|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ho even, het ging hier niet over allerlei hulpjes he! Dat is een andere discussie. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee, dat klopt. Ik ben het met je eens dat als je nu PC (/muis en keyboard) tegen console (/controller) voor GOW doet dat er dan weinig verschil is. Echter is dat een beetje flauw, dat is als testen of een superatleet sneller is dan een kleuter door van de superatleet z'n benen aan elkaar te binden Overigens wordt voor zoiets als CoD volgens mij nog steeds een (groot) verschil aangepast in de handling op PC's versus die van consoles. Ik weet niet welke groep er dan de overhand heeft als die cross-platform multiplayer zou krijgen met die verschillende handling; de consolers gaan er wel aan als de hulpjes uit gaan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hahaha, zeker niet! Daarvoor zou ik nog 46 Dark World levels en 44 bandages moeten halen (na de update tenminste). Inmiddels al wel 228 levels (warp zones meegerekend) gehaald, allemaal op A+. Als ik de laatste twee Cotton Alley levels en de I Wanna Be The Guy warp zone heb gehaald ben ik wel tevreden. quote: Nee, maar je kan ze wel namaken. Online spelen als Jezus met een roze string onder zijn gewaad blijft mooi! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 17-11-2010 16:49] |
|
Hoef je in de Dark world dan niet alles te spelen om die te completen? Ik kom echt niet voorbij sommige levels en heb het doorzettingsvermogen niet... dat had ik al amper bij de laatste paar light world levels, maar toch maar ff doorgezet.. vooral dat laatste level heeft wel een tijdje geduurd haha.. eenmaal op de terugweg MOEST je ook wel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee, je hoeft maar 85 Dark World levels te halen (waarbij het bereiken van een warp zone telt als drie levels) voordat de laatste eindbaas toegankelijk wordt. Ik heb drie levels overgeslagen in Chapter 4 en daarna alleen in Chapter 5 en 7 nog een level gehaald. Daarnaast had ik nog twee warp zones bereikt. In de Dark World van Chapter 6 kan je zien hoeveel levels je nog te gaan hebt. |
|
Nice Ik moet de darkworld levels nog unlocken van de laatste wereld haha... nouja maar weer ff proberen vanavond als Mass Effect 2 me niet opslokt [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-11-2010 17:14] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hahaha genieten! |
|
Heb eigenlijk nog nooit echt fanatiek FPS op de console gespeeld. Ben wel een paar daagjes actief geweest met Serieus Sam op de gamecube en een paar uurtjes met Black op de PS2. Heb wel ooit nog eens FEAR op de XBOX 360 gespeeld, en godsamme wat was dat irritant. Ben echt gewoon een FPS'er op de pc. F.E.A.R 1 en 2, Bioshock 1 en 2, Serious Sam 1 en 2, Left 4 Dead 1 en 2, dat zijn mijn games. En de afgelopen dagen dus ook CoD. Ben daar trouwens ngo niet helemaal van overtuigd, het ziet er echt vet uit, alleen de verhaallijn is mij vrij wazig en surrealistisch maar het health systeem vind ik wel apart en de wapens zijn wel vet, alleen jammer dat je vrij weinig ammo hebt per reload. Een of twee mannetjes en je moet alweer herladen, is best irritant als je behoorlijk onder vuur ligt, maar kom. |
|
Beter mikken = minder reloaden Verhaallijn is chaos, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Honderden zoniet duizenden uren Goldeneye en Perfect Dark op de N64 gespeeld. Nergens last van gehad. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Haha, ook een klassiekertje! |
|
quote: :') Nu weet ik het zeker! |
|
quote: Nee goh echt? Wel een beetje meer respect voor de visueel minder bedeelden hier hè! Zo irritant, word je echt 10 seconden lang beschoten door een zo'n mannetje, normaal iemand zou hem zo gevonden hebben, ik ben echt uren aan het zoeken voordat ik hem eens eindelijk op een dakje boven verscholen zie staan, heerlijk. |
|
Laatste tijd bezig met zowel Batman: Arkham Asylum, en het tweede deel van DeathSpank, Thongs of Virtue. De eerste is een meesterlijke game, de tweede vooral erg simpel en verslavend, en enorm grappig. Beetje Monkey Island meets Diablo (tevens geschreven door Ron Gilbert, de geestelijk vader van Monkey Island). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
quote: Ziek, hoe lang heb je over The Kid gedaan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Drie uur, haha. Ik heb wel het langst gedaan over het laatste level, terwijl die volgens de meeste mensen het makkelijkst is. |
|
Netjes hoor , gaat mij denk ik echt niet lukken.. hoewel ik gister ook alweer een aantal cotton alley levels gehaald heb waarvan ik dacht dat ik ze nooit zou kunnen halen... en verder af en toe een darkword level van Hell behalen. Nog ff door met de competitie tussen mij en een maat van me ook hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Haha, na het uitspelen van de Light World zei ik ook dat ik het spel niet meer zou spelen, dus wie weet! De meest frustrerende levels vond ik de warp zone van The Kid, de eindbaas van de Dark World en het laatste level van Cotton Alley (dat is ook het enige level dat ik niet op A+ heb gehaald). Het is allemaal wel te halen, maar je moet er wel veel geduld voor hebben. Nadat ik The Kid had vrijgespeeld heb ik ook wel een dansje gedaan, terwijl dat voor mij niet echt gebruikelijk is, haha. |
|
Godverdegodver!!! Dead space missie 4-3: dat speelt toch niet met een controller AARGH!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Makkelijk. |
|
game over. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |