![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De video's doen me wel denken aan Brütal Legend, ik ben benieuwd! ![]() |
|
Even wat screenshots van Transformers, War for Cybertron. Wat een gaaf spel, niks vernieuwend, gewoon een simpele third person shooter, maar hij speelt heerlijk. Ook gaaf dat er wat stemmen van de cartoon in zitten, en de graphics zijn goed. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij is deathspank alleen Gilbert. Gilbert had ook niks te maken met Brütal Legend en Psychonauts. Samenwerking van die twee was meen ik alleen op Monkey Island (I & II) en Full Throttle. Deathspank wel halen als 'ie op de mac uitkomt ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Ik speel 'm ook op Hard, maar die had ik wel redelijk under control. Ik kan goed turtlen, dus dan red ik dat soort missies vaak prima. Sterker nog, omdat ik zo focus op turtlen heb ik dus ook de side-objectives niet gehaald ![]() ![]() Fijn spel ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Inderdaad alleen Gilbert. Schafer heeft niets met DeathSpank te maken. Dat maakt de game echter niet minder leuk. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik ga het checken! ![]() ![]() |
|
Jedi Knight 2: Jedi Outcast Oud, maar na een langzaam (lees: geen lightsaber) begin steeds leuker. ![]() |
|
quote: Ja, lopen doe je met wasd driehoekje en je gezicht draaien met de pijltoetsen. Dus dan hebje wel twee handen nodig. Deel 2 wil bij mij niet draaien op vista. Best jammer, schijnt ook een goed vervolg te zijn. euu? ![]() |
|
quote: Aha! Dat heb ik nooit gedaan. Vandaar dat ik het spel snel terzijde heb gelegd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ah, dacht dat Tim Schafer er ook mee te maken had aangezien ik zijn naam in vrijwel elke review ook terug zie komen, maar ik had het dus mis! quote: Ik zag dat je em ook had aangeschaft en al hebt uitgespeeld... 10 punten meer dan ik hehe.. al heb ik een achievement die jij dan weer niet hebt.. ga zeker nog een aantal keren door de complete game heen! Vandaag de verhaallijn van Red Dead Redemption uitgespeeld, viel me toch een beetje tegen dat einde... nu nog even voor de 100% completion, maar die heb ik al bijna, ik zit op 97,6% geloof ik... (moet nog een paar hunter challenges en wat bounties) erna lekker online levelen.. (ben op dit moment lvl 32) en free roamen/shootout etc! Ben nu ook bezig met wat vrienden om de advanced co-op missies te halen (de normale hebben we al gehaald met z'n 4en), fucking hell wat moeilijk! Daarna DeathSpank nog even uitspelen en vandaag Dead Space voor 15 pleuro aangeschaft, moet nog even wennen aan de controls en had een jaar geleden al een stukje op een PC bij een maat van me gespeeld.. wel vet! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-07-2010 2:36] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Net de demo van DeathSpank gespeeld en wat stijl en humor betreft had het wel een game van Schafer kunnen zijn. Wel erg tof, maar ik heb Dead Space en Silent Hill: Homecoming geleend van een kameraad, dus ik denk dat ik die eerst maar eens ga spelen. Infinite Undiscovery ligt hier ook nog, maar ik heb op moment net wat te weinig tijd en geduld voor Japanse RPG's (en voor 7,50 is het toch niet echt een miskoop). LIMBO was zeker de moeite waard! Ik had hem dus grotendeels al wel gespeeld, maar kon het toch niet laten om hem aan te schaffen. Inderdaad wel een spel om meerdere keren te doorlopen. ![]() ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-07-2010 3:58] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Haha, ik ga denk ik nog wel proberen om die achievement te halen, maar waarschijnlijk loopt het vooral uit op veel frustratie. Het stuk dat ik nog niet gespeeld had was ook meteen het vetste deel van het spel. Ook leuk dat het een steeds uitdagender werd, zonder frustrerend te worden. Erg goed uitgewerkt, een vervolg zou tof zijn! ![]() |
|
Het werd idd nooit echt frusterend, hulde aan de onzichtbare savepoints.. voor mij iig 1 van de hoogtepunten qua ervaringen.. die sfeer grijpt me.. heb net weer even het laatste stukje gespeeld omdat ik het zo mooi vind haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Bedankt voor de tip, heb het ook eens gedownload. Maar het deel zonder lightsaber mag nu wel eens ophouden ![]() ![]() |
|
quote: Eindelijk een TF-waardig spel idd; speelt soepel, omgevingen zijn vrij afwisselend, er zit vaart in, karakters zijn herkenbaar en, idd, met zeer goeie stemacteurs ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik had wel verwacht dat jij deze kon waarderen ja, hehe. Overigens komt er van war on cybertron een compleet merchlijn met iig action figures, en hoenlijk ook weer een fatsoenlijke cartoon. ![]() |
|
@Transformers-spel; kan me moeilijk voorstellen dat hij echt heel vet is, daar is de algemene mening in de pers niet echt naar. Maar klinkt allemaal wel aardig positief, misschiens eens proberen, Transformers zijn sowieso gaaf natuurlijk ![]() hehe [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-07-2010 17:15] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Een nieuwe TF cartoon serie zou ik wel toejuichen. De merch mogen ze van mij dan weer houden. quote: Ik ben benieuwd welke pers jij dan leest maar op IGN krijgt hij iig een 9: http://uk.ps3.ign.com/objects/054/054929.html [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-07-2010 17:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Deathspank is gewoon fucking geniaal. ![]() De chickengun!!!! ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: Why the hell moet ik bij Tim Scafer altijd an Jon Schaffer denken?? ![]() Btw Just Cause 2 is ook wel geniaal. Alleen word er hier nu weinig gegamed omdat vrouwlief atletiek zit te kijken.... ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: Ja, en op GameSpot een 6.5. Welk deel van 'algemene mening in de pers' begreep je niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() |
|
quote: GameSpot is ook niet helemaal fris, anders ![]() Maar eigenlijk kijk ik altijd in de PC GamePlay, die >lijken< het wel netjes te doen en sluiten in ieder geval normaal gesproken wel aardig aan op wat ik vind. edit; EuroGamers ken ik niet zo, goede site dus? Daar krijgt TF: WfC een 6 in ieder geval ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-07-2010 18:08] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |