleg-shirt van Mayhem - Deathcrush Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
wit sucks, en bands die ulver heten ook No meat is sweater |
|
en jij... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ha! Gelukkig ben ik untrue, dus hoef ik me daar nix van aan te trekken... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Immortals Battles In The North [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 09-01-2003 21:16] |
|
quote: Lol . ik heb ze een tijd terug nog rond zien zwerven op ebay, die shirts.. met een dergelijke promotekst erbij: 'this is the original deathcrushshirt, I bought it 13 years ago in Norway when Euronymous first sold them, and I have never worn it!' ... Wel mooi shirt natuurlijk On-topic: ik krijg binnenkort eindelijk van iemand de Ulver/Mysticum split op cd-r , het gaat me vooral om Mysticum , maar ben ook wel benieuwd naar het Ulver gedeelte |
|
quote: Daar heb ik nog een leuk bootleg shirt van Zenial |
|
quote: errhhh... hebben? |
|
quote: Dat Ulver gedeelte is geweldig!!! Alleen daarom moet je 'm al hebben! |
|
Vertel.. Ook Hakkende Gabbermetal? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hahaha die is echt smerig ja! Ik vind trouwens hun Battles in the North witte Longsleeve geweldig!!! Je eigen naam op een mouw zetten, hoe kom je er bij. |
|
Ikke nie schnappe grote Grimnir... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou: Die LS van Battles in the North heeft op de ene mouw Abbath staan en op de andere Demonaz...ik bedoel, dat is zo poserig dat het gewoon grappig is! |
|
Ajaa.. En Horgh was jaloers, en die heeft zichzelf gewoon een of ander leren ding om zijn arm gesnoerd met zijn naam erop... Da's wel vet cool als je je eigen naam er op zet, vindt ik... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Wacht maar op de nieuwe Bolthorn Longsleeves Maar ON TOPIC Die Split met Mysticum is nog de oude Ulver net na Vargnatt dacht ik te weten, en nog voor Bergtatt dus. Ik vind de oude Ulver geweldig dusch vandaar de moeite waard! |
|
Ook Kveldsjanger? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee, wel dezelfde sfeer! |
|
quote: 1 keer gezien op wacken! ik zat nog te twijfelen maar ik vond 60 euro echt te duur. |
|
quote: ja? ik wat? No meat is sweater |
|
Het Ulver nummer op de split 7" met Mysticum is een nummer van de demo en dus geen aparte opname zoals velen denken. Destijds uitgebracht door Necromantic Gallery productions welke bij mij om de hoek lag vroeger.Toevallig genoeg woont Hans(label eigenaar) tegenwoordig weer bij mij om de hoek. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: shit, wat ben jij een stakker..... Trieste gast |
|
quote: Heb ook iemand gezien die in dat shirt liep...wat een ongeloofelijk lelijk shirt.. .... |
|
quote: ok Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |