|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb eigenlijk nog wel goed gelachen met AR en mislukte crowdsurfers zonder crowd... |
|
quote: Wijze woorden Mortanius, heel wijze woorden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja, ofwel was die vloer flexiberler dan ik dacht, ofwel hadden die gasten geen bot in hun lijf, af n toe gaat er dan zo eentje Kop eerst ....AUCH! maar ja... Voor Mortanius, Mortifer was zwaar de moeite, toch beter sfeer dan op Kleudde (hoewel... zonder die mooie shortjes... ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
heb mortifer dus moeten missen, kwas er pas tegen dat Manic M aan hun derde nr begon.... Crawlspace suckte wel degelijk "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Crawlspace was leuk voor n halfuutje, daarna begon t serieus te zagen, ...ik vraag me trouwens nog steeds af waarom na het hard rondraggen van die HC-mannekes het ineens zo leeg was voor t podium, had ik me nie zo ziek gevoeld was k er ff tussengevlogen, t leek wel of mensen schrik hadden van wat gasten met kapkes en klakskes, die zijn onschadelijk(die dat ik ken toch) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Een van die mannekes zal iig een serieuze koppijn gehad hebben na afloop.. Ge kunt mij nu ene keer ne klop geven, maar bij de vijfde keer sla ik terug.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
pff weeer geen from beyond the grave jong, godverdegodver Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:LOL Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: *offtopic geslowzshat* Ah toch nie die vetzak op leeftijd bij AR????(fucking skinhead)... die verdiende idd slaag, zaten misschien wel weer iet te veel van die onnozelaars om t gezellig te houden, dat zijn zo van die gasten waarvan ik me afvraag of ze thuis wel één noot metal beluisteren i.p.v. Duitse marsmuziek uit de 40-45 [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-10-2002 13:57] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Yep that would be him.. Volle vuist op z'n kletskopke.. Achterlijk manneke.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:U heeft het per abuis over een hele goeie vriend van me.... wat betreft Metal zal die de huidige yuppies nog serieus wat leren ook. Die mensen gaan al jaren naar optredens, en telkens bij AR hebben ze die vlag bij....jaaaaren al Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: K had t nie over die gasten me die vlag...hey zijt gij die gast die vanvoor wat foto's pakte en per abuss zn pint bier in mijn richting kapte (t was wéér naast mne mond) ???? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hij was ni bij die vlag-dudes hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
euh? klein gestuikt manje, blauw jeansvest, korte stoppels op zn kop, kalend? bier weggieten? gij kent mij niet goed peis ik Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Nope, hij was medium height.. Helemaal kaal geschoren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:dan is't hem niet -withdraw- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: *keihard schlooowscchaatt*Abba neen jong,die bedoele we zekers nie, die kerel komt me idd bekend voor, ... is altijd wel vriendelijk... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Was dat die ene die van zattigheid tegen mij aan liep zonder het te merken IG? |
|
Der heeft daar trouwens een of andere zot in mijn haar komen bijten.. Hij daar goesting in.. Very strange... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ja, het was idd wel n rare avond... |
|
Morgen heb ik mijn foto's.. Wel enkel van Manic Movement.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Owja, van de schurk enzo |
|
Lol.. Onder andere ja... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |