![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pasfoto's voor op mijn ov die potverdikkie roze is!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Ein-de-lijk [na een half jaar] m'n Galgeras tape binnen. ![]() |
|
quote: moet je een weekiend nemen ![]() dies groen met blauw ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Pagan - ...And Darkness Is Above All Grimfaug - Rex Draconis Galgeras - Rehearsal 1 ![]() |
|
quote:Die is echt bout! ![]() |
|
quote: Ik zal hem es aanhoren vanavond! Moest jij die tape nog, moet je even melen, want anders ben ik hem kwijt (Pagan). ![]() |
|
oops... foutje.. de cd was van melechesh maar de titel was "djin", ik weet maar ik heb geen flauw idee of het de nieuwste is... ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Wigrid - Hoffnungstod XnegativeX, danku! ![]() verder nog: Gehenna - Deadlights Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: Hou het maar op "de laatste nieuwe" ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
X-mass kaartje! Rotting Christ:Dawn Of The Iconaclist voor een bescheiden 20 euro "slik" Nu maar hopen dat de studie financiering VOOR de xmass fest komt... ![]() ![]() |
|
Emperor snare coated ![]() |
|
Lp's Motorhead - No sleep Till Hammersmith AC/DC - Blow Up Your Video (Wounded Immortal ![]() AC/DC - Powerage (Wounded Immortal ![]() Iron Maiden - Somewhere In Time (Wounded Immortal ![]() Crosby, Stills, Nash & Young - Deja Vu (Mislyd ![]() Pink Floyd - The Final Cut I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Varathron: Genesis of apocryphal desire demo cassete ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Neh, laat maar schieten. Zit nogal krap bij kas. ![]() |
|
vandaag komt mijn large bestelling jippie!!! ![]() |
|
Dunne Hein: "Lp's Motorhead - No sleep Till Hammersmith AC/DC - Blow Up Your Video (Wounded Immortal ) AC/DC - Powerage (Wounded Immortal ) Iron Maiden - Somewhere In Time (Wounded Immortal ) Crosby, Stills, Nash & Young - Deja Vu (Mislyd ) Pink Floyd - The Final Cut" ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Yes! Eindelijk mijn Axis Sonic Hammer kloppers binnen ![]() Item 1 op het plaatje.. ![]() ![]() |
|
quote: Hij is al weg ook ![]() ![]() |
|
quote: Dankjewel ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah pakketje van de large is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: en hoeveel heeft da u gekost? ![]() |
|
quote: En wat zat erin? Ik wacht ook nog altijd! ![]() |
|
kopje koffie, thermoskan en een koekje een CD van Soad ![]() ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |