|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:RESPECT MY AUTORITY [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 18-10-2002 19:22] |
|
Vette patteeeee!!!!!!! Heb trouwens een hanekam nodig tegen dan: weet iemand hoe dit snel en efficiënt kan gerealiseerd worden? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
jaja tis biena zo verre, zoek een sop google of zo achter een hanekam of zo |
|
't Is bijna zover!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
inderdaad, zaterdag begint de vettige leute, waar houden we een ZM meeting en hoe laat [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 22-10-2002 10:35] |
|
quote: Na afloop,aan de toog Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:na afloop gaan de meeste mensen naar huis |
|
Wij niet, dan beginnen wij pas met de drank Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Hmmmm,da's waar.18u aan de toog?dan zijn de lokale bandjes nog bezig(ik ga voor Manic Movement,Mortifer en Ancient Rites). Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik ook voor diezelfde bands, dus ja 18 uur aan de toog |
|
aja, Ok, kzal jullie dan wel zien, wij zijn daar ook al zo vroeg en we gaan toch wel een pintje drinken voordien (nie te veel anders zal het niet te vet worden op het podium ) Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Je bedoelt toch wel na jullie optreden, en niet na ancient rites hé |
|
quote:dam te vroeg gepost |
|
Mortanius,breng dries dan ook fff mee naar de toog;'k wil het fff over zijn "stalkster" hebben. Tot aan de toog,eh!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ja, dat zal hij graag hebben Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ocharme die jongen,..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Unk? Wie stalkt er Dries Enne, 18 u aan de toog is véél te vroeg, ik moet werken tot dan en kan er onmogelijk zijn op dat uur... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-10-2002 12:16] |
|
Ik maak wel dat ik er tegen 16u00 ben, hoor: 2 gratis teusjes, weet je !! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Met suikerwater Heel veel suiker, en n beetje water, en ik geloof dat er nog n eiwit in moet ofzo ook... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 22-10-2002 12:17] |
|
Eiwit heeft al gefaald m'n haar is wel redelijk lang, en stijfse, haarlak en eiwit hielpen niet. Men heeft mij behangerslijm aanbevolen, maar daar ben ik nog niet zo zeker van (is nogal zwaar)... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik vrees dat ge mij eender welken tijde aan het toogje zult vinden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Toch al enen die ik zal weten te vinden dan! |
|
quote: Ik had niks anders verwacht... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:dat dacht ik wel van je |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |