|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe LP van Bloodbath Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Croissantjes |
|
Blasphemy - Live Ritual |
|
Maniac Butcher - Invaze 666I Armagedda - The Final War Approaching Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dit is naar mijn idee wel een van de beste CDs die ik dit jaar gekocht heb! |
|
Morrigan - Plague, waste and death Nargaroth - Rasluka part II Sombre Chemin - Legions des brunes (hell yeah, dit is ZO goed!!) Elessar bedankt! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Inderdaad ja! Ik heb die split tape ook besteld. Echt geweldig... |
|
Ik heb die split tape ook besteld bij Heidens Hart, ben spontaan helemaal fan van deze band. De cd is gelimiteerd tot 37, later zijn er nog 40 bijgemaakt, hehe echt wazig hoor, van dat soort absurde limitaties Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ja, ik vind het ook gek! Maar hoe kan je zien of je een 37 of een 40 hebt? |
|
een tijdelijke job als dokwerker, kzal maar al oefenen vanavond op vloeken en tieren "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
vrijdag ontvangen met de post Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Dies mooi |
|
een niet afgestempeld treinkaartje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
She-devil, daar heb ik er ook nog een stuk of vijftig van liggen thuis Ik heb vandaag een zeer heerschende plaat gekocht voor te veel geld, maar ik kon hem niet meer laten liggen: Melechesh - Genies, Sorcerers & Mesopotamian nights Tja... misschien niet voor iederee maar ik vind ut zeeer mooi wat die mensen maken "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De demo-cd van Octavia Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ah gelukkig, ze zijn toch veilig aangekomen! |
|
Ik gaat zondag een mooi shirt van een mooie band aanschaffen. |
|
eigenlijk gekregen: swansong, carcass |
|
Oei, die moet ik ook nog eens. En Heartwork. |
|
quote: Yep, ik wil nog wel een Ragnarok shirt Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
van een gozer op me werk: Mörk Gryning - Tusen år har gått... "Jah het is een beetje muziek als Rammstein en dat vinnik wel leuk, die gitaren, maar als je dan zo gaan lopen schreeuwen, dan hoeft het van mij niet meer. Hou de cd maar, ik heb em ooit ook een keer van iemand gehad, die het niet zo leuk vond" |
|
Wind of the Black Mountains - Sing Thou Unholy Servants Impaled Nazarene/Beherit - Days Of Darkness Op je knie en pijp voor genade! |
|
Malign - Divine Facing 10" Geweih - Nachtmar split 10" 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Black Crucifixion - the fallen one of flames lp heerschende heersch! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |