|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ey ik heb nog geen kaart kan da nog? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ja, just, ik moet ook nog n kaart hebben... |
|
quote:'t is nog waar ook, in Tielt...... ge zit daar dan iedern dag Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:wel gemakkelijk als je een poster in je kamer hebt hangen waar de voorverkoopadressen opstaan |
|
quote: Ja hé, voor 't geval je weer zo'n ben-alweer-m'n-kaart-kwijt aanval krijgt , heb ik trouwens ook constant... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:go joan nu eigenlijk mee Of meugt ie nog assan nie vant vrouwtje |
|
En natuurlijk zijn die kaarten in Brabant of Limburg nergens te bespeuren, maar ja, t is de moeite om volle pot te betalen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Ik kan der twee meestekken uit Tielt? probleem: ik geraak er niet voor zes uur... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Zou tof zijn, maarre.... Hoe herken ik u??? (geen goesting om tachtig fototopics te doorspitten) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:ffkes steofen: groot, breed, leren vest met bdgekes overal, Mortal Sin shirt, pint rechts, bastos links breng ik er mee? wanneer zijde gijle van plan toe te komen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mmh k laat t u morgen definitief weten, ok? En k zal u wel zien als ge onder mn oksels passeert I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
cava! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb misschien een ticket over, en ben er al van 16 uur, het probleem is wel dat ik het niet zeker weet. Maar kan er hier in oostende ook nog kopen hoor anders |
|
quote: Joan, volges mien goatn mee, mo ie meug inderdoad nie van tvrowtje... nu ja, echt u groo problèèm iz da nu ook were nie, ee em kennende... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:tgo were boel int menoge zien |
|
quote: Een vriendin van mij heeft dries op foto gezien en vindt hem zooooooo schattig...Ze zwijgt sindsdien geen seconde over hem [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 28-10-2002 8:51] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
*ff chatte * Icequeentje?Moet Iron Glory die tickets nu meebrenge of gaan we vroeger??? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: En die gratis drank dan?Misschien dat er tussen die lokale bandjes wel zo'n mega-ontdekking zoals de 5e tussen zit? Wij gaan vanaf 't begin.Anders zijn we ook niet op tijd voor de zm-meeting!!! Sorry iron glory,was heel tof dat ge dat wou doen ,maar het hoeft dus niet! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
No further comment we betalen volle pot I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ontdekking? ROFL naaaaah behalve Chalice zullen julie misschien zozo vinden. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tja..in elk geval...Rikskûh gaat er al zijn en anders heb k misschien de kans niet om met hem te praten.Altijd gehaast om te gaan slapen na afloop van een optreden en dan laat ik hem liever met rust. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
het zal daar drummen worden voor de gratis drank |
|
quote: Twee is nie ook weer niet zooo denderend, hè gierigaards! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:zoe je gie et loaten misschien |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |