![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ow ok. Ja ik zag de reclame op Discovery, vandaar. Ik ben die game de laatste jaren een beetje uit het oog verloren omdat het me allemaal te lang duurde. Weet iemand er iets inhoudelijks over? ![]() |
|
Het is van een 'open world' horror / survival naar een lineaire horror / actie game veranderd. Voor 29:30 minuten aan ingame beelden: http://www.giantbomb.com/quick-look-alan-wake/17-2431/ (ze beginnen om 45 minuten in het spel). Verder is het verhaal sterk gebaseerd op verhalen van Stephan King, Twin Peaks en de film "In the Mouth of Madness". De sfeer schijnt goed te zijn, maar het is uiteindelijk wat teveel actie en wat teveel voorspelbaarheid die de horror enigszins de das om doen. Echter, later wordt het verhaal beter. Kijk gewoon het 'filmpje' even (bevat geen spoilers qua verhaal en dergelijke) ![]() Ik heb het overigens niet gespeeld en ben dit ook niet van plan; ik game alleen op de PC. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 08-05-2010 10:06] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Beetje jammer dat ze ook de pc-gamerts lange tijd lekker hebben gemaakt met die #$%# game om hem uiteindelijk exclusief op de 360 uit te brengen. ![]() |
|
Ik heb gisteren een tijd Aion op een private server gespeeld, werkt erg goed. Ook wel wat voor Slechtheid denk ik. ![]() |
|
quote: +1, wordt sowieso beetje moe van dat soort strategieën, geldtrekkerij imnsfho ![]() |
|
quote:Helaas zijn de exp rates op die server (Infinite Aion) nu nog 7x, dus ik ben er al weer mee gestopt. Was wel een goede server verder. ![]() |
|
quote: Ik denk dat hij nog wel op PC komt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
is er geen xbox360 emulator? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik weet nog niet echt wat ik van Modern Warfare 2 vind. Aan de ene kant is het spel grafisch ( ![]() Nadeel vind ik het feit dat het vooral heel, heel veel knallen is, geen wapenkeuze, je kunt zelf niet eens je firerate instellen etc. Dit soort dingen doen afbreuk aan het realisme en dat vind ik jammer want daar ben ik juist gek op. Wat dat betreft vind ik spellen als Operation Flashpoint Dragon Rising en Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 veel mooier. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
CoD is toch nooit realistisch geweest? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik vind het juist vrij logisch is dat je maar 1 wapen draagt en als je een ander wapen wil hebben, dat je die dan moet wisselen met je huidige wapen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Persoonlijk vind ik "Modern Warfare 2" een verschrikkelijke game. Daarbij heb ik het wel gehad met die 'realistische' shooters waarbij het realisme niet verder komt dan elke vorm van exploratie uit de omgeving halen waardoor het een statisch decor wordt waartussen jij de 'realistische' rambo mag spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 09-05-2010 21:00] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Ik had gehoopt dat er in de jaren iets veranderd was, denk ik ![]() quote: Ik doelde meer op het feit dat je voorafgaand aan een missie zelf geen uitrusting kunt kiezen. /mh [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-05-2010 20:59] ![]() |
|
Ah, zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Multiplayer. Punt. Bruce Banner ![]() |
|
Ik haat multi-player. Ja, ut met zm'ers, dat is leuk, maar verder ga ik niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik hou niet van multiplayer, alleen bij een spel als Unreal Tournament. Dat moet ik trouwens ook even fixen ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Speel je MW2 op PC, of console? Bruce Banner ![]() |
|
Pc natuurlijk. Consoles zijn kudt. [/Kwelgeest] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Agreed. Hmz, dan wil ik je Steam-nick wel even hebben, zodat ik je op een later tijdstip met een aantal headshots kan voorzien. (moet je je wel van je multiplayer-aversie afhelpen. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Zo, eindelijk effe Brütal Legend uitgespeeld. Lange tijd laten liggen omdat ik dacht dat de game te vol zou zitten met die vage rts-imitatie. Dat is eigenlijk ook wel zo, maar dat wordt in elk geval goed gecompenseerd met het toffe verhaal, personages, omgevingen en muziek ![]() ![]() |
|
quote:Ik wil nooit meer MMORPG's spelen, nooit meer. Ok dat lieg ik, ik zou een uitzondering maken voor Zelda Online, welke never nooit het licht zal zien. Ok en maybe voor Elder Scrolls Online. ![]() |
|
Vanmiddag maar weer een nieuwe game aanschaffen. Is Prototype een degelijke sandbox game? Nog meer tips binnen dit genre? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
En wat houdt Bioshock in? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |