![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eens kijken wat de Intertoys in de aanbieding heeft. Gaat of een FPS worden of een Prototype achtige game. Maar er is tegenwoordig zo veel dat de keuze aardig lastig is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
bf2bc2 online is aan te raden wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 10-05-2010 11:34] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
fail. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 10-05-2010 11:34] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Oi, Nimbus! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Iemand hier bekend met ArmA II? Hoe is dat? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Welks? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Armed assault II, zou ongeveer de tegenhanger van Operation Falshpoint 2 moeten zijn ofzo. Schijnt wel erg gaaf te zijn, maar game alleen op ps3, dus kan m niet draaien (pc game) ![]() |
|
quote: Godver, al die afkortingen. Gaat inmiddels bijna geen dag meer voorbij dat ik iets moet googlen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat ouder, maar daarom hopelijk niet minder gaaf: Ik heb net F.E.A.R. 2 voor 10 eurootjes uit een bak bij de Music Store gegraaid. ![]() |
|
F.E.A.R. 2 < F.E.A.R. (PC) edit: maar nog steeds leuk en goed spel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-05-2010 15:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Die eerste heb ik destijds met veel plezier gespeeld ja, dus toen ik deze zag had ik zoiets van 'nouja, voor die tien euro kan ik me er sowieso geen buil aan vallen'. Al heb ik het binnen een paar daagjes uit, dan vind ik het nog best ![]() ![]() |
|
Ach, op zich is vrijwel alles prima en op ongeveer hetzelfde niveau als het vorige spel (met een tijdscorrectiefactor voor dingen als de graphics, natuurlijk). Alleen vond ik F.E.A.R. veel enger* dan F.E.A.R.2 en was de AI beter. *geregeld dat spel na een half uurtje spelen afgezet omdat ik wel weer even klaar was met de overbelasting van m'n hart ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
+1 voor de overbelasting, datzelfde had ik in het begin ook wel eens bij Dead Space ![]() ![]() |
|
Allan Wake ga ik denk ik binnenkort wel scoren, vette sfeer iig in die game! But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
F.E.A.R 2 is toch wel een van de slechtste vervolgen sinds jaren. Dan kan je nog beter de twee onofficiële uitbreidingen van het origineel spelen.. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Hartgrondig oneens! Wat vond ik dat klote zeg, nou ja, de eerste dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
2e expansion niet gespeeld, maar ik vond de 1e meer dan goed te doen. Het 'verhaal' was wel erg kut, maar het had een paar interessante scenes. ![]() |
|
Je hebt van die eerste F.E.A.R. inderdaad twéé uitbreidingen, Extraction Point en Perseus Mandate. Die eerste heb ik ook gespeeld en die vond ik 'wel aardig' (al miste de sfeer van F.E.A.R. wel, en vond ik het een beetje een zielloos aftreksel, desalniettemin wel oké voor een paar uurtjes). Die andere ken ik niet. ![]() |
|
quote: Het verhaal was superkut, ja. En de actie was lang niet zo tof als in het originele deel. Ik verveelde me dood. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Beide uitbreidingen waar ook kut (qua leveldesign, qua sfeer, qua verhaal) maar nog altijd beter dan het prutswerk van een F.E.A.R 2. Vrijwel elk sterk punt uit het origineel is volledig weggehaald en omgevormd tot een simplistische PC/console shooter zonder diepgang. Geweldig ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Mwah, volledig wil ik niet zeggen, maar het shooter-gedeelte van F.E.A.R. 2 was wel behoorlijk uitgekleed ja (dat bedoelde ik vooral met gebrekkige AI). Verder was het leveldesign even lineair en de sfeer en het verhaal ook nog op niveau. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Waps? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ik zie het persoonlijk als volgt: Het originele F.E.A.R wist een geweldige sfeer neer te zetten, niet alleen vanwege het kleurgebruik, maar ook vanwege het design van de levels. Deze werden namelijk wel lineair, maar realistisch gehouden (havengebied, waterzuiveringsinstallatie, het Armatech gebouw, de vervallen wijk van Auburn) waarbij de enige verstoring in dit realisme het einde was, waar Alma zich bevond. Die combinatie vond ik persoonlijk vrij sterk (dus een enkele verstoring van dit 'realisme' op de plaats waar de ontknoping plaatsvind) en had wat dat betreft een zekere charme. Een ander pluspunt; die radio's met politie en nieuwsberichten. Echter, in F.E.A.R 2 is niet alleen het hele kleurgebruik veranderd (en een overschot aan 'blur') maar ook de omgevingen zelf. Een groot ondergronds lab onder het gigantische gebouw van Genevieve Aristide, een groot ondergronds lab onder een basisschool, een immens grote en verborgen metro welke naar een lab in / onder een kerncentrale gaat.. dat werkt in mijn ogen niet. Daarbij vond ik ook de afwezigheid van berichten raar; er heeft een kernexplosie plaatsgevonden maar we horen geen sirenes, we zien geen vliegtuigen.. alsof het hele gebied in een ander universum ligt. Maar goed, ik draaf een beetje door volgens mij ![]() Nog bedankt voor de beta key voor Starcraft 2 trouwens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 10-05-2010 17:19] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |