![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Verwacht alleen geen Tekken of Streetfighter, het is meer een semi-realistische sportgame dan een fighting game. ![]() |
|
quote: ![]() Precies! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dead rising 2 eind september: http://www.gametrailers.com/video/sdcc-10-dead-rising/702007#comments_top The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat een belachelijk slechte graphics, kom op zeg ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Please enter your date of birth. Hmm.... ![]() |
|
quote: Lollige trailer. Deel één kon me alleen niet zo boeien. Mss dat deel twee dat wel kan. ![]() |
|
quote: Typisch ADHD, frustrerend to the max jappen spel... deel 1 dan Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Heb het gelezen ja, en het schijnt dat je dat 'semi' ook wel weg kunt laten. Ben benieuwd, hij is vandaag binnen als het goed is. ![]() |
|
Zolang je de klappen niet voelt blijft het altijd semi- ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Afgelopen weekend Uncharted 2 uitgespeeld. Wat een geweldig spel zeg! ![]() Trailer: stukje gameplay: Nu Mafia 2 ff scoren ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Leuk hoor, UFC 2010. Jammer alleen dat ik last heb van een epic fail. Ergens in het begin van m'n carrière loopt ie vast bij een keuze tussen 3 vechters. Komt vaker voor, is een bekende bug. Schijt er wel van, begon een aardige carrière te worden. De gameplay zelf is wel heel bruut, maar het leren van moves en trainen is een vermoeiend en repetitief proces. Het laden duurt veel te lang, de bugs zijn écht gay en er zijn veel teveel menu's. Zou het niet meer dan een 7 geven. ![]() |
|
quote: Uncharted 2 is geweldig ja. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Weer verslingerd aan Caesar IV ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Nee, maar ga ik zeker doen! Ziet die er even goed uit? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Iets minder, maar graphics alleen maken natuurlijk de game niet he. ![]() En als je er van houdt (en op graphics kickt): God of War III. Eerst beginnen met de eerste twee. ![]() @ Vode: waarom " ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 03-09-2010 14:03] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Ik bedoelde eigenlijk ook het totaalplaatje, Hoewel ik ook wel degelijk een graphics freak ben ja ![]() quote:Ja demo al ff gespeeld, erg tof! Al hou ik meer van wat realistischer spel zoals Uncharted dus en bvb Mafia. Maar ik ga God of War zeker proberen! [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 03-09-2010 14:33] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Dan zou je eens moeten kijken of je met Grand Theft Auto IV en (vooral) Red Dead Redemption iets aan zou moeten kunnen vangen. Die laatste is een van de tofste games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Yep ken ik, staan ook op de verlanglijst ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
RDR/GTAIV vet, maar Mafia 2 steekt er ver boven uit qua verhaal en cinematics.. iets minder qua gameplay dan weer helaas. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Dat is toch nét iets belangrijker, we hebben het over GAMES nota bene. Ga lekker een goede film kijken zou ik zeggen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:Mafia 2 net besteld, ligt morgen op de mat. Deel 1 was geniaal, dus ben errug benieuwd! Wat is er mis met de gameplay dan? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 03-09-2010 15:30] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Er is net wat minder te doen thats it, maar goed als je bloemen plukken belangrijk vind in een game dan moet je vooral RDR gaan spelen ![]() Als je Mafia 1 tof vond dan zit je met deel II wel goed ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 03-09-2010 15:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Weer met dat 'bloemetjes plukken'? Wat heb je daarmee, iets niet verwerkt uit je jeugd ofzo? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |