|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: om je op te vrolijken hier een biertuh Metal heerst |
|
quote: Dank En nog maar even on topic: als het goed is ligt Vader - Litany nu eindelijk voor me klaar, binnenkort maar eens ophalen |
|
Misery index - Overthrow Trieste gast |
|
quote: Sorry lieverd, ik haalde weer eens dingen door elkaar. Ik bedoelde dus Krieg - Destruction ritual. Hate Forest - Blood and fire ritual. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 08-09-2002 14:34] |
|
quote: Nieuw of 2de-hands? En hoe duur? Ik ben ook opzoek naar zoiets. |
|
Kutschurft |
|
quote: !! !! |
|
Primordial - Storm before the calm Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Diorama; ja die heb ik ook gezocht en wel eens gevonden [Satisfaction Heerlen]. Maar ik wilde de special edition cd. De muziek mp3's had ik toch al. Tis idd erg vervelend als je ziet dat die gasten zo weinig aandacht krijgen in NL. In duitsland hebben ze in die charts gestaan in de top 10 met the greastest view. Pas aangeschaft: 25 pak cd-r's van TDK 20 batterijen voor me mp3speler, hij zuipt alkaline. Bai the way; ik was al weer bijna 40 euro kwijt voor die dingen. Ben ik het of is alles pokke duur |
|
Koop dan oplaadbare batterijen :p Enhanced-CDM "Bless The Child" van Nightwish, gesigneerd door de bandleden, behalve Tarja Bring The People Together |
|
quote: Ja kwil wel ; maar die zijn binnen 20 minuten al leeg. Het is net een [benzine] bmw. |
|
baltak - zagination grad euro 6,50 enthroned - toward the skullthrone of satan euro 8 danny elfman - planet of the apes ost euro 8,50 oh vorige week bij het grofhuis vuil een technics (direct drive automatic SL-D3) platen speler. In perfecte staat! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 09-09-2002 16:40] |
|
quote: hell ja! Trieste gast |
|
Mijn koptelefoontje van mijn discman was weer eens kapot. Ik dus naar de Media Markt om een nieuwe te halen. Toch weer ff bij de cd's gekeken. Gelukkig maar, twee cd'tjes gevonden en gekocht: Theory in Practice - Colonizing the sun Vintersorg - Visions from the spiral generator (limited edition) Yeah! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De Media Markt moet sterven. Door hun schuld is mijn videorecorder naar de klote. |
|
Rotting christ - genesis Judas iscariot - moonlight butchery 10'inch Abazagorath - Spirit of hate 7'inch(aanradetje!) |
|
-pakkie shek -pakkie lange vloeiers -tipboekkie -paar gram boeddha |
|
quote: Dat zijn leuke verrassingen! ontopic: Nile - In their darkened shrines The gathering - Always shirt Nocturnus - Thresholds re-release (hopelijk is de sound opgekalefaterd, maar op het eerste gezicht lijkt de re-release gewoon de oude release, dus die gaat waarschijnlijk terug.) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een Sony KV21FX30 Trinitron TV. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 10-09-2002 19:22] Heads I win, tails you lose |
|
Blood Axis- BLOT |
|
The elysian fields - 12 Ablaze In the woods - The heart of ages Winter - Into darkness/Eternal frost De laatste 2 met dank aan Jenje. Als hij niet zo hardnekkig had gezeurd, dan had ik de cd's nooit aangeschaft. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Krieg - Destruction Ritual TS Beherit - The Oath of Black Blood TS Agmen - Damnation CD Enslaved - Blodhemn CD Hate Forest - Scythia CD MZ 412 - Nordik Battle Signs CD Grimfaug - Rex Draconis CD Wyrd - Unchained Heathen Wratch CD Wyrd - Of Revenge And Bloodstained Swords CD [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-09-2002 0:21] |
|
vorige week: rakoth -planeshift grave digger - tunes of war metal-is - sampler met wat liedjes en video's warmen - unknown soldier (wat een kut cd) My madness, my sadness |
|
sweater van immortal - damnded in black children of bodem - follow the reaper gravedigger - exalibur |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |