|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:staat daar de drank misschien? |
|
nog enkele uurtjes en dan is het Geen die zich op het laatste moment bedenken |
|
neen. |
|
quote:blijkbaar niet, jammer dat de meeste allemaal van te ver moeten komen |
|
Eerst nog 'een lichtje' gaan zetten, en dan mijn stuk vol kloten komen gieten, jaja ik heb een chauferistisch slachtoffer gevodnen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ister nu nog sprake van die meeting ofnie? |
|
joat om 18.00 uur aan de toog zeker Je moet maar eens terugkijken. |
|
*wuift naar Twoone* |
|
joehoe *wuift terug* |
|
We vertrekken binnen een kwartiertje |
|
effe scheren en douchen, en dan vertrekken , tot straks Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Boe hoe hoe-why are you so far away? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
kben dus nie geweest want nen domme johnny-typ heeft me van men fiets gereden toen ik onderweg was kon hij dat niet morgen doen IDIOOT kben redelijk ongedeerd maar toch |
|
twas eel goe bang your brain wast weerd voe te goon , merci mortifer voe et goei optreden , ancient rites was ook vreeed goed , wa voenden junder dervan , en wim bedankt voe de lift ee , bedankt je pa nog eke van me , jet nog een piente ut de bbq va me te goed , bang your brain rockte zwoar |
|
't Was inderdaad een feestje.. Manic Movement was zonder twijfel het beste van de avond!!!! Die voorlaatste groep, dat ze die nog maar heel lang in 't repetitiekot steken.. AR en Mortifer waren ook muchos buenos.. Ok, dit was dus sharteel he... [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 27-10-2002 13:57] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
het was leuk, Mortifer was goed, Manic Movement mocht voor mij veel strakker, Crawlscape was amusant, lekker staabn bangen daarop Ancient Rites had ik meer van verwacht, instrumentaal was het goed, maar Gunter, waarom, de vocals lieten het wat afweten, en die f**king gasten die een pit vormden mochten ze voor mijn part buitenkegelen, het was een bang your brain avond, dus moest er gebanged worden en zeker niet gepit , de pijn aan mijne nek valt al bij al wel mee. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Die eerste 3groepen woaren nie echt super, mortifer was zwienewild manic movement, was nie superieur, mo toch nog vre goed, crawlspace was en ancient rites, wat doen al die fucking fachoos doar onozele man. Mo ja, ken e drumstok getekent deur walter, en ik en neige en en me ki goe gezeid dat die fachoos serieus in de weg liepen. Gunter wilde der glik nie op reageren, mo je zei wel dat ie e ook vre goed voend. En da bier sukte do massaal bockor jek En twone, wat klote voor je |
|
Ik had n heeeeeeeeeeeele leuke avond... Alleen spijtig dat Ancient Rites zo enorm slecht was... Enne, ja ik ben er weer om alles in goede banen te leiden op dit forum... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-10-2002 17:12] |
|
quote: Idd;die pit was er teveel aan!!!en dan die kerels met hun Vlaamse Leeuw... maaike en ik konden amper van A.R. genieten omdat dat ding de helft van de tijd voor onze neuzen door kwam.En de gasten van de "security"...tof da ze foto's pakten in mijn plek,maar als ze nu een tikje lager gaan zitten waren had ik ze zelf wel genomen. Manic Movement hoor!!!!Echt de max!!! Mortifer...goed nieuws voor Dries:zijn "stalkster" d'er hartje is gebroken en ze zal voortaan zich rustig houden(al hoefde Dries zich zo niet te "verstoppen",m'n vriendin was er NIET bij). Op naar Bang Your Brain 2003!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ah, ik dazcht al dat ik ze nie meer op n rij had, ( INVISIBLE Mordheim ) quote: AR viel wel mee t was, maar n paar klojo's in t publiek moesten de zaak weer verbrodden (verknoeien dus) k heb me wel geamuseerd, spijtig dat ik me wat ziek voelde, bij AR bijna niet kunnen headbangen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gelukkig dat Gunman mij heeft!!! ben ik net nog vergeten te zeggen dat je niet kunt crowdsurfen zonder crowd!zo'n vloer is hard,zenne!!!En 't stoorde mij;Manic was zo fantastisch en dan krijg je ineens van die lompe botten in je nek Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
fascho's!! eikels!! en AR, waarom moeten die mannen daar nu altijd zo weer op hameren, op die leeuw? Asjeblief zeg... Nu ja, 't is gepasseerd, was nog goed eigenlijk, en ik ga niet meer naar AR optredens. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: k heb ook meer n geel vlagske in mn gezicht gehad dan iets van t optreden gezien, *offtopic*k hoop dat die fascho's nie op mij bedoeld is?? Ik mag dan AR goed vinden (nu is t wel ff genoeg geweest), ik ben geen vlaggezwaaier, mijn grootvader heeft verdomme zn kop geriskeerd (vrijwilliger Brits leger, tankchauffeur)om t fascisme de kop in te drukken. Maarre,... n beetje Vlaamse trots is nie t zelfde als fascisme, laat dat duidelijk wezen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: hèhè, een beetje inderdaad niet, maar dat was al meer dan een beetje (zowel bij AR als vanuit het publiek). als ik trots ben op vlaanderen, is het niet op het vlaanderen van vandaag, maar dat van lang geleden, toen we wel een voorbeeld waren: onverdraagzaamheid is niet iets om trots op te zijn. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |