|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, nu ja, k kon niet anders, of ik zag die crowdsurfers niet aankomen. En zo slecht was het nu ook niet zeker om op te kijken |
|
Mijn foto's zijn PRACHTIG(al zeg ik het zelf...).Maar ik kan ze goverdorie nog niet inscannen;nieuwe scanner raakt niet geïnstalleert Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Ik ruik Plug and Pray Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: kom jij hem fff voor Gunman installeren? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:baja breng ullen vboel ff mee nr hier en ik flikker da wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Euh...is dat niet handiger als we gewoon je reiskosten naar Landen(België) terugbetalen?We komen je halen aan het station... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:LOL ma gij meent da????? allej jong, kom ff op MSN en zeg wa'r scheelt (iron_glory@hotmale.com) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Op graspop toch ook al, weet je nu al wie er daar fotoos van jouw genomen heeft |
|
quote: Haha, ja da's waar.. Dat was ik al vergeten.. Nope, nog altijd geen ieee wie dat waren... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: |
|
Hmm,nog niet veel foto's hier. Links naar andere sites zijn ook goed. Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
op www.bangyourbrain.be.tf moeten ze nog komen |
|
en Icequeen, heb je de foto's al kunnen inscannen? Die foto's op de BYB site blijven wel lang weg. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Van zodra ik de #* scanner aan de praat krijg, komen ze er aan, beloofd, ze lonen echt de moeite. Binnekort gaat IceQueen mijn digitaal toestelletje gebruiken, hopelijk valt dat wat mee, dan hebben we die foto's altijd direct in handen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Allez, wat is t probleem met dien scanner... ik heb de mijne in 5 minuten probleemloos geinstalleerd... heb je PC of MAC? |
|
quote: Pc, kijk, die soft bi jdie HP descscan 3500 deugd niet, mn Pc herkent de scanner wel (usb), maar omdat die #* driver niet wil installeren pakt er niks. Ik heb een driver-paketje gevonden dat t maybe gaat doen, maar moet ik vrees ik nog een derde Usb-poort op mn PC gooien, die v/d printer erkent m natuurlijk niet meer. Ik heb mn ouwe eraf gezwierd omdat die blijkbaar een technisch defect had. Ik ga die es opengooien denk ik. (ik wou je mailen maar ja, geen adres hé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm, ik moet nu weg, maar neem het probleem in behandeling... laters! |
|
*dik slowchjattend*Komt gij zaterdag naar de Biebob??? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-11-2002 12:33] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:????? dit snap ik niet ? allez ik snap veel dingen niet maar hoe bedoel je dit? Als je irc icq, msn hebt kan je me op allen vinden, wil gerust es overlopen wat er fout kan gegaan zijn... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: K krijg u nie toegvoegd in mne msn I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:euh? iron_glory@hotmail.com kanni missen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: in naam van gunman:de boel ging niet meer... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
De site is aangepast en er staat een forum in. forum: http://byb.conforums.com/ site: http://users.pandora.be/deniall/byb/index2.htm Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik wil Children of Bodom op BYB 2003!!!! Edit: Ook al omdat je dan zeker aan jullie 800 man geraakt! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-11-2002 0:33] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |