|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.geocities.com/vzwjoc_roeselare/metalfest.html de site is wel nog niet af , maar dit is de affiche ancient rites crawlspace manic movement mortifer leech 54 chalice retaliate De deuren gaan open om 16 h en wie binnenkomt tussen 16 en 17 h krijgt 2 gratis consumpties Kerelsplein te Roeselare. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 22-10-2002 12:36] |
|
ok, en als ik vòòr te vieren toekom? exponentieel meer gratis pintjes? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: edit: Ha dat is vrij podium spel daar jaja, flyer van gekregen maanden geleden, goed goed Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:oeie sorry w8 momentje aan de moderaters is het mogelijk om MORTIFER ook in de topictitel te zetten. vala zelfs a je nu nie in de topictitel komt is junder name toch duidelijk zichtbaar [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 01-09-2002 19:13] |
|
Ja en om te roepen dat je normaal moet praten hier! |
|
Dan mag (vind ik) Manic Movement gerust uit de titel gewist worden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik vertoon mij niet in roeselare en omstreken. |
|
quote: Is gebeurd... speciaal voor Mortifer Ik kom af btw!! Als ik het nie vergeet! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-09-2002 23:51] |
|
Ik kom zowiezo af... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Bedankt hé, voor een keer dat we bij de hoofdgroepen horen mag het gezien zijn Je zal het wel niet vergeten, we zullen je er wel aan herinneren! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik kom ook zeker af. Kent er iemand retaliate want die naam zegt me iets. |
|
quote:Ook alleen van naam ik denk ze eens gezien te hebben op een HC feest... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
retaliate HC lijkt me vreemd op een metalfestival, maar ja kvind het nie erg. |
|
gebeurd wel meer en soms is de grens tss HC en Metal heel blurry anyway, 'k ben nog steeds vrij dien dag, dus potje gaan pakken he, en chauffeur zoeken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Yeahhhhh!!!Ancient rites,Mortifer en manic movement!!!kei van n affiche en ik wil ZEKER afkomen(hangt ffff van Gunman af). Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Er zijn tickets te verkrijgen in de BBQ aan de prijs van een luizige 9 euro |
|
godverdommenondemiljaarde weerol al da geld voor groepen die mij uieindelijk geen fffè!ç§é"'! interesseren nu, I'm still there, achterpoortje zoeken. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik vien 9 euro nie vele geld vo zoon optreden. |
|
quote: Als het je niet interesseert, waarom kom je dan?? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
miischien hoort hij maar 1 band graag en intreseert hem de rest niet |
|
quote: Idd neige affiche maarre wéér Ancient Rites??? Hangt van de rekening af vrees ik...allé voor Mortifer en Manic dan maar ..eigenlijk voor AR ook, altijd lol. *180kilometer enkel ff bekijken zenne* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 03-09-2002 16:38] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik doe nix anders dan 'slechte' concerten bezoeken voro de leute, omdat er veel maten hene gaan, en een beetje voor 'the scene'. Noem het cheap/idioot/bescheten/zinloos...maar ik doe het graag, optredens gaan kijken. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik bezoek ook veel optredens, maar ik weet niet of ik er ooit 1 slechte gedaan heb om welke reden dan ook. |
|
quote: Rare hobby Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:mjoah mss wel, maar 't moet wel enigzins metal blijven he ik ga niet naar Will Tura in concert kijken hoor! btw op ieder optreden staan er wel 'nieuwe' en/of 'ongehoorde' bands dus soms zijn die wel te pruimen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |