|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Soundgarden - Jesus Christ Pose 12" Incl posterbag Soundgarden - Rusty Cage genummerde 12" etched & posterbag Helloween - I Want Out picture disk, verjaardagscadeautje voor een vriend (schijnt nogal zeldzaam te zijn) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
vandaag een gedeelte van mijn contract dus hehe |
|
quote: Damn... Toffe Sinterklaas bij jou zeg hey! Zoiets krijg ik nou nooit |
|
nieuwe computer Trieste gast |
|
Zakje pepernoten |
|
die krengen zijn kanker-verqwekkend Trieste gast |
|
Een scooter. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Ik ben toch een vuile kankerhond, dus dat maakt niet meer uit Dat kratje Hertog Jan natuurlijk niet te vergeten <-- rijke stinkerd [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-11-2002 19:30] |
|
quote: wat niet tegenwoordig ? |
|
Een optische muis Nu nog zien dat we weer kunnen Unrealen over het net... |
|
quote: toch wel draadloos he? Of bent U ook zo hopeloos ouderwets? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: |
|
Snatch - dvd Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
4 films, ben alleen al weer kwijt welke het waren... Zullen vast slechte zijn, maar ach... Ben je weer even bezig |
|
Gorgoroth - Antichrist. Deströyer 666 - Cold steel for an iron age. Destruction - The best of Destruction 2CD. |
|
Cannibal Corpse - Live Cannibalism DVD Hypocrisy - 10 years of Chaos and Confusion (2e hands) Hate - Cain's Way Malevolent Creation - The Will to Kill Asgaroth - Red Shift Meridian - The Seventh Sun Chaos God - 3001 en een gratis promootje van century media (Skinlab/Forsaken (cool)/ Nocturnal Rites/Onward/Sentenced) [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 29-11-2002 16:42] |
|
Fear Factory - Concrete, en Dodenwake en Cujo van meneer King The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
De heruitgave van At The Gates' Slaughter of the Soul. Lekkere rauwe demo versies van Unto Others en Suicide nation als extraatje, alsmede een onuitgebracht nummer en een paar covers. Klinkt goed! ook leuk is het commentaar van de zanger op de nummers van de CD. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
mmm die Chaos God is me net iets te gothic ( ). Jammer. Dr staan wel wat coole nummers op a la Samael. Ik hoop dat die Asgaroth toch wat steviger is. *gaat luisteren* |
|
Een hamer en een sikkel! |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
een enorme gigantische zwarte grote mooie sterke roestvrije soepele stabiele..... Huh? waar heb je het over? - geen idee. |
|
Sadus - Chronicles of Chaos |
|
quote: Ik snap het niet? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |