|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Oooohhhh . Hoe ben je hieraan gekomen? Ik dacht dat-ie 'out of print' was, al tijden? (ik heb hem via een ruil) |
|
Vandaag ff naar de metalmarket geweest. Wat wordt je daar hebzuchtig van zeg Aangeschaft: Nile - Black seeds.. Immolation - Closer.. Darkthrone - Transylanian.. Nightwish - Bless the child En een erg gaaf zwart Darkthrone shirt met donkergrijze opdruk (het "true norwegian BM"-shirt) Mooier dan dat @%#$#%#$% MORBID ANGEL SHIRT AERODIS [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-10-2002 0:00] |
|
quote: Een kennis wilde er vanaf.. Haji's Kitchen was ik al tijden naar op zoek, maar is echt amper te krijgen en ik vond em zowaar in een 2ehands bak op Progpower |
|
quote:OOOOOhhhhh.... Morbid Angel shirts zijn voor mietjes, ha! |
|
upgrade kitje voor pc was PII400 AMD athlon Xp 1700 Elite Mainbord 128 MB extra |
|
quote:Alweer? |
|
Plaguewielder van Darkthrone, voor 2,99 bij de Free Record Shop |
|
WAAAAAT!!!!!!! in Utrecht neem ik aan?! lagen er nog meer? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 07-10-2002 17:42] |
|
Bij de metalmarket in de baroeg: op cd; Vader - Litany Emperor - Anthems to the welkin at dusk Axamenta - Codex Barathri Katatonia - een of andere Mcd op lp; Limited edition van Opeth - Still life Katatonia - Discouraged ones Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Sammath - Strijd, gisteren binnen gekregen. Heersch!!! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Origin - die nieuwe Trieste gast |
|
De nieuwe Garfield pocket I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ey, hoe "nieuw" is die? |
|
2 dagen ofzo. Hij is echt nog maar NET uit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dan ga ik die ook morgen aanschaffen . Dank! |
|
Met dank aan Dwaallicht: Agmen - Damnation Himinbjorg - Haunted shores Internal suffering - Chaotic matrix I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
myrkskog - superior massacre |
|
quote:What the fokking hell, waar heb je die ergens gekocht? Ik heb bij Displeased gekeken en daar hadden ze hem [ff] niet. |
|
hier in de cd winkel in oostende. Ik zag in het myrkskog topic dat ie uit was en ben hem gaan bestellen. Dan vroeg de kerel toen ik hem kwam halen: is dat blackmetal ik zij dead en toen bestelde ie er nog een deel om in zijn winkel te leggen |
|
Vandaag besteld; Craft - Terror Propaganda Godless North - Summon the Age of Supremacy Transilvanian Hunger T-shirt Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: -zie mn signature- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-10-2002 20:31] Je moeder. |
|
Kaarten voor Nile in Den Bosch! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Ik ga dus ff langs de free record shop vandaag. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |