|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil wel eens DEFTIGE METALgroepen voor de verandering ipv van die alledaagse saaie wanabee sukkels. Stem op Seven Witches, Zandelle, Firewind, Byfist, Ostrogoth, Candlemass, Cathedral, Death Angel, Entente, Steel Warrior, Ritual Steel, King Leoric, Metal Inquisitor en al die andere METALbands die er nog zijn (of er terug zijn)!!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Cathedral is ook goe, maar toch liever COB |
|
Yo gasten, t'is maar om u mee te delen dat er een forum en fotoboek beschikbaar zijn op http://www.bangyourbrain.be.tf Greetz, Marijntje het duracellkonijntje When evening falls, in bloodshed stains, my teardrops fall, open up these vains |
|
de groepen die jullie wensen kun je ook ginter up et forum zetten hé, want het voelt maar belachelijk aan om er maar met 2 dikwils op te zitten van de 5 geregistreerden |
|
Ik heb het id guestbook gezet En nog andere mensen met mij |
|
ik heb het over het forum, niet over het geustbook |
|
Ja dat weet ik, maar IK heb het WEL DEGELIJK over het guestbook |
|
aha! een forum om te spammen! |
|
dat forum zou wel eens heel leuk kunnen worden, maar we zitten er nog steeds met 2 |
|
Dat dit topic hier nog altijd mee gaat, niet te geloven... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
als je niet post zakt ie wel hoor |
|
dus... POSTEN!!! ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Slotje!!! |
|
quote:é waarom |
|
hèhè, on-topic: ja, dat waz toch wel slecht bier, hè... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
bah, bockor. Wat vond je trouwen svan AR |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |