|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet zo mierenneuken aub. Volgende keer zal ik me, speciaal voor jou, wat duidelijker formuleren. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Was niet mierenneukerig bedoeld. Alleen een bak irritatie t.o.v. iedereen die mensen veroordelen voor het feit dat ze metalspullen voor hoge prijzen via ebay verkopen... Zenial |
|
quote: Je hebt wel gelijk hoor, maar vaak kun je dat soort zaken, weliswaar na lang zoeken, ook wel bij distro's vinden die het voor veel en veel minder aanbieden. Ik vind het zo gemakkelijk. Ik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt hoor (Mayhem/Morbid split-LP voor €100,- verkocht) toen ik mijn label opstartte, maar neem nu bijvoorbeeld die Arcturus voor €175,-. DAT vind ik wel zielig. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Hmmm ja ik vind het alleen zielig voor diegene die er daadwerkelijk 175 euro voor betaald. Als je zo'n ep'tje thuis hebt liggen, er niks aan vind, en m voor zo veel geld kan verkopen, waarom dan niet? Zenial |
|
Soms koop ik wel es wat op eBay, maar meestal goedkopere dingen ofzo. Maar echt dure dingen doe ik zelden, okeej... Bijna nooit |
|
quote: Ik heb zelf de originele promo hiervan(Eclipse 003) en heb deze 2 jaar terug te koop gezien voor 600 duitse marken!!!! (en dan te bedenken dat ik er 10 van heb gehad 9 jaar geleden voor de distributie). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
was dit geen Ulver topic |
|
quote: Tsja.. best een kans dat het met je Mysticum ep'tjes ook nog eens zo afloopt .. maarja.. Als fanatiek arcturus verzamelaar kijk ik niet meer op van die prijs.. Die constellation cd is dan ook een van de weinige dingen die ik niet van de band heb en waarschijnlijk nooit origineel zal krijgen. Ook de LP constellation (1996) is absurd duur... Maar met veel creatief zoek/koop/trade werk kom je wel een eind.. Zo ben ik uiteindelijk aan een originele Arcturus My Angel 7" ep gekomen via een grote omweg, maar wel dankzij ebay (ik heb daar voor nog geen 15 euro een Destroyer666 - Satanic Speed Metal ep gekocht en deze geruild met een diehard Destroyer fan uit USA, die de arcturus er wel voor over had. Theoretisch zou ik nu veel geld kunnen verdienen door de arcturus te verkopen (levert al gauw $90 op) maar dat is gay en bovendien heb ik zo lang gezocht naar die ep dat ik hem niet meer weg doe.. Via eenzelfde soort actie ben ik ook aan een Darkthrone soulside journey LP en een Mayhem/Morbid split LP (eerste persing, met bio achterop) gekomen zonder er veel voor kwijt te zijn. Mijn Ulver picLP's + posters boxset kwam in 1998 van de Large, nog geen 60 GULDEN, nu zou ik ze van de hand kunnen doen voor zo'n $135, dat is dus een vervijfvoudiging... |
|
ach jah ik heb die belachelijke burzum en darkthrone ep'tjes ook om die zelfde reden gekocht. in de hoop er over een paar jaar wat aan te kunnen verdienen |
|
quote: .. die mysticum heb ik gekocht omdat ik mysticum zo'n ontzettend gave band vind.. geld verdienen aan ebay ten koste van metal curiosa vind ik kut |
|
quote: Voor mij geld hetzelfde.Wat heb ik aan geld?Ik ben al jaren collector van vinyl en zou mijn collectie voor geen geld weg doen.Ik zou een grote sportauto kunnen kopen als ik al mijn cd's,lp's,ep's en demo's zou verkopen maar muziek betekend voor mij persoonlijk veel meer dan geld,een grote auto of een groot eigen huis. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hadden mijn woorden kunnen zijn, al is er wel iets wat belangrijker voor me is... |
|
|
|
quote: Dus je verkoop Slipknot stickers op ebay om een label te beginnen? Hahahahaha hoe Gay kan je zijn??? Zenial |
|
Bij z'n andere items staan geen stickers...toch? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Kijk bij zijn feedback, dat kan je zien wat ie zoal heeft verkocht hehe Zenial |
|
ai.. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Wat een prachtband blijft dit toch. De laatste minuut van Bergtatt is echt om een traantje bij weg te pinken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: dat vind ik ook lijers, zolang er mensen zich klembetalen zullen mensen ook dingen blijven aanbieden Je moeder. |
|
ulver... wow ... de eerste 3 heerschen echt enorm... die laatsten heb ik nog niet echt geluisterd.. maar dat schijnt niet echt boeiend te zijn... of wel? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Wat heet boeiend Ze zijn hun muzikale talent natuurlijk niet 1,2,3 verleerd. Maar ze gieten het alleen in een ander jasje. Perdition City is nog wel een interessante cd, evenals the mcd 'metamorphosis'. Zijn beide vrij electronisch en Perdition City heeft wat jazz invloeden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:interessant of ? ... laat maar waaien muziek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
als je eens een rustig, modern muziekje wilt opzetten is het interresant ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:hmmm ik zal het eens een keer downloaden, als ik fucking kabel internet weer heb I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |