![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Realistischer? Hoe? ![]() |
|
Prototype is gaaf over teh top. ![]() Alleen grafisch is het zo nu en dan jammer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ach, na een tijdje ga je zo op in de dikke pret die het spel biedt dat je het voor lief neemt ![]() ![]() |
|
quote: De kogels/granaten hebben een echte kogelbaan, je tegenstanders zijn niet achterlijk en het is ook niet zo dat je oneindig vaak geraakt kunt worden door kogels of explosies zonder dat je opnieuw kunt beginnen; over het algemeen is alles een stuk moeilijker en dat kan mij wel bekoren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ah, de singleplayer. ![]() ![]() |
|
Yes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik lees net op Tweakers dat er een Dead Space 2 aan komt! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hebben ze dat nieuws nu pas? Is al een paar maanden bekend ![]() ![]() |
|
O dan heb ik dat helemaal gemist, maar toch; laat maar komen ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Klopt, maar Prototype is een en al dikke pret. Enige game die ik ken waarbij je ongegeneerd door een stad kunt ploegen met een tank. Vervolgens uitstappen en argeloze voorbijgangers bekogelen met auto's. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja, of iemand een hoog gebouw mee op sleuren en dan naar beneden keilen. Of een helicopter stelen, mensen afmaken en het dan pontificaal op een groep militairen neer laten flikkeren ![]() ![]() |
|
Een elbow drop van 8 hoog is ook zeer vermakelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Oh mijn God. Nee. Jezus. Dit gaat te ver. Edit: Codename Gabe: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-06-2010 0:53] ![]() |
|
Deus Ex 3, lijkt veel belovend te zijn. ![]() |
|
Wie heeft Red Dead Redemption al gespeeld? GOTY? Beter/vetter dan GTA IV? ![]() |
|
Voor mij tot nu toe GOTY, ja. Heb er zo'n 25 uur opzitten en ben net pas in het tweede gebied van de drie in totaal. Persoonlijk vind ik 'm ook beter dan GTAIV, maar dat heeft ook te maken met dat ik de western-sfeer prefereer boven New-York-achtige taferelen. Soms kan ik me gewoon uren vermaken met rondlopen per paard omdat a) de omgevingen prachtig zijn en b) er onderweg achtijd wel iets gebeurt. Soms kun je geen halve mijl lopen of je kunt wel weer ingrijpen in een vuurgevecht of een kidnapping of zo, en anders kun je nog overal wel een potje pokeren in de kroeg of vrouwen kidnappen en vastgebonden op het treinspoor leggen, etc, etc. De mogelijkheden zijn haast oneindig. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 16-06-2010 13:23] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Fallout: Vegas noemt men ook wel Fallout 3.5. Maar dat is niet erg, want Fallout 3.0 was uber, dus gewoon meer van hetzelfde met toch andere dingen in een ander jasje. Im siked. ![]() |
|
Voor de 7e keer beginnen aan S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl en S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky en voor de 3e aan S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat. Wel op volgorde van verhaal natuurlijk ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote:Klopt, als ik de trailer zo bekeer was er niet schokkend veel nieuws. Grafisch zag het er wel gelikter uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Grafisch is het maar een tikje beter, er komen juist veel gameplay-toevoegingen. En nieuw stuk verhaal natuurlijk. quote: Klopt, zelfde idee als met GTA. Onderschat echter de aanpassingen aan de gameplay niet ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mij kwam het ook teveel over als meer van hetzelfde. Hoe tof ik Fallout 3 ook vond, deze laat ik voorlopig even links liggen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Voor een deel uiteraard waar, maar er zitten wel een paar significante wijzingen bij: Combat and weapons The Vault-Tec Assisted Targeting System, or V.A.T.S., will have the ability to use new special attacks [7][8] Usage of certain melee weapons will trigger unique attack animations. For example, using 9-Iron (a golf club) would show up as "Fore" and sends the enemy reeling for a period. Also Obsidian Entertainment has added the ability to use the iron sights on all guns. New weapons, some Fallout 3 weapons and a weapon modification system are introduced in Fallout: New Vegas.[11] The modification system allow for weapon modifications, such as mounting scopes, modifying rate of fire and changing size of magazine.[11] [edit] Reputation and dialogue The quantity of factions prompted developers to reintroduce the reputation system that was absent in Fallout 3.[10] The degree of faction loyalty influences the player's reputation.[10] Reputation affects the behavior of faction non-player characters (NPCs) toward the player, and reflects the impacts of selected choices in the world.[10] Availability of dialogue options with NPCs are based upon skills, reputation and karma. Skills have a bigger effect on conversation choices.[8] The success or failure of speech is dependent on skill level rather than chance as seen in Fallout 3.[8] [edit] Companions Companion behavior and tasks are controlled using the Companion Wheel. Fallout 3 presented companion commands in a conversational text menu. The new Companion Wheel offers command execution by selecting commands that are presented in a radial and graphical menu. Josh Sawyer states the Companion Wheel offers ease of companion interaction.[10] Such examples of companion commands include setting and changing its combat tactics, its default behavior towards foes and usage frequency of available resources.[10] [edit] Hardcore mode Hardcore Mode[8][9] (optional) delivers a sense of realism and intensity into the gaming environment. Gaming difficulty is increased[9] and encourage players to implement effective strategies, careful considerations in resource management, combat tactics, and high attention to the surrounding environment. The features that increase gaming difficulty are as follows: * Delayed healing rather than instant healing upon usage of hand-held medication units (Stimpaks)[9] * Healing crippled limbs require a high medicine skill and medical items (Doctor's Bag)[9] * Ammunition will have weight[9] * Requirement of water consumption to avoid dehydration and death[9] * Requirement of food consumption and sleeping to avoid starvation and sleep deprivation[12] [edit] Mini games Fallout: New Vegas is confirmed to have gambling-related minigames, including Blackjack, or the use of slot machines. A new game, called Caravan, has also been invented for New Vegas.[13] En natuurlijk zitten bij bovenstaande ook wat loze wijzigingen ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |