IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Ulver Vorige pagina | Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-01-2004 14:17 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 14:13 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is waar, maar beter een korte goede cd dan een langere met opvulnummers


Da's zeker waar

quote:

Ik ben er echt helemaal enthousiast over, ik ga hem denk ik binnenkort kopen.


Zeker doen, boekje is ook de moeite waard. De teksten staan er wel alleen in het noors in, maar die zijn wel in het engels op het internet te vinden (zo niet dan heb ik ze nog wel).


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2004 14:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mwuha, Ulver CD's zijn nog best makkelijk te vinden bij de conventionele internet-order bedrijven, dat valt nog mee
Eerst maar even de winkels hier afstruinen.

Hmm, ik kan de vertaalde lyrics niet zo snel vinden, ff doorzoeken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2004 14:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wat zijn overigens naast Kveldssanger en Bergtatt aan te raden ulver CD's?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-01-2004 14:36 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

als je van vage film muziek houd....

Svid Neger, The Marriage of Heaven And Hell by William Blake, Metamorphosis (heel gaaf met remix van Kveldssanger nummer....)

wel vaag allemaal maar wel cool!


I Find That I Am Not There...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2004 14:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dank U.

Als ik zo het topic lees ga het er toch op neer komen dat ik alles van Ulver ga luisteren



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-01-2004 15:10 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nou niet alles... maar wel veel haha zijn echt hele gave cd's idd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-01-2004 15:46 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 14:29 schreef ZelThoR het volgende:
Wat zijn overigens naast Kveldssanger en Bergtatt aan te raden ulver CD's?


Nattens Madrigal natuurlijk.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


' '
Usericon van ' '
Posted 03-03-2004 22:40 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Als je Kveldssanger goed vind: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1121423

Echt super-aanrader.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-03-2004 0:49 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2004 22:40 schreef ' ' het volgende:
Als je Kveldssanger goed vind: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1121423

Echt super-aanrader.
thnx


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Skull
Usericon van Skull
Posted 04-03-2004 0:52 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Heb zondag een video gezien van Ulver, (live '93 zonder publiek) maar ik ben gelijk aan de sexuele geaardheid van mr. Garm gaan twijfelen


- Mutatis mutandis -


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-03-2004 0:56 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 0:52 schreef Skull het volgende:
Heb zondag een video gezien van Ulver, (live '93 zonder publiek) maar ik ben gelijk aan de sexuele geaardheid van mr. Garm gaan twijfelen
wat dan?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Skull
Usericon van Skull
Posted 04-03-2004 0:58 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Hij staat zo homofiel te dralen daar op dat podium...


- Mutatis mutandis -


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-03-2004 0:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 0:58 schreef Skull het volgende:
Hij staat zo homofiel te dralen daar op dat podium...
da wel jammer... muziek is enorm goed


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Skull
Usericon van Skull
Posted 04-03-2004 1:01 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 4 maart 2004 0:59 schreef DaVinz het volgende:
da wel jammer... muziek is enorm goed

De muziek is idd zeer goed, maar ben afgehaakt na "Metamorphosis".


- Mutatis mutandis -


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-06-2004 18:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de "Lyckantropen" DVD binnen gekregen en die is echt wel de moeite waard voor de verstokte Ulver fans.
Ten eerste staat er de "Lyckantropen" film op welke erg goed is als je weet dat het allemaal low-budget is gefilmd.
Verder staat er o.a. een sectie met deleted scenes, een kort filmpje over geluiden die wolven maken,geregiseerd door de maker van "Lyckantropen",interviews met de acteurs en op het einde een interview met Ulver over de eerste 10 jaar Ulver,alle releases worden besproken en er word een blik op de toekomst geworpen.
Al met al zeker de moeite waard om aan te schaffen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 27-06-2004 12:25 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ja die wilde ik ook al hebben! via displeased? of ergens anders goedkoper?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-06-2004 15:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb 'em zelf van Displeased.Geen idee of 'ie ergens anders goedkoper is.Bij Displeased is 'ie in ieder geval 22,50 euro.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-08-2004 11:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

In de herfst komt het nieuwe Ulver album getiteld "Blood inside"....ben zeer benieuwd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-08-2004 11:55 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

jah ik ook !... svidd neger was erg goed als soundtrack !... misschien weer iets totaal anders dit keer? Back to Black Metal misschien ?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-08-2004 13:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op www.jester-records.com vind je een link naar Ulver waar de band iets verteld over het nieuwe album. In ieder geval niet back to black hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-08-2004 13:31]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-08-2004 13:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 14:48 schreef ZelThoR het volgende:
Dank U.

Als ik zo het topic lees ga het er toch op neer komen dat ik alles van Ulver ga luisteren


En in dit licht moet ik zeggen dat toch de oudere albums van Ulver me beter bevallen dan de nieuwere. Zitten zeker leuke dingen bij, maar iets te vaag.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-08-2004 17:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2004 18:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb vandaag de "Lyckantropen" DVD binnen gekregen en die is echt wel de moeite waard voor de verstokte Ulver fans.
Ten eerste staat er de "Lyckantropen" film op welke erg goed is als je weet dat het allemaal low-budget is gefilmd.
Verder staat er o.a. een sectie met deleted scenes, een kort filmpje over geluiden die wolven maken,geregiseerd door de maker van "Lyckantropen",interviews met de acteurs en op het einde een interview met Ulver over de eerste 10 jaar Ulver,alle releases worden besproken en er word een blik op de toekomst geworpen.
Al met al zeker de moeite waard om aan te schaffen

Staat de cd zelf er ook op?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-08-2004 9:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De cd zelf staat er niet op maar wel is de muziek grotendeels gebruikt als achtergrondmuziek.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-02-2005 17:33 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Op de site van Jester zijn nu samples te beluisteren van het nieuwe album.

Ik hoor nu gitaar en veel drums en zang.
Klinkt behoorlijk anders heb ik het idee.
Niet slecht maar vooral...tja toch anders.

Zal wel ff wennen zijn.

Het kleine plaatje van de hoes spreekt trouwens niet echt aan.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-02-2005 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hmmm, eens effe checken dan. Ulver is toch altijd geniale muziek blijven maken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen