|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:kan zijn, maar ik heb nooit de doodsbandjes gezien. Het was meer van Aw dat roze doet pijn aan mijn ogen |
|
http://users.skynet.be/fem/pics/20021026/index.html Hier staan al wat foto's op.. Niet de mijne.. De helft van 't volk erop ken ik niet... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja jong, drie Zm'sters naasteen bij Manic, Asherah, Sharteel... en IceQueen Fcourse!!!, dzu, ik had gene kodak mee... ..enne "What the pig says, goes!" [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 29-10-2002 11:29] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:ik enkel sharteel en asherah, maar het zicht was al mooi genoeg [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 29-10-2002 11:29] |
|
quote: Dat behoeft geen verdere commentaar I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Aaaah, how sweet.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: In elk geval;ik was degene met een knorretjes rugzak en zo zie je er maar een Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik wil ff staten dat er nix, moh NIX mis is met Bockor nondegvd integendeel! Merci aan Deprived blb voor de excellente bierkaartenservice (ik heb er drie geconsumeerd). Wel mis: as ik een hamburger met twee schellen vlees vroeg moestek nondegvd dubbel betalen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik was punker met zonder hanekam maar dat hoeft ons niet per sé op te houden, hé wounded immortal!! Mwoehahahaaaaaa... Die, fokking BMW, die!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Hèhè, geen frikandellen deze keer, enkel "andjoens" en ze waren dan nog niet eens goed doorbakken, maar ja... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:nins en in van die hele schellen azo, tedzju wa maniern zijn da Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ah, ik vraak dat ook altijd,als ik geen broodje wil krijg ik dan een 2de hamburger. En dat lukt meestal wel. |
|
quote: gothverdomme die 3de foto van langsonder, di ekerel daar kan da zijn dat die Renaat noemt? of ken je hem niet? das al jaren geleden dak die nog es gezien heb |
|
jah khem mijn best gedaan om lijk massa's foto's te trekke... vooral de fotos van filip van Manic zijn euhm op zun minst cute ;p dezelfde dag was er meeting van channel #metal vanop kreynet. oh well, dees is goei reclaam vo mijn site :D i miss the comfort of being sad |
|
Komaan, post es wat foto's mensjes, maar foto's van mij, Sharteel en Ice Queen bij MM worden gemod [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-10-2002 23:27] |
|
quote: jij kan mss ff antwoorden op men vraagje Femeref, aangezien jij de fotos genomen hebt... |
|
ey femeref, was joene nick? Ik ben de marijn é, btw thx for the pic of me you basterd [Dit bericht is gewijzigd door Deprived op 30-10-2002 1:29] When evening falls, in bloodshed stains, my teardrops fall, open up these vains |
|
lig het aan mij of is een gedeelte van deze pagina onleesbaar My madness, my sadness |
|
Ik heb m'n foto's.. En ze zijn echt wel goed!!! Ice Queen.. 'k heb er een paar mooie voor u ;-) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: uhu derde foto langsonder is idd Renaat. i miss the comfort of being sad |
|
Damn, ik kan niks op m'n webspace zetten.. Sja.. het zal voor een andere keer zijn.. Moest er iemand anders plaats hebben... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik heb nog wel wat maar weet neit hoeveel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: You've got mail @yahoo.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
From: N-Allen@ virginpussies.net Subj: Sweet young cheerleaders who love to fuck dasal wa erin zit? tzal strak wel arriveren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |