![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ah, ik zie het! Daar zitten inderdaad wel hele nette tijden tussen. ![]() Total Deaths: 10768 Total Progress: 66% Light World: 87% Dark World: 57% Inmiddels tot 4-4X op A+, maar dat houd ik niet lang meer vol, denk ik. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-11-2010 16:40] ![]() |
|
quote: Kijk, met jou kan ik praten. Als een verslaafde gespeeld voor de afgelopen 6 maanden ofzo, haha. Loop ik trouwens enorm achter als ik nu toe ga geven dat ik gister voor het eerst in m'n leven een Call of Duty heb gedownload en vandaag heb gespeeld? Spel leek me nooit echt iets, maar jezus, wat een sfeer, wat een spel. ![]() ![]() |
|
Afgelopen nacht The Real End gehaald, op zich begrijp ik de term masocore nu wel. :') ![]() |
|
quote: Haha mafkees, ik denk niet dat ik dat ga halen, nu nog ff 100% ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-11-2010 19:50] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Op 16 november 2010 18:32 schreef ColdheartMinor het volgende: Loop ik trouwens enorm achter als ik nu toe ga geven dat ik gister voor het eerst in m'n leven een Call of Duty heb gedownload en vandaag heb gespeeld? ![]() Is Black Ops dan aan te raden? Hoordde dat 'ie nieuw was ofzo. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nou kijk da's duidelijk. :') ![]() |
|
MW2 was de grootste gameteleurstelling van de afgelopen jaren, tegen beter weten in gekocht. Als er niks fundamenteels aan Black Ops is gesleuteld zal dat niet worden gekocht vrees ik (dedi servers? mods? mapmaking? zonder lag en MET vrienden kunnen spelen?) En toch best verkochte spel in korte tijd, slechte bedoeling ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-11-2010 21:41] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Bedoening! ![]() |
|
Vraagski voor de ps3/xbox bezitters. Kon je nou bij Soul Calibur 4 ook characters van andere spelers downloaden??? Of ben ik leip? More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Nou in deel 3 had je bijvoorbeeld bij de gamecube versie link van the legend of zelda. Voor de ps2 was dit een character uit tekken geloof ik, en voor de xbox spawn. Dus ja, het lijkt me wel dat dat kan in deel 4. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Klopt, op de PS2 had je Yoshimitsu. Maar dit vraag ik dus , aangezien ik overal op ,t net charts zie van de beste user created characters. En daar zitten best pareltjes tussen, zit er aan te denken om ,m bij de plaatselijke gameboer te gaan halen. Wil best harry potter vs mario laten rossen op elkaar. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Volgende week komt na jaren wachten eindelijk Gran Turismo 5 uit voor de PS3. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ja, enorm niet boeiend. Gran Turismo was in de ps1 dagen dé racer, maar allang niet meer. Geef mij maar Forza. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Laten we zeggen dat de meningen erover verdeeld zijn, of dat boeiend is of niet. Edit; overigens heb je wel een punt. Op bepaalde vlakken is de GT-serie inderdaad wel ingehaald, maar dat neemt niet weg dat ik er enorm naar uitkijk (helemaal als niet-xbox-bezitter) en dat de game meer dan genoeg te bieden heeft voor de race-liefhebber. Afdoen met een simpel "niet boeiend" is wel enorm kort door de bocht. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 17-11-2010 9:38] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik ben niet echt een gamer, de enige games die ik eigenlijk speel komen uit de F.E.A.R., GTA en Call of Duty reeksen. Om die reden ben ik begonnen met CoD: Black Ops (PC-versie), best wel vet concept en geen onaardige uitvoering, maar het is me wel iets te buggy (intro- en laadfilmpjes haperen vaak, in de single-player modus iets te vaak lag). Meer mensen die daar last van hebben? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
CoD moet je ook niet spelen op de PC. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, dat moet je wel. @Sonic Titan. Ja ik heb dat ook, en velen met ons ![]() Google maar eens op Call Of Duty Black Ops lag. Er schijnt een patch voor aan te komen. Gaaf spel trouwens, heb 'em gisteren uitgespeeld. Jammer van de prehistorische engine maar dat maakt de grote nadruk op het verhaal deels goed. De Zombie mode is feest, vooral het Pentagon level (Five) is gaaf (spelen met John F Kennedy, Castro, Richard Nixon of Robert McNamara), hilarische one-liners. Call the deparment of Energy, we need powwaaah ![]() http://g4tv.com/thefeed/blog/post/708587/JFK--Nixon-Memorable-Quotes-From-Beyond-The-Grave----Call-of-Duty-Black-Ops-Presidential-Zombies.html ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: HELL YEAH!!!!! ![]() ![]() ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Call of Duty moet je sowieso niet spelen ![]() Daarnaast werken dit soort games, zeker betreffende accuracy, nog altijd beter met een muis en toetsenbord. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Dat statement is inmiddels ook al behoorlijk achterhaald, al is het alleen al omdat veel van die games tegenwoordig worden ontwikkeld met een console-release in het achterhoofd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hoe heeft men dat dan precies ingehaald? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Niet achterhaald. Dat met console-releases in het achterhoofd ontwikkelen betekent nog steeds dat er simplificaties worden toegepast om het met controllers ook fijn te laten werken. Eigenlijk is de discussie ook meer of controller of "muis + keyboard" accurater is, want de aansturing is natuurlijk inwisselbaar. Muis + keyboard is accurater ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Die dekt de lading inderdaad iets beter. Maar FPS games spelen anno 2010 gewoon meer dan prima op consoles. Muis + keyboard is inderdaad iets accurater (en sneller), maar zo groot als het verschil ooit was, toen console-shooters gewoon bijna onspeelbaar waren, is het al lang niet meer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |