|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
geen meningen meer over Blood Inside? Uitstekend en bijzonder sfeervol plaatje |
|
quote: heb hem wel en het is zeker goed maar het valt me wel op dat ik hem niet zoveel draai als Marriage.. |
|
http://media.theendrecords.com/Ulver_ItIsNotSound_55mb.MOV hier kun je de videoclip van It's Not Sound downloaden |
|
fuck de laatste dagen Perdition City snoei hard aan eht draaien toch grote ergernis van mijn huisgenoten Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
godver, hou vaak niet van dergelijk gezever maar dit is gaaf |
|
Welke plaat van Ulver van de periode na Nattens Madrigal is nou echt een aanrader? |
|
Perdition City one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Zekers! "Perdition city" is echt brilliant Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik vind marriage het beste, daar zit nog veel zang in en is nog niet van die onwijze filmmuziek die ze daarna gingen maken. |
|
Blood Inside is een vette plaat! Die ga ik een mooi plaatsje in m'n jaarlijst geven. In o.a. Blinded by Blood lijken wat Mike Patton invloeden te zitten (zang, dus). [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-12-2005 17:33] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
moet nogsteeds die blood ergens vandaan zien te krijgen .. ben benieuwd hoe ie is... een beetje zoals svidd neger? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik moet toegeven dat ik die niet ken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
sound track cd van de film svidd neger. Maar is blood inside te vergelijken met een cd van ulver? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nee, eigenlijk niet; het is nog steeds ver van hun black metal roots, maar wel een stuk minder minimalistisch dan de voorgaande albums. Een stuk voller geluid dus, met vocalen. Het zijn weer wat meer 'liedjes', met een combinatie van electronica en wat meer symphonische elementen. Hoe meer ik er naar luister hoe meer Mike Patton ik terug hoor, al begin ik het nu ook in de muziek te merken. Als je van de meer traditionele Fantomas en Mr Bungle houdt, kun je dit ook goed hebben denk ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat vind men hier trouwens van het album 1993-2003: 1st Decade in the Machines. Een tribute album aan Ulver van noise en aanverwante artiesten. (o.a. Merzbow, Jazzkammer, Third Eye Foundation) Ik vind het wel gaaf, maar er zijn velen die het niet met me eens zijn. Wat zijn jullie meningen over dit vage tribute album? She Said Destroy in Black New York |
|
Volgens mij heeft Ulver zich voor Perdition City veel door 'Future sound of London' laten inspireren; zelfs een paar songtitels verwijzen daarnaar. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Oh, ik dacht door de musical The Sound of Music. Maar inderdaad, die Dead Cities is de opgefokte versie van Perdition City. Allebei erg fijne plaatjes. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Voor Garm/Trickster G. fans: Head Control System. Geweldig album uitgebracht dit jaar, maar is volgens mij nog niet erg bekend... no text supplied |
|
quote: is al een topic van |
|
daar wordt dan ook naar doorverwezen Je moeder. |
|
|
|
ik heb Ulver - kveldsjanger gekocht wennen! signature |
|
Ik vind alle albums goed, maar t ligt er maar aan in wat voor sfeer ik ben. Blood Inside vind ik denk ik het beste. Operator!! Het eerste album wat ik van Ulver waardeerde was Perdition City, ik vind dat ze daar een hele mooie sfeer neerzetten. |
|
ulver-svidd neger, topplaat, de rest ken ik niet zo goed |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |