|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en? Trieste gast |
|
me broertje heeft net de box met alle seizoenen van BLACK ADDER gekocht. Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: ZM blackadder avond Blackadder is the best |
|
on topic: the gathering - almost a dance (beetje bluh ) the gathering - if_then_else (best rlxt) fear my moo of wrath |
|
gathering best kut net gekocht: niets net gekregen: CD bon en plectrums dank je sinterkaasje |
|
Rapture - Songs For The Withered Opeth - Deliverance Allebei : [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 08-12-2002 20:12] |
|
Weer 2 cd's geregeld die je meteen koopt als je ze goedkoop tegenkomt: Possessed - Seven Churches (geen idee of die origineel of remastered is) Death - Scream Bloody Gore |
|
quote:Kijk naar het label, en naar het (c)'tje, ... tss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Besteld, nog niet binnen . |
|
quote:ha, nieuw dan: heruitgave, Century Media...waardeloos Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Second hand, niet nieuw . Ik zal het voortaan in één post zetten . |
|
quote:LOL ja zeg... ik hoor't nog wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Iemand die de originele Possessed verkoopt heeft een gaatje in z'n hoofd. Gok maar op de re-release . |
|
quote:je weet maar nooit, vele mensen hebben gaatjes teveel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Hij verkocht allemaal van die cd's/lp's waarvan je dacht... "Dude! ". Ook A t/m F van Morbid Angel bijvoorbeeld, en alles van Death geloof ik wel. Slaughter in the Vatican van Exhorder, maar die was natuurlijk weer gereserveerd al . |
|
Wongraven - Fjelltronen Necrofrost - Bloodstorms ... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hamilton - Celtic Myths. Cd met best wel goede keltische songs. Maar kheb hem bij een vriend in de cd speler laten zitten, en kan er niet omgaan voor volgende week. Bleh. |
|
12 cd's vol met mp3-albums binnen gekregen. Veel goede zwart metalen herrie. (mail me voor een overzicht) Op je knie en pijp voor genade! |
|
hamergilde - wodans krieger leuk apeldoornsch nsbm bandje Je moeder. |
|
quote:heerschende plaat |
|
Death - Sound of Perseverance So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Via trades binnengehaald afgelopen weekend: Immolation - Dawn of possession. Obituary - Cause of death. Blasphemy - Gods of war. Opeth - Morningrise. Black Sabbath - Master of reality. Bathory - Jubileum II. |
|
quote: |
|
nieuwe piercing kerstcadeaus verjaardagcadeaus voor pa en ma surprisecadeaus 100 balonnen luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |