|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Mwuha, Ulver CD's zijn nog best makkelijk te vinden bij de conventionele internet-order bedrijven, dat valt nog mee Eerst maar even de winkels hier afstruinen. Hmm, ik kan de vertaalde lyrics niet zo snel vinden, ff doorzoeken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat zijn overigens naast Kveldssanger en Bergtatt aan te raden ulver CD's? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
als je van vage film muziek houd.... Svid Neger, The Marriage of Heaven And Hell by William Blake, Metamorphosis (heel gaaf met remix van Kveldssanger nummer....) wel vaag allemaal maar wel cool! I Find That I Am Not There... |
|
Dank U. Als ik zo het topic lees ga het er toch op neer komen dat ik alles van Ulver ga luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nou niet alles... maar wel veel haha zijn echt hele gave cd's idd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nattens Madrigal natuurlijk. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Als je Kveldssanger goed vind: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1121423 Echt super-aanrader. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:thnx I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb zondag een video gezien van Ulver, (live '93 zonder publiek) maar ik ben gelijk aan de sexuele geaardheid van mr. Garm gaan twijfelen - Mutatis mutandis - |
|
quote:wat dan? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hij staat zo homofiel te dralen daar op dat podium... - Mutatis mutandis - |
|
quote:da wel jammer... muziek is enorm goed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: De muziek is idd zeer goed, maar ben afgehaakt na "Metamorphosis". - Mutatis mutandis - |
|
Heb vandaag de "Lyckantropen" DVD binnen gekregen en die is echt wel de moeite waard voor de verstokte Ulver fans. Ten eerste staat er de "Lyckantropen" film op welke erg goed is als je weet dat het allemaal low-budget is gefilmd. Verder staat er o.a. een sectie met deleted scenes, een kort filmpje over geluiden die wolven maken,geregiseerd door de maker van "Lyckantropen",interviews met de acteurs en op het einde een interview met Ulver over de eerste 10 jaar Ulver,alle releases worden besproken en er word een blik op de toekomst geworpen. Al met al zeker de moeite waard om aan te schaffen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja die wilde ik ook al hebben! via displeased? of ergens anders goedkoper? |
|
Heb 'em zelf van Displeased.Geen idee of 'ie ergens anders goedkoper is.Bij Displeased is 'ie in ieder geval 22,50 euro. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In de herfst komt het nieuwe Ulver album getiteld "Blood inside"....ben zeer benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jah ik ook !... svidd neger was erg goed als soundtrack !... misschien weer iets totaal anders dit keer? Back to Black Metal misschien ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Op www.jester-records.com vind je een link naar Ulver waar de band iets verteld over het nieuwe album. In ieder geval niet back to black hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-08-2004 13:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En in dit licht moet ik zeggen dat toch de oudere albums van Ulver me beter bevallen dan de nieuwere. Zitten zeker leuke dingen bij, maar iets te vaag. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Staat de cd zelf er ook op? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De cd zelf staat er niet op maar wel is de muziek grotendeels gebruikt als achtergrondmuziek. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op de site van Jester zijn nu samples te beluisteren van het nieuwe album. Ik hoor nu gitaar en veel drums en zang. Klinkt behoorlijk anders heb ik het idee. Niet slecht maar vooral...tja toch anders. Zal wel ff wennen zijn. Het kleine plaatje van de hoes spreekt trouwens niet echt aan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hmmm, eens effe checken dan. Ulver is toch altijd geniale muziek blijven maken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |