|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Immortul - At the Heart of Wintor eindelijk orgineel |
|
In antwerps gescoord: CDS: Diabolic - Vengeance ascending Unpure - unpure Overkill - The years of decay LPS: Iron Maiden - Killers Saxon - Denim and leather Wehrmacht - Biermacht En ook Saxon - power and the glory op LP, maarja... ik kom thuis, ik denk, zet die schijf effetjes op... dus ik zie opeens "mausoleum records" op de binnenhoes staat Wat blijkt ? Zit daar "ready for hell" van Killer (uut belgie) in !! Achja, het is in ieder geval heavy metal, maar geen saxon... Tevens thanatos - realm of ecstacy binnen van een ruil Ik, Wil Schuurman |
|
Goh, wat toevallig !! Ik heb ook net een cd binnengekregen van een trade. *) Immortal - Pure Holocaust BLASTBEATS FOREVER |
|
The Flower kings - Unfold the future Det hedenske folk/Abyssic hate - United by heathen blood I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Damn, die zoek ik ook nog!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat heb ik ook al eens gehad, met een LP van sting, kom ik thuis zit er één of andere Harekrisjna (? ofzo ?) LP in... Die gaven ze vroeger altijd weg, GvD! |
|
quote: Die zag ik ook liggen... Nog goedkope uitvoering trouwens, is op picture disc manier gedaan, niet op goudkleurig vinyl. En 50 euro is echt te veel! |
|
quote: *krijgt een visioen van een harekrishna die in de muziekwinkel stiekem alle lp's staat om te ruilen en dan snel naar huis gaat om een stevige bak slayer op te zetten My madness, my sadness |
|
Wurdulak - severed eyes of possession |
|
2 shirtjes beinnen gehad gisteren: craft burzum, een of andere ouwe foto Je moeder. |
|
quote: Als je dit goed vindt moet je de nieuwe Gorelord ook eens proberen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Halfzware Drum met Rizla Rood |
|
Nieuwe zwarte schoenen zodat ik er wat minder gay uitzie als ik naar mijn werk ga. |
|
quote: En? Bangt behoorlijk goed he? |
|
Aeternus - Ascension of Terror Aeternus - Beyond the Wandering Moon Immortal - At The Heart Of Winter Immortal - Pure Holocaust Thyrfing - Hednaland Tristania - Tristania Hell Yeah Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
cd's: the kovenant - in times before the light strips: kronieken van de zwarte maan - deel 1 van de afzonderlijke delen thorgal- deel 21 warhammer: setje squig hunters goblin rocklobber |
|
Boeken: De Verborgen Geschiedenis - Donna Tartt De Bloemen Van Het Kwaad - Charles Baudelaire (tweetalige editie) Ilias - Homerus The Night Battles-Witchcraft And Agrarian Cults In The Sixteenth And Seventeenth Centuries - Carlo Ginzburg The Jewels Of Lalique Heksenkunsten - Phyllis Curott En een blauw ding met glitters erin . [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 27-10-2002 11:41] |
|
quote: Squig Hunters rule!! Heersch Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
the tamuli (woohoo 1400 pagina's in het engels, dat wordt weer slaap verliezen ) en 2of3 weken geleden(weet niet meer precies) sirenia - at sixes and sevens(limited blablabla metalbox) novembers doom - titel ff kwijt en geen zin om de cd te zoeken en nog meer... maar mn hersens werken inmiddels niet meer zo goed My madness, my sadness |
|
Cannibal Corpse - Worm Infested |
|
ceudeus: =Amon Amarth - Sorrow Througout The Nine Worlds (heb hem na maanden zoeken eindelijk voor 3,25 euro ) =Slayer - Live Decade Of Agression (2cd, zeer goeie live shit) =Vader - Reign Forever World (met de geweldige Destructioncover) =Ectopia - Sickly Private (extreme goregrind, op gevoel gekocht, en is een goeie ceudeu ) kleding: =Mooi jasje, voor menne patches: =spijkerbroekkie =trui overig =gister (TE) veel Palmpjes =tv gerepareerd zo, da wassie wer |
|
quote: Hmm... bij de vinyl collector in Antwerpen, ze hadden geloof ik nog 1 á 2 exemplaren liggen voor de luttele prijs van 6 eurotjes Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik heb precies dezelfde |
|
gister geen Inhume shirt of cd hadde ze niet mee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |