|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Beroerde kwaliteit, maar dit zou wel eens op de nieuwe kunnen gaan komen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mother deel twee, zo klinkt het. Verheug me echt zeer op dit album, laat maar komen die melancholie www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En de eerste track is vrijgegeven! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
klinkt wel heeeel klassiek Floyd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik krijg er een beetje Animals vibes van. Lekker hoor! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
niet alleen door het gespeelde, maar vooral door het geluid. Luister bv maar eens goed naar de drums. Ik ben daar wel fan van Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Viel me inderdaad ook vooral op ja. Heel rauw (of "ouderwets" bij gebrek aan een beter woord) qua productie. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Behoorlijk Animals achtig ja dit, inclusief Gilmouriaans gitaarwerk, eigenlijk klinkt de hele band als Pink Floyd... Luistert prima weg hoor maar je hoort wel dat de stem van Waters wat aan kracht heeft ingeboet. ... hoe de hazen lopen ... |
|
weet ik niet zozeer, ook op tFC en AtD is hij niet de hele tijd explosief. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Met kracht bedoel ik ook niet zozeer explosieve uitbarstingen. Op TFC komt het trouwens vaak echt uit zijn tenen, ook in de rustige passages, heerlijk. Zijn stemgeluid an sich komt op mij nu wat minder overtuigend over. Het zal de leeftijd wel zijn. Neemt niet weg dat ik het een lekker nummer vind. Stukken beter dan dat slaapverwekkende geneuzel op Gilmours soloplaten. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 21-04-2017 16:31] ... hoe de hazen lopen ... |
|
https://genius.com/11707914 Hier geven luisteraars uitleg bij de tekst, ik kan me er wel in vinden. Ik blijf maar luisteren naar dit nummer, ik vind het geweldig klinken en heeft uiteraard een heerlijk cynische tekst. Ik ben benieuwd of hij -net als de muziek op deze track- ook terugkijkt hoe je tekstueel een album invult. Het zou nog best wel eens een Darkside/Welcome/Aminals invulling kunnen krijgen ipv meer uitgewerkt zoals The Wall of Amused. De reacties onder de video zijn natuurlijk ongelofelijk negatief, zoals bijna alles tegenwoordig, maar het komt hier voornamelijk vanuit mensen die nog steeds denken dat Gilmour al die fantastische liedjes heeft geschreven EN DAT ROGER HIER PLAGIAAT PLEEGT [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-04-2017 21:35] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens mij denkt niemand dat hoor. En zo negatief zijn de meeste commentaren ook weer niet. Ik lees vooral dat het herinnert aan bepaalde oude nummers en dat zijn stem wat achteruit is gegaan. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik heb deze reacties nog niet gelezen (ook geen behoefte aan), maar wat spectre beschrijft is qua reacties onder veel nieuwsberichten of filmpjes wel een beetje de tendens ja. Overigens wel roerend met je eens voor wat betreft Gilmour's soloplaten. Dat is inderdaad grotendeels slaapverwekkend geneuzel. Nergens echt slecht, maar dat is het dan ook wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
If I had been God I would have rearranged the veins in the face to make them more resistant to alcohol and less prone to ageing If I had been God I would have sired many sons and I would not have suffered the Romans to kill even one of them If I had been God With my staff and my rod If I had been given the night I believe I could have done a better job If I was a drone Patrolling foreign skies With my electronic eyes for guidance And the element of surprise I would be afraid to find someone home Maybe a woman at a stove Baking bread, making rice, or just boiling down some bones If I were a drone The temple's in ruins The bankers get fat The buffalo's gone And the mountain top's flat The trout in the streams are all hermaphrodites You lean to the left but you vote to the right And it feels like déjà vu The sun goes down and I'm still missing you Counting the cost of love that got lost And under my Gulf Stream, in circular pools There's ninety-nine cents worth of drunkards and fools Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geweldig nummer weer, ik heb heel veel zin in dit album Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog 2 weken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi lang recent interview Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
weer een nieuwe track los gelaten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die moet ik eerst nog een paar keer luisteren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het bevalt me wel, die gekozen retrosound. Gewoon classic Roger Waters/Pink Floyd, met de bekende cynische dreigende sfeer. Niet origineel misschien, maar laat dat album maar komen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
bijna Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Inmiddels bezig met de vijfde luisterbeurt sinds gisteravond. Heel indrukwekkende plaat, waar heel erg veel op te ontdekken valt. Slaat een goede brug tussen Roger's solowerk en platen als Animals en The Final Cut. Prachtig geproduceerd en met 54 minuten perfect qua lengte. Ik ben zeer onder de indruk, maar het moet allemaal nog wel een beetje bezinken. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 01-06-2017 17:32] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |