|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vrees dat dat toch iets ingewikkelder is dan het TuinfeesT shirt. |
|
wie heeft trouwens de nieuwe ulver, soundtrack voor de film Lyckantropen, getiteld Ulver [2002] Lyckantropen Themes [48] ik heb hem net gedownload, vind het niet echt boeiend, leuk sfeertje, maar het oude werk roeleert de pan uit The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ulver, die spelen toch mee ergens op het aankomende the Gathering album? |
|
quote: Dat zou een schande zijn! |
|
quote: Nou ik ken ze helemaal niet, ik hoorde voor het eerst van hun toen ik dat van die the Gathering cd hoorde... |
|
quote: Ulver met The Gathering, das wel laagzinken voor Ulver, damnit! Ik geloof het ook niet... |
|
quote: Ja dat klopt.. die zwarte relief had Vintersorg aan tijdens het optreden in 013 een jaartje terug.. heb nog jaloers staan zijn met Vargen666 toen.. grr... Ik heb het motief trouwens wel op a4 formaat liggen (uit de pic-lp box) en de rune op de achterkant van het shirt ook.. dus zelf een bootlegje laten maken kan altijd nog .. Dat plaatje wat ik heb gepost komt van ebay, ik heb laatst gekeken hoeveel mensen boden voor dat shirt: $67 .. absurd.. .. Maar ik heb de hoop op het shirt eigenlijk al opgegeven.. ik ga nu verder zoeken naar een ander schaars shirt: Arcturus - Saga , z/w, .. voorkant oude logo en een plaatje, achterkant FALL * RISE, .. en ik wil alleen de LONGSLEEVE hebben, met sleeveprint.. |
|
quote: Mocht je er zelf een laten maken ben ik ook wel geinteresseerd (en ook natuurlijk als je er één vind voor een wat normalere prijs) |
|
Het klopt inderdaad dat Garm enkele stukken tekst meezingt op de nieuwe Gathering cd. Wat een abnormale prijs trouwens voor zo'n shirt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bah! |
|
Ikzelf vind Garm een geweldige zanger met een erg herkenbare eigen stijl.The Gathering vind ik ook nog steeds goed(ken ze al vanaf het begin) en ben dan ook zeer benieuwd naar de samenwerking. Ben ook benieuwd naar de nieuwe Ulver cd.Deze zal alleen maar covers bevatten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ulver: Gathering: (jamemr dat er geen pissend mannetje is) Ik vind cover CDs altijd wel leuk! |
|
quote: Garm zingt anders ook op de eerste van Borknagar (hun enige goeie album). Persoonlijk vind ik um geweldig. Maar ik kan bij Ulver alleen van Nattens madrigal onder de indruk raken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb wel het shirt. Maar die krijg je lekker niet I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gisteren het nieuwe shirt "Perdition city" gekocht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: koel! plaatje? |
|
quote:Ik weet niet hoe ik een plaatje op de computer krijg,hehe.Ben ook maar een eenvoudige metalhead Maar goed,op de voorkant staat de barcode van "Perdition city" met daaronder het nieuwe Ulver logo.Zwart shirt met geel/creme kleurige opdruk.Op achterkant staat alleen heel heel klein PlasticHead(de fabrikant). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer dat het een zwart shirt is. |
|
quote: Heb je liever een paarse? |
|
quote: De cd is wit.. dus het is inderdaad vrij belachelijk dat het shirt zwart is.. Waarschijnlijk uit commerciele redenen, zwarte shirts verkopen nou eenmaal beter aan metalheads dan witte.. (1) Echter is perdition city geen metal, dus dat zou niet op moeten gaan zeg je dan.. Ware het niet dat het grootste deel van de perdition-city-cd-beluisteraars en dus potentiele perdition-city-t-shirt-dragers toch nog altijd metalheads zijn .. (1): Al gaat het ook wel eens anders, zo blijkt uit de enorme populariteit van het witte Immortal - Battles shirt.. Maar de witte shirts zijn nog steeds schaars.. naast immortal weet ik zo alleen nog Absu (third storm..) , Enslaved (blodhemn) en Arcturus (Fall/Rise (ja, deze bestaat echt in wit ) |
|
quote: vinterriket |
|
En Burzum - Filosofem, en Hvis Lyset Tar Oss he, beide in het wit. Er is ook nog een wit bootleg Mayhem shirt van Dead met op de achterkant de tekst van 'Life Eternal', maar daar is maar één kopie van . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 12-12-2002 23:14] |
|
quote: die heb je zelf gemaakt? |
|
quote: Nee, de broer van een jongen op school (zeven jaar terug of zo) had hem . Ik zag die gast nog een keer per toeval in Tilburg in de snackbar bij het eten halen tijdens Marduk geloof ik, in dat T-shirt. Was wel helemaal vaal geworden. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |