|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pasfoto's voor op mijn ov die potverdikkie roze is!!!!!!!!!!!! |
|
Ein-de-lijk [na een half jaar] m'n Galgeras tape binnen. |
|
quote: moet je een weekiend nemen dies groen met blauw "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Pagan - ...And Darkness Is Above All Grimfaug - Rex Draconis Galgeras - Rehearsal 1 |
|
quote:Die is echt bout! |
|
quote: Ik zal hem es aanhoren vanavond! Moest jij die tape nog, moet je even melen, want anders ben ik hem kwijt (Pagan). |
|
oops... foutje.. de cd was van melechesh maar de titel was "djin", ik weet maar ik heb geen flauw idee of het de nieuwste is... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Wigrid - Hoffnungstod XnegativeX, danku! verder nog: Gehenna - Deadlights Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Hou het maar op "de laatste nieuwe" BLASTBEATS FOREVER |
|
X-mass kaartje! Rotting Christ:Dawn Of The Iconaclist voor een bescheiden 20 euro "slik" Nu maar hopen dat de studie financiering VOOR de xmass fest komt... |
|
Emperor snare coated |
|
Lp's Motorhead - No sleep Till Hammersmith AC/DC - Blow Up Your Video (Wounded Immortal ) AC/DC - Powerage (Wounded Immortal ) Iron Maiden - Somewhere In Time (Wounded Immortal ) Crosby, Stills, Nash & Young - Deja Vu (Mislyd ) Pink Floyd - The Final Cut I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Varathron: Genesis of apocryphal desire demo cassete |
|
quote:Neh, laat maar schieten. Zit nogal krap bij kas. |
|
vandaag komt mijn large bestelling jippie!!! |
|
Dunne Hein: "Lp's Motorhead - No sleep Till Hammersmith AC/DC - Blow Up Your Video (Wounded Immortal ) AC/DC - Powerage (Wounded Immortal ) Iron Maiden - Somewhere In Time (Wounded Immortal ) Crosby, Stills, Nash & Young - Deja Vu (Mislyd ) Pink Floyd - The Final Cut" , (dejavu) Ouwe lul!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Yes! Eindelijk mijn Axis Sonic Hammer kloppers binnen Item 1 op het plaatje.. |
|
quote: Hij is al weg ook Jeroenymous heeft hem al... Als ik weer wat heb laat ik het wel weer weten! |
|
quote: Dankjewel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah pakketje van de large is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: en hoeveel heeft da u gekost? |
|
quote: En wat zat erin? Ik wacht ook nog altijd! |
|
kopje koffie, thermoskan en een koekje een CD van Soad |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |