|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: alle nummers zijn nogal bassy vinnek, op die comp signature |
|
quote: Ik kan me herinneren dat de bass zeer duidelijk te volgen was op die plaat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
klopt, ik bedoelde bas, als frequentiegebied, niet als instrument |
|
Laatste nieuws Yes, yes my friends. You're all reading the subject line over and over again in disbelief, aren't you? That's okay. It's true. It's my great pleasure to tell you all that ULVER will be playing live in the very near future. Geweldig nieuws Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
how how how!!!! Dat klinkt als muziek in de oren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Alleen in Noorwegen dus jij hebt geluk Lies Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Joh, als een liveband zelfs Maar damn, wat hebben die gasten mooie muziek gemaakt. Boeiender |
|
quote:Het wordt hier steeds beter Kom je langs? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:hehehe drogeworst! Ja absoluut! het hele repetoir heerscht aan alle kanten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou, die oude stofzuigermeuk vergeet ik liever.... Boeiender |
|
quote:Zodra de data bekend zijn effe kijken of ik kan...zo ja, ben ik er bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:hahah ja dat is niet aan jou he! vandaag nog bergtatt en kveldssanger geluisterd. Vooral die laatste blijft een perfecte slaap cd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Gaaf Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
The Norwegian Festival of Literature proudly presents: ULVER LIVE AT MAIHAUGSALEN, LILLEHAMMER, SATURDAY MAY 30 2009 Once amongst the pioneers of Norwegian black metal, now living legends of dark experimental music, ULVER are today one of Norway's most acclaimed international artists. While remaining something of a secret treasure back home, a long series of strong releases, most recently the album Shadows of the Sun (2007), has earned them a unique status worldwide. ULVER have since their first album been exclusively a studio band. This being their first live performance in 15 years, the concert at Lillehammer is a historic event. A statement from the band: Last year Mr. Stig Sæterbakken approached us with an offer to play live at the Norwegian Festival of Literature, and after long consideration we have decided to accept the invitation. We go to the job with great humility and horror. Ulver, Oslo, February 11 2009. NOTE: Limited number of tickets. Reservation at www.billettservice.no. ULVER CONTACT Stig Sæterbakken stigsae@online.no +47 41 64 55 37 FESTIVAL CONTACT Endre Ruset endre.ruset@litteraturfestival.no +47 61 28 89 18 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ohw marcel.. als je kan rond die datum, hotelletje? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Yep, zal waarschijnlijk naar Torp vliegen dan, goedkoopste vlucht. Effe kijken hoe laat die vluchten gaan....of ik zaterdag of vrijdag moet vertrekken maar hier MOET ik bij zijn Lillehammer met de trein of huurauto? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:de trein is spotgoedkoop. ik rekende vanaf Gardemoen luchthaven (vlak bij mijn huis) dat is naar Lillehammer 199 kronen enkeltje! Kijk maar, je kan hier altijd in Jessheim overnachten. ik moet hier zoooo bij zijn. Mailen wel ff over hotelletje ed.! beetje optijd zijn met reserveren denk ik. Kan eventueel hier wel een ticket voor je bestellen voor het optreden. Scheelt denk ik wat aan kosten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Perfect! Ik vertrek over enkele uren op tour dus kan nu weinig checken e.d. maar we hebben het hier over 2 weken zeker nog over Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:super! je hebt mijn telefoonnummer cq mailadres. Komt goei!! Ik verheug me er nu al op! Dat wordt heeerschen! Veel plezier op tour!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Thanks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ulver live, te cvltig voor woorden! Blijft te grote vraag waar de setlist uit zal bestaan (madrigalen op een literatuurfestival moet op zich kunnen ). |
|
Ik hoorde dat er op het festival nog meer gave dingen gaan gebeuren. Maar dat zijn ook literatuur freaks, dus dat kan net zo goed erg saai zijn Wel irritant trouwens: quote: En dus niet te vidnen op billettservice Elke dag checken dus Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gisteravond naar Ulver geweest. Man, nog nooit zo iets meegemaakt. Het was een soort theaterzaal waar het in was. Het verwelkomen van Ulver was oorverdovend, klappen, joelen, fluiten, stampvoeten... Geniaal. De stetlist bestond alleen uit het nieuwe werk van Ulver. Vrij artistiek aandoen met allerlei verschillende instumenten, laptops en mixtafels. Het was echt adembenemend de hele set. Door de videobeelden en de zweverigheid van de muziek werd ik helemaal in de muziek gezogen. Helaas duurde de set maar 50 minuten. Echt te kort. Ik vond het wel een beetje sneu voor de mensen die bijvoorbeeld speciaal voor deze gig vanuit Mexico waren gekomen. Ik hoorde dat Ulver meer shows gaat doen. Hoorde iets over Griekenland. Als je de kans hebt is dit echt een dikke aanrader.Het was echt fantastisch. Wat ik zo grappig vond was dat de zaal vanuit een explosie weer zo muis stil kon worden. Niemand zei een woord en zat vol spanning het volgende nummer af te wachten. Heel bijzonder. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hierbij verklaar ik dat ik officieel heel erg jaloers op Cadaveria ben. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |