|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar kom ik met m'n €200 in de maand niet eens in de buurt |
|
Heb van de week weer een enorme hoeveelheid aan albums binnen gekregen in de vorm van mp3. Ga de lijst niet posten, das te lang (ongeveer 275 titels). Als mensen intresse hebben kunnen ze me mailen (zie profile voor mailadres) voor mijn lijst. Ruil cd's met mp3-albums (12 - 16 albums per cd). Op je knie en pijp voor genade! |
|
Gisteren gehaald *) Obituary - Cause Of Death *) Obituary - Back From The Dead *) Hate Eternal - King Of All Kings BLASTBEATS FOREVER |
|
Deze week in huis gehaald: Myrkskog - Superior massacre (CD). Centurian - Liber zarzax (CD). |
|
Net even bij Metal mania geweest: Driller killer - Cold, cheap & disconnected (promo) Esoteric - Metamorphogenesis Forgotten tomb - Songs to leave Hate forest - Blood and fire / ritual (nu luisterd officieel iedereen op ZM naar deze band geloof ik) Pigsty - The return I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
shining - III Angst ... Dolorian - when all the laughter has gone Emperor/Enslaved split |
|
een tweetal speakercabinets van hatke een 4x10 en een 1x15 veel goedkoper in duitsland |
|
quote: jahoor, spek de duitse economie maar. Oud Vuil. |
|
quote: voor je het weet staan ze hier weer massaal fietsen te jatten |
|
quote: dan moeten ze hier maar de prijs verlagen |
|
Vandaag in mijn necro grim panzer-brievenbus gevallen; Godless North - Summon the Age of Supremacy Craft - Terror Propaganda Transilvanian Hunger TS Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Watchtower : Demonstrations in Chaos Uli Jon Roth : dvd... tja, k blijf 'n Roth fan eh |
|
quote: hahahahahaha vandaag gekocht: motörhead trui Je moeder. |
|
quote: LMAO Koop je nu ook al truien van bands die je haat? |
|
Boekies: Celtic Heritage (Alwyn & Brinley Rees) The Vikings and their Origins (David Wilson) Bier: Ename Tripel Kempisch Tripel Sint Gummarus Tripel Karmeliet Tripel |
|
Een stripboek van Garfield en van de Stamgasten. |
|
nieuwe severe torture Trieste gast |
|
Krieg- Destruction ritual Judas Iscariot- To embrace the corpses bleeding The Sister of mercy- Floodland (als verjaardagsgeschenkje voor mijn broer) This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: nej dat was renske Je moeder. |
|
WhatHappensNext - 'stand fast armageddon justice fighter !!!' cd Helloween - shirt |
|
Net aangeschaft : Grave - Back From The Grave Heads I win, tails you lose |
|
Black Sabbath - Black Sabbath Cannibal Corpse - Vile Opeth HS En ik kan na maanden wachten eindelijk Vader - Litany ophalen. |
|
Count me out - Permanent I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
carpathian forest-were going to hell for this welcome to hell,fuckin, hell yeah |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |