|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
eergister nog cd 'litany' 'gekocht' |
|
quote: vette shit, net? 11.45: restate my assumptions |
|
zeker een goede band, komt alleen iets te vaak live naar de verschillende festivals, de mensen die ik ken hebben ze al 1000X(nou ja, zoiets dan) gezien. ik vind de demo nog steeds 't vetst, de eerste ceedee viel al iets tegen, qua zang. Oud Vuil. |
|
Sommige bands heb ik ook te vaak gezien, Vader al vier keer maar daar krijg ik geen genoeg van (terwijl ik Nile nu wel gezien heb of zo). Weet niet in wat voor speciaals dat huist, ik vind het gewoon live een erg vette band, veel toffer dan op CD, en die CD's zijn al niet mis. 'De Profundis' is ook een aanrader, beetje Slayer achtig af en toe, zeer goed te doen . |
|
ja, ik had hem in roosendaal gehaald, woensdag. zeer vet! |
|
quote: ik heb vader nog niet live gezien helaas (ja alleen clips van internet bekeken en livenummers gehoord enzo) 11.45: restate my assumptions |
|
Heerschende covers hebbe ze!!! Ik, Wil Schuurman |
|
LITANY Godver, das echt een suuuuper vette plaat, jammer dat ie gejast is |
|
quote: ZOIETS NOEMEN ZE DEN BOSCH / 'S HERTOGENBOSCH TEGENWOORDIG ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hell ja Total desaster 11.45: restate my assumptions |
|
Ik vind het live ook beter dan op de cd, maar als ik nu een jaar of 2 Vader live niet zal ik er niet om huilen, ff een keertje niet |
|
In Baroeg toch weer, één dezer dagen met Krisiun en Dying Fetus + de rest ?? |
|
Die drummer heerscht!!!!! |
|
Vader is gewoon gaaf. een van mijn favoriete bands |
|
Ik gaat ze binnenkort maar eens live zien denk ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Roosendaal dat in Noord-Brabant ligt? en je bent niet eens op visite geweest? en in welke zaak dan? Bij de V & D???? |
|
quote: Zo zie je maar dat smaken zwaar verschillen. Ik ben bij een optreden van Vader na enkle nummers wegggeaan. Echt niet veel aan!! Nile daartegen was live een loepzuivere openbaring. daar ga ik dus zeker weer naar toe en hopelijk weer in de Biebob) |
|
Yeah vette heersch! ik heb laatst de Litany Digipack laten inporteron.. echt HEERSCH! geweldig, die live cd is ook zeer tof ja, en Reign Forever World ook natuurlijk, de laatste mot ik nog halen... |
|
Heb al hun materiaal; de live gespeelde Slayer covers, de demo's en The ultimate incantation vind ik het leukst. Latere werk is ook goed trouwens, wordt op een of andere manier heftiger, maar toch minder interessant. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
haha, Vader is vet !! Ik heb net maar even als DJ gespeeld op een feest want er werd bagger gedraait...en er lag ook Vader - reign forever world en nog ff denken CC, zelf Severe Torture mee, wat metallica en pantere dat was het enige wat er wat draaibaar was :D ik ga DJ worden zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik kan Vader denk niet te veel live zien |
|
Vader is een van de eerste bands (samen met Morbid Angel en Nile) waarmee ik echt de Death Metal wereld ben ingerold, waar ik het echt leuk ging vinden. Toen ik voor het eerst een Vader nummer hoorde was het even met de oogjes knipperen, maar het duurde niet lang of het was . |
|
Ik heb 'Revelations' al de hele week grijs zitten draaien op het werk en dat laatste nummer beukt toch wel zo enorm !! Ik ken Vader pas net en baal nu als een stekker dat ik ze niet ben gaan zien toen ze in Groningen waren You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Toevallig, bij mij waren het Nile, Vader en de grind-underground. Vader heerscht, te kort gezien echter om ze live te beoordelen. Nieuwe CD echter loop ik niet echt voor warm. |
|
twee woorden: VADER HEERSCHT None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |